facebook Instagram YouTube

ZRÓWNOWAŻONA WYDAJNOŚĆ

Dzięki zwinności w stosunku mocy do wagi równym 250 i 450, FC 350 osiąga równowagę pomiędzy mocą i sterowaniem. Dotyczy to zarówno zawodowców, jak i amatorów, dzięki czemu jazda w każdych warunkach jest bardziej przyjazna dla użytkownika. To właśnie ta wszechstronność, w połączeniu z inteligentną kontrolą trakcji i uruchamiania, sprawia, że FC 350 jest jednym z najbardziej wszechstronnych motocrosserów na rynku.

42.990 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Ważący zaledwie 27,2 kg i czerpiący maksymalną moc 58 KM, silnik w FC 350 został zaprojektowany z myślą o wydajności jako priorytecie. Jest to również jeden z najlżejszych silników w swojej klasie.

  • CYLINDER

    FC 350 posiada zaktualizowany proces odlewania głowic cylindrów, który zapewnia zmniejszenie masy o 200 g. Elementy wewnętrzne są wyposażone w polerowane wałki rozrządu i powlekane palcami DLC, co powoduje minimalne tarcie i niezrównaną ogólną wydajność, umożliwiając silnikowi swobodne obroty do 13 400 obr./min.

  • CYLINDER I TŁOK

    Otwór o średnicy 88 mm i cylinder skoku 57,5 ​​mm ma współczynnik kompresji 14: 1 kuty tłok ma dużą średnice przy czym jest lekki, o kształcie mostkowym. W rezultacie niska masa oscylacyjna zapewnia wyjątkową moc, wysokie obroty i bardzo szeroki zakres mocy.

  • WAŁ KORBOWY

    W sercu wysoko wydajnego, wysokoobrotowego silnika FC 350 jest wał korbowy z płaskim łożyskiem końcowym z dwoma przymocowanymi łożyskami, zapewniającymi maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantującą długie interwały serwisowe wynoszące 100 godzin.

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Model 2019 FC 350 charakteryzuje się świeżym, nowym nadwoziem prezentującym szwedzką kolorystykę, wyrafinowaną ergonomię i odchudzoną konstrukcję. Nowy profil fotela zmniejsza całkowitą wysokość siedziska o 10 mm w połączeniu z pokryciem siedzenia o wysokiej przyczepności, aby zapewnić najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach

  • LEKKA RAMA

    Zaprojektowane ze starannie dobranymi parametrami zginania wzdłużnego i skrętnego, rama posiada ulepszone sprzężenie zwrotne dla motocyklisty, pochłanianie energii i stabilność w linii prostej. Rama wykończona jest w wysokiej jakości niebieskiej powłoce proszkowej i standardowymi ochraniaczami ramy, gwarantującymi doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Unikalna dla motocykli Husqvarna i wykorzystująca 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej zmniejsza o  dodatkowe 250 g całkowitą mase. Oprócz tego, że jest solidna, szczególną uwagę zwraca się na uzyskanie idealnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i komfort jazdy.

  • WAHACZ

    Wydrążony, aluminiowy wahacz ma zapewniać optymalną sztywność i niezawodność przy najniższej możliwej wadze. W 2019 r. szczelina regulacji łańcucha zwiększyła się o 5 mm, aby pomóc w przedłużeniu całkowitej długości rozstawu osi, aby poprawić stabilność na linii prostej na szybszych torach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Zaprojektowany dla łatwej obsługi jednym palcem, przełącznik map jest standardem w FC 350. Pozwala to motocykliście na łatwą selekcję  między 2 mapami silnika, aktywowanie sterowania uruchamianiem lub przełączanie funkcji kontroli trakcji.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany, aby być mniejszym, lżejszym i szybszym w przetwarzaniu danych. Integruje sterowanie zwalnianiem w celu uzyskania idealnych startów, wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy oraz kontroli trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FC 350 posiada korpus przepustnicy KEIHIN o średnicy 44 mm, zapewniający najbardziej wydajny przepływ paliwa do komory spalania, przy zachowaniu optymalnej reakcji przepustnicy. Nowe prowadzenie linki przepustnicy również ułatwia konserwację.

  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I AKUMULATOR LI-JONOWY

    Podobnie jak w przypadku wszystkich modeli 4-suwowych w gamie 2019, FC 350 rozpoczyna się od łatwości wciskania przycisku dzięki elektrycznemu startowi. Zastosowano nową generację lekkiej baterii Li-Ion 2.0 Ah, zapewniającej wygodę rozruchu elektrycznego przy zachowaniu ogólnej wagi do minimum.

  • CHŁODZENIE

    Wykonany z aluminium o wysokiej wytrzymałości system chłodzenia FC 350 cechuje się obliczeniową dynamiką płynów, dzięki czemu powietrze jest efektywniej przepuszczane przez chłodnice. Układ chłodzenia jest również zintegrowany z ramą, co pozwala na lepsze chłodzenie poprzez kierowanie chłodziwa przez ramę, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży.

  • BEZPRZEWODOWA KONSTRUKCJA AIRBOX

    Łatwy dostęp do filtra TWIN AIR jest możliwy bez użycia narzędzi, co zapewnia szybsze czyszczenie i łatwiejszą konserwację. Precyzyjne kanały wlotowe maksymalizują przepływ powietrza i zapewniają podwyższony poziom ochrony filtra.

  • PODNÓŻEK

    Rama FC 350 wyposażona jest w innowacyjne, samoczyszczące mocowanie podnóżka, które zapobiega powstawaniu nagromadzonego błota i przywraca pierwotną pozycję, zapewniając pewną podstawę.

  • HYDRAULICZNE SPRZĘGŁO MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, wykonany na zamówienie niemiecki system sprzęgła hydraulicznego MAGURA jest prawie bezobsługowy i gwarantuje równomierne zużycie i doskonałe wyczucie w każdych warunkach jazdy. Oznacza to, że modulacja i gra na dźwigni są stale kompensowane, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach zimnych lub gorących.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 349.7 cm³

Bore 88 mm

Stroke 57.5 mm

Starter Electric starter

Transmission 5-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension  WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 310 mm

Suspension travel (rear) 300 mm

Front brake Disc brake

Rear brake Disc brake

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Ground clearance 370 mm

Seat height 950 mm

Tank capacity (approx.) 7 l

Weight READY TO RACE (without fuel) 100 kg