facebook Instagram YouTube

Potężna wydajność

Wkrocz w przyszłość w nowej generacji motocykli Husqvarna Motorcycles FS 450 z najbardziej zaawansowanym pojedynczym silnikiem 450cc. Dzięki nowoczesnemu karoserii, stylowemu szwedzkiemu wzornictwu i ergonomii, które zapewniają lepszą kontrolę i komfort, odnalezienie limitu na torze nigdy nie było łatwiejsze. Korzystając z zaawansowanych technologicznie technik, ulepszona architektura 63-HP o mocy 450cc zapewnia ostrzejszą obsługę i manewrowość, co wzbudza zaufanie u kierowcy.

46.200 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • POTĘŻNY SILNIK

    Nowa głowica cylindryczna SOHC zapewnia bardziej zwartą konstrukcję, będąc jednocześnie o 15 mm niższa i 500 g lżejsza. W rezultacie wałek rozrządu jest teraz bliżej środka ciężkości, co znacznie poprawia obsługę, podczas gdy krótszy czas rozrządu zaworów poprawia osiągi dolnego końca i szybkość reakcji z zespołu napędowego o mocy 63 KM.

  • KOMPAKTOWA SKRZYNIA BIEGÓW

    Nowa lekka 5-biegowa skrzynia biegów wyprodukowana przez PANKL Racing Systems zapewnia najwyższy poziom wytrzymałości i niezawodności. Dźwignia zmiany biegów ma również unikalną konstrukcję, która zapobiega gromadzeniu się zanieczyszczeń i utrzymuje końcówkę dźwigni w pierwotnej pozycji, nawet w najtrudniejszych warunkach, podczas gdy zaawansowany czujnik przekładni wybiera idealną mapę silnika dla każdego biegu.

  • LEKKIE RAMY

    Hydroformowane, wycinane laserowo i spawane w robotach ramy w Husqvarna Motorcycles są fachowo zaprojektowane z obliczonymi parametrami flex. Rama ma zwiększoną sztywność wzdłużną, co poprawia sprzężenie zwrotne, pochłanianie energii i stabilność linii prostej. Dodatkowo czterosuwowa rama zawiera teraz nowe wsporniki do montażu płyty poślizgowej dostępnej w katalogu akcesoriów.
  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Złożona rama pomocnicza jest wyjątkowa dla motocykli Husqvarna, która prezentuje pionierskie technologie i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej pozwala zaoszczędzić 250 g przy całkowitej masie wynoszącej niewiele ponad 1 kg. Oprócz tego, że są solidne, szczególną uwagę zwraca się na uzyskanie idealnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i komfort jazdy

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest specjalnie ustawiony, aby wykorzystać obracającą się masę w idealnym środku ciężkości, co daje lekką i zwinną obsługę. W związku z tym bezwładność wytwarzana przez wał korbowy jest starannie obliczana w celu zapewnienia optymalnej przyczepności i zdolności jezdnej z mocnej 450-centymetrowej instalacji. Zwykłe duże łożysko czołowe składające się z dwóch przymocowanych na łożyskach panewek zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 100 godzin.

  • ZACISKI CNC

    Ze względu na zwiększoną sztywność wzdłużną ramy głównej, górny potrójny zacisk z przesuniętym o 16 mm cnc jest teraz sztywniejszy i działa w harmonii z przednimi widłami, zapewniając doskonałą obsługę i stabilność. 3-kierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach wysokiej lub niskiej temperatury, a także w miarę upływu czasu.

  • SPRZĘGŁO ANTYSAPIENN SUTER

    Sprzęgło antysapienne SUTER zapobiega niestabilności tylnego koła i przeskakuje podczas hamowania w górę, aby uzyskać maksymalną kontrolę i perfekcyjne dryfowanie w stylu supermoto.

