Zupełnie nowy! Włoska marka Beta wprowadza na rynek RR 2020 jako zupełnie nową generację motocykli enduro oznaczonych RR. Modele 2020 obejmuje aż 8 silników: cztery 2-suwowe (125/200/250/300 cc.) i cztery 4-suwowe (350/390/430/480 cc.). Lekki, łatwy w prowadzeniu, bezpieczny i niezawodny motocykl zdolny do dawania jeźdzcom silnych emocji.
Praca inżynierów w fazie projektowania, testerów i całego działu badań i rozwoju była obszerna i szczegółowa. Wystarczy pomyśleć o ogromnej ewolucji, jaką wydziały „silnikowe” osiągnęły dzięki wprowadzeniu całkowicie nowego silnika do serii 4-suwowej i „podwozia” co włynęło na całkowitą zmianę pod względem geometrii i sztywności.
Wszystkie wprowadzane zmiany, ulepszenia i nowośli mają na celu połączenie najlepszej estetyki i ergonomii, tak aby nowy motocykl BETA RR 2020 był motocyklem zdolnym do dawania wielkich emocji podczas jego użytkowania.
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Silnik
- Wprowadzono wałek pośredni: zmniejsza drgania, zwiększając bezwładność i poprawiając krzywą podawania. Dzięki temu wałek ułatwia jazdę we wszystkich fazach dostawy silnika.
- Przeprojektowana głowica (tylko 250 cm3), w celu poprawy momentu obrotowego przy niskich prędkościach obrotowych.
Pojazd
- Nowa rama o zmienionej geometrii i sztywności zapewnia większą zwinność i stabilność. Zmniejszono również masę i zwiększono niezawodność dzięki zastosowaniu poszczególnych mikro-odlewów, poprawiono komfort i zmniejszono wibracje dzięki nowym mocowaniom głowicy. Rama jest również węższa w dolnej części, aby w pełni wykorzystać możliwości prowadzenia w trudnych odcinkach i typowych kanałach terenowych
- Zmodyfikowany wahacz: dłuższy dla zakresu 4-suwowego i 200 cm3. 2-suwowy w celu poprawy stabilności i przyczepności.
- Całkowicie przeprojektowana tylna rama poprawiająca strukturę, wodoszczelność i integrację wszystkich elementów skrzynki filtrów i wszystkich innych akcesoriów umieszczonych wewnątrz (części elektryczne i zbiornik oleju na 2T)
- Nowa tuleja ssąca
-Szybszy i bardziej precyzyjny system montażu filtra
- Zaawansowany widelec w porównaniu z poprzednią wersją: z całkowicie dopasowanymi wnętrzami, lepszą absorpcją gwałtownych uderzeń i kontrolą pochylenia motocykla. Kalibracje całkowicie zmienione zgodnie z nową ramą
-Nowy tylni amortyzator:
* Nowy system stabilizujący: poprawia przyczepność i kontakt na ziemi podczas odłączonej fazy
* Nowy pad z bardziej progresywnym wstawianiem. Gwarantuje dobrą ochronę dna skoku, poprawiając zachowanie podczas fazy absorpcji wstrząsów
* Nowa kalibracja zmieniona zgodnie z ramką
- Układ chłodzenia z przejściem rur wodnych w ramie i bardziej wydajne grzejniki: poprawiają wymianę ciepła i umożliwiają pracę silników w niższych temperaturach nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach
- Zbiornik o większej pojemności : 9,1 l na 4 razy i 9,5 l na 2 razy. Oprócz większej autonomii, nowe zbiorniki poprawiają ergonomię, ułatwiając ruchy na siodle
- Szerszy uchwyt dla większej kontroli
- Rozładunek z nowym układem zgodnie z nową tylną częścią pojazdu
- Sztaluga o zwiększonej powierzchni podstawy
- Nowe mikroprocesorowe stopki: mają nadwymiarowe wydechy na błoto i zęby, które zwiększają przyczepność butów
- Nowe ogniwo łańcucha: dłuższe dopasowanie do nowego wahacza
- Nowy pedał hamulca: mocniejszy i bardziej hojny
- Stosunki 430 / 480cc . krótszy niż w przeszłości
Projekt
- Całkowicie nowe nadbudowy (przednia kratka, przednie i tylne błotniki, przenośniki i panele boczne): poprawa ergonomii i funkcjonalności wszystkich zaangażowanych części
-Błotnik przedni o zmiennej geometrii grubości w celu zmniejszenia ciężaru maksymalizujący sztywność
- Nowa tylna rama z technopolimeru
- Nowe mocowania tylnej ramy z technopolimeru
- Nowa ochrona kierownicy
- Przeprojektowane siodło: bardziej komfortowe, w pełni wykorzystujące możliwości poruszania się na rowerze
- Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej: lżejszy i ze zintegrowanymi uchwytami
- Nowa ochrona tłumika (bez 125 cm3)
- Nowe narzędzie cyfrowe i nowe wsparcie dla narzędzi
- Przeprojektowana płoza ślizgowa silnika
- Nowy uchwyt na tylne światło i tablicę rejestracyjną ze zintegrowanymi uchwytami
- Nowe zabezpieczenia ramy
Chcesz wiedzieć więcej zadzwoń 721 222 247