facebook Instagram YouTube

MISTRZOWSKIE POSUNIĘCIE

Będąc na szczycie motocrossu Husqvarna, FC 450 wykorzystuje zaawansowane techniki inżynieryjne, aby nie tylko czerpać 63 KM z silnika o pojemności 450 cm3, ale również umieszczać silnik bliżej środka ciężkości, aby znacznie poprawić manewrowanie i manewrowość. Dodanie sterowania uruchamianiem oznacza doskonałe przyspieszenie poza linią, podczas gdy najlepsza w swojej klasie ergonomia i kontrola trakcji pozwalają kierowcy na pełną kontrolę.

44.530 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Nowa głowica cylindra SOHC zapewnia bardziej zwartą konstrukcję, będąc jednocześnie o 15 mm niższa i 500 g lżejsza. W rezultacie wałek rozrządu jest teraz bliżej środka ciężkości, co znacznie poprawia obsługę, podczas gdy krótszy czas reakcji rozrządu zaworów poprawia osiągi i szybkość  zespołu napędowego o mocy 63 KM.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    Nowa lekka 5-biegowa skrzynia biegów wyprodukowana przez PANKL Racing Systems zapewnia najwyższy poziom wytrzymałości i niezawodności. Dźwignia zmiany biegów ma również unikalną konstrukcję, która zapobiega gromadzeniu się zanieczyszczeń i utrzymuje końcówkę dźwigni w pierwotnej pozycji, nawet w najtrudniejszych warunkach, podczas gdy zaawansowany czujnik przekładni wybiera idealną mapę silnika dla każdego biegu.

  • LEKKA RAMA

    Hydroformowane, wycinane laserowo i spawane przez roboty ramy  Husqvarna Motorcycles są fachowo zaprojektowane z obliczonymi parametrami flex. Rama ma zwiększoną sztywność wzdłużną, co poprawia sprzężenie zwrotne, pochłanianie energii i stabilność linii prostej. Dodatkowo czterosuwowa rama zawiera teraz nowe wsporniki do montażu płyty poślizgowej dostępnej w katalogu akcesoriów.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Złożona rama pomocnicza jest wyjątkowa dla motocykli Husqvarna, prezentuje pionierskie technologie i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej pozwala zaoszczędzić 250 g przy całkowitej masie wynoszącej niewiele ponad 1 kg. Oprócz tego, że jest solidna, szczególną uwagę zwraca się na uzyskanie idealnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i komfort jazdy.

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest specjalnie ustawiony, aby wykorzystać obracającą się masę w idealnym środku ciężkości, co daje lekką i zwinną obsługę. W związku z tym bezwładność wytwarzana przez wał korbowy jest starannie obliczana w celu zapewnienia optymalnej przyczepności i zdolności jezdnej z mocnej 450-centymetrowej instalacji. Zwykłe duże łożysko czołowe składające się z dwóch przymocowanych na łożyskach panewek zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 100 godzin.

  • ZACISKI

    22-milimetrowe odsunięte, obrabiane maszynowo potrójne zaciski są wyposażone w zintegrowany gumowy system tłumienia, który zmniejsza wibracje i zwiększa komfort jazdy. Ze względu na zwiększoną sztywność wzdłużną ramy głównej, górny potrójny zacisk jest teraz sztywniejszy i działa w harmonii z przednimi widłami, oferując doskonałą obsługę i stabilność. 3-kierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE SPRZĘGŁO MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach wysokiej lub niskiej temperatury, a także w miarę upływu czasu.

  • SPRZEGŁO DDS

    FC 450 wyposażony jest w sprzęgło DDS (ze zwilżoną membraną stalową), w którym zamiast tradycyjnej sprężyny śrubowej znajduje się stalowa płyta dociskowa z pojedynczą membraną. Integruje system tłumienia dla lepszej trakcji i trwałości. Kosz sprzęgła jest jednoczęściowym elementem stalowym obrabianym CNC, który umożliwia stosowanie cienkich wkładek stalowych i przyczynia się do zwartej budowy silnika.

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Pionier szwedzkiego wzornictwa Husqvarna Motorcycles prezentuje nowość na rok 2019, nadwozie w gamie MX. Ergonomia została również zmieniona w celu zapewnienia większego komfortu i kontroli, umożliwiając motocyklistom osiąganie najwyższego poziomu przez dłuższy czas. Po wielu testach punkty styku również zostały odchudzone, aby zapewnić płynny ruch między pozycjami jazdy.

  • ZAWIESZENIE WP AER 48

    Widelec WP AER 48 jest lekki i łatwy w regulacji dzięki łatwo dostępnym przyciskom kompresji i odbicia oraz pojedynczemu zaworowi powietrznemu i dostarczonej pompie widłowej do wstępnego obciążenia. Wraz z w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem WP DCC, Husqvarna Motorcycles oferuje doskonałe właściwości zawieszenia, czucie i komfort.

  • KOŁA I OPONY

    Wykonane z wysokowytrzymałych felg ze stopów lekkich D.I.D i wyposażone w piasty obrabiane CNC, koła FC 450 są wyposażone w opony DUNLOP MX3S Motocross ze sprawdzoną konstrukcją "block-in-a-block" dla bardziej progresywnego pokonywania zakrętów i lepszej przyczepności.

  • HAMULEC

    Najwyższy poziom jakości gwarantowany jest dzięki wiodącym w klasie zaciskom i przyciskom Brembo. Tylne tarcze 260 mm z przodu i 220 mm zapewniają doskonałą siłę hamowania, zapewniając poczucie pewności w każdych warunkach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Przełącznik mapowania w standardzie obsługuje wiele funkcji. Może być użyty do zainicjowania kontroli startu, pozwala motocykliście przełączać się pomiędzy 2 mapami silnika lub aktywować kontrolę trakcji. Zarówno kontrola trakcji, jak i kontrola uruchamiania posiadają zaktualizowane ustawienia dla lepszej trakcji na śliskich torach dla lepszej obsługi i szybszych startów.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany, aby być mniejszym, lżejszym i szybszym w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę uruchamiania dla idealnego startu, do wyboru mapy silnika za pomocą przełącznika na kierownicy, a także kontroli trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FC 450, podobnie jak reszta 4-suwowego zakresu motocross, posiada korpus przepustnicy KEIHIN o średnicy 44 mm i układ wtryskiwaczy, który zapewnia optymalną jej  reakcję.  Reakcja przepustnicy jest również lepsza dzięki bardziej bezpośredniemu montażowi w celu obejścia cięgna przepustnicy. Umożliwiło to nowe prowadzenie linki przepustnicy, co ułatwia konserwację i zmniejsza zużycie.

  • UKŁAD ROZRUCHOWY

    Bateria nowej generacji Li-Ion 2.0 Ah została zamontowana w FC 450, waży o 1 kg mniej niż konwencjonalna bateria ołowiowa. Zapewnia to dodatkowe zmniejszenie masy całkowitej ciężaru motocykla. Dodatkowo rozruch elektryczny umożliwia szybsze ponowne uruchomienie w przypadku zgaśnięcia silnika.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.9 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 5-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 310 mm

Suspension travel (rear) 300 mm

Front brake Disc brake

Rear brake Disc brake

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Ground clearance 370 mm

Seat height 950 mm

Tank capacity (approx.) 7 l

Weight without fuel 101 kg