Nie ma sensu pisać, że z motocyklem od dziecka skoro to jedyny BOBAS w motocrossie.
Z motocyklem nie rozstaje się od 15 roku życia, brał udział w wielu zawodach jako zawodnik, teraz udziela się jako szkoleniowiec, prowadzi sklep i serwis mxwojcik.pl. Kiedy komentuje zawody robi to z wyczuciem i pasją, która sprawia, że czujesz się jakbyś siedział na ramieniu zawodnika.
W życiu prywatnym nie ma łatwo – same kobiety - 1 żona, 1 córka i 1 psinka. Zgodnie z jego mottem – nigdy nie myśli „nie dam rady” i świetnie sprawdza się w roli rodzynka.
Uważa, że Motocross to jedna rodzina i z pozytywnym nastawieniem promuje MX.
O kim mowa ? Sebastian Mxwójcik, kolejna osoba, która sprawdziła jak radzi sobie SVARTPILEN 401
Co czułeś wsiadając pierwszy na ten miejski motocykl ?
"Piękny brzydal" o dość dużej mocy, który na pierwszy rzut oka wygląda dość groźnie tak opisał Sebastian Mxwójcik ex zawodnik motocrossu, właściciel sklepu mxwojcik.pl, SVARTPILENA 401. Co można czuć kiedy lecimy tym miejskim motocyklem? Hm..., coś na co dawno czekaliśmy. Lekkość prowadzenia, świetne przyśpieszenie, niesamowitą frajdęprzede wszystkim z bezpiecznej jazdy a to dzięki kontroli trakcji, ABS oraz zwinności tego pojazdu. Ułożenie kierownicy tworzy razem z kierującym świetną sylwetkę zarówno wizualną jak i komfortową. Czułem się jakbym co najmniej jechał motocyklem o dużo większej pojemności. Idealnie zbiera się ze świateł, jest również bardzo sterowny, dzięki temu do miasta nadaje się idealnie. Podczas podróżowania poza miastem śmiało można rozwinąć dobre prędkości dzięki temu z punktu A do B docieramy bardzo szybko.
Co sprawiło, że jazda SVARTPILENEM 401 była wyjątkowa ?
Uwielbiam ułożeniu kierownicy dla kierującego. Świetne oświetlenie trasy w nocy oraz idealna rozpoznawalność przez kierowców samochodów podczas jazdy za dnia. Hamulce idealnie bezpieczne, bardzo widoczne światło stopu co jest bardzo ważnym elementem bezpieczeństwa. 6 biegowa skrzynia dzięki której w każdym momencie możemy dobrze namieszać jak chcemy przyśpieszyć gwałtownie lub jechać np. 140 km. Bardzo wygodne siedzenie. Dobre zawieszenie szczególnie z przodu. Nie ma niskiego skoku dzięki czemu koniec zmartwień z uszkodzoną przednią obręczą.
SVARTPILEN i przestrzeń miejska
SVARTPILEN 401 i poruszanie się nim po mieście to czysta przyjemność. Dzięki ledowemu oświetleniu jest pojazdem szybko zauważalnym. Uważam, że w tej cenie nie znajdziemy innego pojazdu, który jest tak szczegółowo dopracowany w każdym calu.
Jak podsumujesz motocykl SVARTPILEN 401 w dwóch słowach ?
"Mały diabełek" zarówno dla zaawansowanych rajderów jak i dla początkujących, tak podsumował SVARTPILENA 401 Sebastian Mxwójcik.