facebook Instagram YouTube

Potężna wydajność

Przełomowe podwozie w FS 450 jest wyposażone w najmocniejszy silnik jaki wyprodukowała Husqvarna. 63-konny silnik 450 cc z jednym wałkiem rozrządu umieszczonym w głowicy  został zaprojektowany tak, aby lepiej centralizować masę w stalowej ramie. Funkcjonalne podwozie daje jeszcze więcej radości z jazdy dzięki precyzyjnie opracowanej ergonomii, której celem jest zwiększenie pewności prowadzenie, pełna kontrola nad maszyną oraz minimalizowanie zmęczenia.

44.890 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • POTĘŻNY SILNIK

    Silnik SOHC jest doskonałym przykładem zaawansowanych technik inżynieryjnych stosowanych przez Husqvarna Motorcycles. Z maksymalną mocą 63 KM i masą całkowitą 27,8 kg, silnik 450cc jest nie tylko mocny, ale także kompaktowy. Centralizacja masowa ma kluczowe znaczenie w konstrukcji silnika, umożliwiając inżynierom korzystanie z podwozia  w znacznie ulepszonej obsludze i manewrowaniu. Dodatkowo wielofunkcyjny wał przeciwwstrząsowy znacznie redukuje wibracje, jednocześnie napędzając pompę wodną i łańcuch rozrządu.

  • KOMPAKTOWA SKRZYNIA BIEGÓW

    Lekka 5-biegowa przekładnia ma powłokę o niskim współczynniku tarcia na ruchomym widelcu, gwarantującą płynne i precyzyjne przesuwanie, a dźwignia zmiany biegów cechuje sie przemyślanym desihnem, która zapobiega gromadzeniu się zanieczyszczeń i utrzymuje końcówkę dźwigni w pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Skrzynia biegów wyposażona jest również w zaawansowany czujnik biegów, który wybiera określone mapy silnika dla każdego biegu i umożliwia silnikowi dystrybucję idealnego dostarczania mocy.

  • CHROMOWO-STALOWA RAMA

    Wykonana hydraulicznie, wycinana laserowo i spawana przez robota rama wykonana przez firmę WP Performance Systems została zaprojektowana z obliczonymi parametrami zginania wzdłużnego i skrętnego. Nowe aluminiowe głowice zapewniają bardziej wydajny montaż silnika przy jednoczesnym zachowaniu lekkiego, kompaktowego i mocnego pakietu. Rama wykończona jest wysokiej jakości białym lakierem proszkowym i standardowymi ochraniaczami ramy, gwarantującymi najwyższą ochronę i trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Złożona rama pomocnicza to unikalne rozwiązanie dla motocykli Husqvarna, prezentujących pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg) i wytrzymały. Szczególną uwagę zwrócono na stworzenie pewnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i ergonomię kierowcy.

  • WAŁ KORBOWY

    Bezwładność wytwarzana przez wał korbowy jest dokładnie obliczana, aby zapewnić optymalną przyczepność i zdolność jezdną z mocnej 450-centymetrowej instalacji. Element jest umieszczony tak, aby wykorzystać masę obrotową w idealnym środku ciężkości, co zapewnia lekkość i zwinność. Zwykłe duże łożysko czołowe składające się z dwóch przymocowanych na łożyskach panewek zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 100 godzin.

  • ZACISKI CNC

    Potrójne obrabiane zaciski CNC posiadają precyzyjnie opracowane parametry, które umożliwiają zginanie rur widelca pod wpływem naprężeń. Dzięki temu motocyklista czuje się lepiej przy hamowaniu. Są one zaprojektowane do równomiernego rozprowadzania siły zaciskania na nóżce wideł, maksymalizując obszar styku dla optymalnej czułości i minimalnego tarcia.

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Wysokiej jakości niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, prawie bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • SPRZEGŁO SUTER

    Sprzęgło antyskokowe SUTER zapobiega niestabilności tylnego koła i przeskakiwania  podczas gwałtownego hamowania do wierzchołka skrętu, dla maksymalnej kontroli i idealnego dryfowania w stylu supermoto.