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Nowoczesna i funkcjonalna karoseria z tradycyjnymi niebieskim i żółtymi akcentami Husqvarna to uproszczony, ale stylowy szwedzki design. Ergonomia jest dostosowana do zapewnienia lepszej kontroli i komfortu, umożliwiając motocyklistom osiąganie najwyższego poziomu przez dłuższy czas. Fotel ma niskoprofilową i wygodną osłonę zapewniającą najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • ZAWIESZENIE WP

    Rozwidlony widelec o średnicy 48 mm wyposażony jest w sprężynę pneumatyczną z blokadą i komorę oleju pod ciśnieniem, która zapewnia progresywne i spójne tłumienie. Komponent można łatwo regulować za pomocą pojedynczego zaworu ciśnienia powietrza do wstępnego obciążenia (na lewej nodze) i łatwo dostępnego trzpienia regulującego tłumienie za pomocą 30 kliknięć (na prawej nodze). Dodatkowo, pompa powietrza potrzebna do regulacji ciśnienia powietrza w widelcu jest dostarczana w standardzie. Wysokowydajny amortyzator tylny WP ma skok 266 mm i jest regulowany w odbiciu i kompresji o wysokiej / niskiej prędkości, gwarantując doskonałą stabilność i światowej klasy tłumienie.

  • HAMULEC

    Wyjątkowa siła hamowania gwarantowana przez hamulce Brembo, wyposażona w 4-tłoczkowy, promieniowo zamontowany zacisk i pompę w połączeniu z dyskiem 310 mm z przodu. Pojedyncza pętla tłokowa i tarcza o średnicy 220 mm są zamontowane z tyłu. Doskonale rozmieszczone elementy sterujące zapewniają optymalne wyczucie i równowagę w ekstremalnych warunkach.

  • KOŁA I OPONY

    Koła szprychowe Alpina z przodu iz tyłu są lekkie i mocne. Uzupełniają je opony Bridgestone 125/80 R420 i 165/65 R420, które zapewniają maksymalną przyczepność, przyczepność i zwinność.

  • PRZEŁĄCZNIK MAP

    Zoptymalizowany pod kątem łatwej obsługi przełącznik mapy może wybierać między dwiema mapami silnika, aktywować kontrolę uruchamiania i obsługiwać funkcję kontroli trakcji. Kontrola uruchamiania ogranicza moc tylnego koła, poprawiając przyczepność i zapobiegając utracie kontroli przy twardym przyspieszeniu na starcie. Kontrola trakcji może być wybrana do pozycji włączania lub wyłączania z przełącznika i funkcjonuje poprzez analizę przepustnicy wejściowej od kierowcy oraz szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli liczba obrotów na minutę wzrasta zbyt szybko, EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    Keihin EMS ma być mniejszy, lżejszy i szybszy w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę nad startem w celu uzyskania idealnych startów, wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy i kontroli trakcji. W połączeniu z nowym czujnikiem skrzyni biegów dostarczanie mocy jest dostosowane do każdego biegu.

  • PRZEPUSTNICA

    FS 450 ma korpus przepustnicy Keihin 44 mm. Wtryskiwacz jest precyzyjnie ustawiony, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ paliwa do komory spalania. Aby zapewnić optymalną reakcję przepustnicy, linka przepustnicy jest montowana bezpośrednio bez połączenia dźwigni przepustnicy, zapewniając bardziej natychmiastową reakcję przepustnicy i uczucie.

  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I AKUMULATOR LI-JONOWY

    FS 450 wyposażony jest w elektryczny układ rozruchowy, który wykorzystuje kompaktowy akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria. Wiązka przewodów została zaprojektowana w taki sposób, aby tylną ramę pomocniczą można było zdemontować bez konieczności usuwania jakichkolwiek przewodów.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.9 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 5-speed

Clutch Suter slipper clutch, Magura Hydraulics

EMS Keihin EMS

WYMIARY

Frame design Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated

Front suspension WP USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 285 mm

Suspension travel (rear) 266 mm

Front brake Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 310 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1475 ± 10 mm

Ground clearance 290 mm

Seat height 927 mm