facebook Instagram YouTube

Zwinny jak brzytwa

Zupełnie nowy silnik 250cc DOHC został zaprojektowany tak, aby idealnie pasować do  podwozia nowej generacji. Wszystkie elementy wewnętrzne zostały poprawione i przepakowane w celu zmiany położenia silnika w nowej stalowo-chromowej ramie, przesuwajac masę bliżej środka ciężkości motocykla. W połączeniu z tylną ramą pomocniczą z włókna węglowego i nowego przedniego widelca WP AER 48, FC 250 jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie 250 4T motocrossem, jaki kiedykolwiek powstał.

40.590 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • LEKKA RAMA

    Ramy serii motocrossowej 2019 Husqvarna charakteryzują się zwiększoną sztywnością, co zapewnia lepszą reakcję kierowcy, lepszą absorpcję energii i wyjątkową stabilność linii prostej. Rama wykończona jest w wysokiej jakości niebieskiej powłoce proszkowej ze standardowymi ochraniaczami ramy, co zapewnia doskonałą ochronę i trwałość.

  • POTRÓJNE ZACISKI CNC

    Nowe potrójne zaciski obrabiane CNC mają przesunięcie 22 mm i zintegrowany system tłumienia gumy, który zmniejsza wibracje i zwiększa komfort jazdy. Dodatkowo, przednia tablica z numerem zawiera zabezpieczenie potrójnego zacisku.

  • ZAWIESZENIE WP AER 48

    Widelec WP AER 48 jest lekki i łatwy do regulacji za pomocą pojedynczego zaworu powietrza do wstępnego obciążenia, za pomocą dostarczonej pompy widłowej. Kompensowanie kompresji i odbicia jest obsługiwane za pomocą beznarzędziowego kliknięcia guzika. Wraz z w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem WP DCC, Husqvarna oferuje doskonałe właściwości zawieszenia, wyczucie i komfort.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Włókno węglowe słynie z lekkości i wysokiej wytrzymałości. Z tych powodów gamy Husqvarna MX mają unikalną kompozytową ramę pomocniczą wykonaną z 30% włókna węglowego. Specjalna sztywność została zaprojektowana w ramie pomocniczej, aby zapewnić optymalną obsługę i ergonomię kierowcy.

  • SILNIK

    Zaprojektowane, aby zapewnić wiodącą w swojej klasie wydajność i właściwości jezdne, wszystkie główne elementy silnika i układy wału są ostrożnie umieszczane bliżej środka ciężkości, aby zmniejszyć skutki bezwładności obrotowej. Czterosuwowy silnik o pojemności 250 cm3 jest również lekki, przechylając wagę tylko na 26,1 kg, ale jest również niezwykle wydajny i ma moc 46 KM.

  • GŁOWICA CYLINDRA DOHC

    Wyposażona w podeszwy palcowe pokryte diamentową powłoką węglową (DLC), głowica cylindrów DOHC została zaprojektowana z myślą o wysokich osiągach. Duże zawory tytanowe - 32,5 mm wlotu i 26,5 mm wydechu - pomagają silnikowi do swobodnego obrotu w kierunku limitu 14,000 rpm, przy zachowaniu płynnej, wydajnej mocy w całym zakresie obrotów.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Wszystkie silniki motocrossowe Husqvarna 2019 zostały zaprojektowane z priorytetem centralizacji masy i redukcji ciężaru. Obudowy korbowe są zaprojektowane do pozycjonowania elementów silnika w idealnej pozycji, aby osiągnąć idealny środek ciężkości przy jak najmniejszej masie. Obudowy są wytwarzane przy użyciu wysokociśnieniowego procesu odlewania ciśnieniowego, co powoduje cieńszą grubość ścianki przy zachowaniu wyjątkowej wytrzymałości. Symboliczny emblemat Husqvarna Motorcycles zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • WYDECH

    Zaprojektowany z lekkiego aluminium, układ wydechowy w  FC 250 ma nową, rezonansową komorę zaprojektowaną pod kątem przepływu, która jest zintegrowana z rurą kolektora. Nowy tłumik jest także krótszy i bardziej kompaktowy, co  zapewnia imponującą moc wyjściową, przy jednoczesnym utrzymaniu decybeli na jak najniższym poziomie.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Standardowy przełącznik mapowania aktywuje kontrolę uruchamiania i pozwala kierowcy przełączać się między 2 mapami silnika. Aktywuje również funkcję kontroli trakcji. Zarówno kontrola trakcji jak i kontrola startu mają zaktualizowane ustawienia, oferując ulepszoną trakcję dla lepszych startów wyścigowych i większą kontrolę na śliskich torach.

  • UKŁAD ROZRUCHOWY

    Wygoda małego lekkiego rozrusznika i kompaktowa konfiguracja akumulatora oznacza, że ​​uruchomienie silnika lub odzyskanie z przestoju bez wysiłku jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku.

  • KIEROWNICA

    W 2019 r wprowadzono nową kierownicę PRO TAPER z ulepszonym wygięciem, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort, poprawiając punkt nacisku na rękę kierowcy, podczas gdy standardowe elastyczne ochraniacze zapewniają maksymalną ochronę gniazda.

  • UKŁAD BLOKADY ODI

    Uchwyty z zamkiem ODI są wyposażone w innowacyjny zintegrowany mechanizm przepustnicy i aplikację bez kleju. Zespół przepustnicy wyposażony jest również w łatwą regulację swobodnego ruchu i regulację krzywki przepustnicy.

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Działanie sprzęgła lekkiego jak piórko i praca bezobsługowa to tylko niektóre zalety sprzęgła hydraulicznego MAGURA. Gra jest również stale kompensowana, dzięki czemu punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach wysokiej lub niskiej temperatury, a także w miarę upływu czasu.

  • SPRZĘGŁO DS

    Na rok 2019 model FC 250 wyposażono w nowe sprzęgło membranowe ze stali, które zapewnia dodatkową oszczędność masy 190 g. Kosz sprzęgła jest również skonstruowany z jednego kawałka stali obrabianej CNC, co pozwala na zastosowanie cienkich wkładek stalowych i przyczynia się do zwartej budowy silnika.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    Wyprodukowany przez PANKL RACING SYSTEMS, nowa pięciobiegowa skrzynia biegów jest wyjątkowo lekka i trwała, a jednocześnie wyposażona w specyficzne i sprawdzone przełożenia motocrossowe.

  • HAMULEC

    Najwyższy poziom jakości gwarantowany jest dzięki wiodącym w klasie zaciskom i przyciskom Brembo. Solidne przednie tarcze 260 mm i tylne 220 mm zapewniają doskonałą siłę hamowania, zapewniając poczucie pewności w każdych warunkach.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement249.9 cm³

Bore78 mm

Stroke52.3 mm

StarterElectric starter

Transmission 5-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSKeihin EMS

WYMIARY

Frame design25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front)310 mm

Suspension travel (rear)300 mm

Front brake Magura four-piston radial fixed calliper, brake disc

Rear brake Disc brake

Front brake disc diameter260 mm

Rear brake disc diameter220 mm

Chain5/8 x 1/4"

Steering head angle63.9 °

Ground clearance370 mm

Seat height960 mm

Tank capacity (approx.)7 l

Weight READY TO RACE (without fuel)99.5 kg