facebook Instagram YouTube

Dwusuwowa zwinność

Nowa seria generacji motocross oznacza wprowadzenie pierwszego nowego silnika dwusuwowego w ostatnich latach. Silnik 125 cc jest znacznie mniejszy i lżejszy, i funkcyjne,  całkowicie przeprojektowane i przepakowane elementy wewnętrzne. Zawiera nowy zawór zasilający i nowy układ wydechowy ulepszony o 40 KM oraz znacznie lepszą ogólną wydajność. Lekki TC 125 budzi zaufanie i pełną kontrolę dzięki mocniejszym hamulcom, kierownicy Pro Taper i blokady ODI na uchwytach.

TC 125, zbudowane według tych samych standardów jak jego więksi bracia został zaprojektowany z uwzględnieniem najwyższej jakości wykonania. Mocny i kompaktowy silnik łączy się z lekką ramą, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w rękach przyszłych jeźdźców MX2 i MX1. Wraz ze standardowym widelcem WP AER 48, sprzęgłem hydraulicznym Magura i wyborem map TC 125 trzyma jeźdźca o krok przed konkurencją.

34.040 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement124.8 cm³

Bore54 mm

Stroke54.5 mm

StarterKickstarter

Transmission6-speed

Primary drive23:73

Secondary gear ratio13:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSMEDJ digital

PARAMETRY

Frame designChrome-molybdenum steel central-tube frame

Front suspensionWP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front)310 mm

Suspension travel (rear)300 mm

Front brakeBrembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeBrembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter260 mm

Rear brake disc diameter220 mm

Chain5/8 x 1/4"

Steering head angle63.9 °

Wheelbase1485 ± 10 mm

Ground clearance375 mm

Seat height960 mm

Tank capacity (approx.)7 l

Weight without fuel87.4 kg