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Nowoczesna i funkcjonalna karoseria z tradycyjnymi niebieskim i żółtymi akcentami Husqvarna to uproszczony, ale stylowy szwedzki design. Ergonomia jest dostosowana do zapewnienia lepszej kontroli i komfortu, umożliwiając motocyklistom osiąganie najwyższego poziomu przez dłuższy czas. Fotel ma niskoprofilową i wygodną osłonę zapewniającą najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • ZAWIESZENIE WP

    Rozwidlony widelec o średnicy 48 mm wyposażony jest w sprężynę pneumatyczną z blokadą i komorę oleju pod ciśnieniem, która zapewnia progresywne i spójne tłumienie. Komponent można łatwo regulować za pomocą pojedynczego zaworu ciśnienia powietrza do wstępnego obciążenia (na lewej nodze) i łatwo dostępnego trzpienia regulującego tłumienie za pomocą 30 kliknięć (na prawej nodze). Dodatkowo, pompa powietrza potrzebna do regulacji ciśnienia powietrza w widelcu jest dostarczana w standardzie. Wysokowydajny amortyzator tylny WP ma skok 266 mm i jest regulowany w odbiciu i kompresji o wysokiej / niskiej prędkości, gwarantując doskonałą stabilność i światowej klasy tłumienie.

  • HAMULEC

    Wyjątkowa siła hamowania gwarantowana przez hamulce Brembo, wyposażonE w 4-tłoczkowy, promieniowo zamontowany zacisk i pompę w połączeniu z dyskiem 310 mm z przodu. Pojedyncza pętla tłokowa i tarcza o średnicy 220 mm są zamontowane z tyłu. Doskonale rozmieszczone elementy sterujące zapewniają optymalne wyczucie i równowagę w ekstremalnych warunkach.

  • KOŁA I OPONY

    Koła szprychowe Alpina z przodu iz tyłu są lekkie i mocne. Uzupełniają je opony Bridgestone 125/80 R420 i 165/65 R420, które zapewniają maksymalną przyczepność, przyczepność i zwinność.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Zoptymalizowany pod kątem łatwej obsługi przełącznik mapy może wybierać między dwiema mapami silnika, aktywować kontrolę uruchamiania i obsługiwać funkcję kontroli trakcji. Kontrola uruchamiania ogranicza moc tylnego koła, poprawiając przyczepność i zapobiegając utracie kontroli przy twardym przyspieszeniu na starcie. Kontrola trakcji może być wybrana do pozycji włączania lub wyłączania z przełącznika i funkcjonuje poprzez analizę przepustnicy wejściowej od kierowcy oraz szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli liczba obrotów na minutę wzrasta zbyt szybko, EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    Keihin EMS JEST mniejszy, lżejszy i szybszy w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę nad startem w celu uzyskania idealnych startów, wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy i kontroli trakcji. W połączeniu z nowym czujnikiem skrzyni biegów dostarczanie mocy jest dostosowane do każdego biegu.

  • 44 MM PRZEPUSTNIA

    FS 450 ma korpus przepustnicy Keihin 44 mm. Wtryskiwacz jest precyzyjnie ustawiony, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ paliwa do komory spalania. Aby zapewnić optymalną reakcję przepustnicy, linka przepustnicy jest montowana bezpośrednio bez połączenia dźwigni przepustnicy, zapewniając bardziej natychmiastową reakcję przepustnicy i uczucie.

  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I AKUMULATOR LI-JONOWY

    FS 450 wyposażony jest w elektryczny układ rozruchowy, który wykorzystuje kompaktowy akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria. Wiązka przewodów została zaprojektowana w taki sposób, aby tylną ramę pomocniczą można było zdemontować bez konieczności usuwania jakichkolwiek przewodów.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.9 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 5-speed

Primary drive 31:76

Clutch APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated

EMS Keihin EMS

WYMIARY

Frame design Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated

Front suspension WP USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP monoshock with linkage

Suspension travel (front) 285 mm

Suspension travel (rear) 266 mm

Front brake Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 310 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1475 ± 10 mm

Ground clearance 290 mm

Seat height 927 mm