facebook Instagram YouTube

Dwusuwowa zwinność

Nowa seria generacji motocross oznacza wprowadzenie pierwszego nowego silnika dwusuwowego w ostatnich latach. Silnik 125 cc jest znacznie mniejszy i lżejszy, i funkcyjne,  całkowicie przeprojektowane i przepakowane elementy wewnętrzne. Zawiera nowy zawór zasilający i nowy układ wydechowy ulepszony o 40 KM oraz znacznie lepszą ogólną wydajność. Lekki TC 125 budzi zaufanie i pełną kontrolę dzięki mocniejszym hamulcom, kierownicy Pro Taper i blokady ODI na uchwytach.

TC 125, zbudowane według tych samych standardów jak jego więksi bracia został zaprojektowany z uwzględnieniem najwyższej jakości wykonania. Mocny i kompaktowy silnik łączy się z lekką ramą, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w rękach przyszłych jeźdźców MX2 i MX1. Wraz ze standardowym widelcem WP AER 48, sprzęgłem hydraulicznym Magura i wyborem map TC 125 trzyma jeźdźca o krok przed konkurencją.

34.040 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Z 40 KM i masą całkowitą zaledwie 17,2 kg, silnik o pojemności 125 cm3 wykazuje ciągłe zaangażowanie w technologię 2-suwową w Husqvarna Motorcycles. Lekka jednostka została zaprojektowana w celu zapewnienia większego momentu obrotowego niż tradycyjne silniki 2-suwowe, dzięki czemu TC 125 jest łatwiejsza do jazdy zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych profesjonalistów. Podobnie jak w przypadku większych silników, silnik TC 125 centralizuje obracającą się masę, zapewniając optymalną pracę z podwoziem, co zapewnia lekką i zwinną obsługę.

  • CYLINDER I TŁOK

    Cylinder ma otwór 54 mm. W połączeniu z nowatorską konstrukcją zaworu mocy, silnik o pojemności 125 cm3 obejmuje każdą ostatnią moc, jaką może zapewnić tłok pokryty teflonem. 

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest tak lekki, jak to tylko możliwe i idealnie wyważony, aby zredukować wibracje. Element jest również precyzyjnie ustawiony, aby zapewnić, że jakakolwiek bezwładność wytworzona przez masę obrotową ma bardzo mały wpływ na ogólną obsługę. 

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Wysokociśnieniowe procesy produkcji odlewów dają cienką grubość ścianki i ograniczają wagę do minimum. Historyczne logo Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej. 

  • RAMA

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych w terenie, inżynierowie z działu badań i rozwoju zaprojektowali ramę ze stali chromowo-molibdenowej, która na nowo definiuje każdy aspekt strukturalny, co jest korzystne z punktu widzenia obsługi, ergonomii i pakowania. Dzięki starannie dobranej elastyczności wzdłużnej i wzdłużnej, rama działa w harmonii z zawieszeniem, zapewniając ostrą obsługę i najwyższy komfort. Te cechy, dopasowane do lekkiej i kompaktowej konstrukcji silnika, oferują wyjątkową precyzję prowadzenia, a jednocześnie zwiększają wchłanianie wstrząsów i wzmagaja czucie. 

  • RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Zastosowanie taśmy z włókna węglowego odchudza wagę, poprawia rozkład ciężaru i przybliża wagę do środka ciężkości, co zapewnia precyzyjną obsługę. Skład materiału wynosi 30% włókna węglowego, a ogólna 3-częściowa konstrukcja jest wyjątkowo lekka, ale także bardzo wytrzymała na całkowitą wagę 1,4 kg. Dodatkowo, obliczona została specyficzna sztywność w komponencie dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy. 

  • ZAWIESZENIE

    WP AER 48 to nowy kamień milowy w rozwoju modeli motocrossowych Husqvarna. Jest prosty, lekki i łatwy w regulacji dzięki jednemu zaworowi powietrznemu i dostarczonej pompie widłowej do wstępnego obciążenia i regulatorów kliknięcia dla kompresji i odbicia. System składa się z zestawu wideł typu split-system, składających się z zawieszenia pneumatycznego i hydraulicznego zespołu amortyzującego. 

  • TYLNE ZAWIESZENIE

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz amortyzatora, tłumienie jest spójne i zapewnia większy komfort jazdy i obsługę. Dodatkowo, zewnętrzna powierzchnia zbiornika gazu jest pofałdowana i zwiększa chłodzenie. Komponent jest w pełni regulowany i dopasowany do systemu łączenia o określonej geometrii, aby zapewnić najlepszą możliwą trakcję i postęp. 

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    6-biegowa skrzynia biegów ma określone przełożenia motocrossowe, a dźwignia zmiany biegów ma innowacyjną konstrukcję końcówki, która zapobiega gromadzeniu się brudu. 

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Wysokiej jakości niemiecki system sprzęgła Magura gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie. 

  • SAMOCZYSZCZACE PODNOZKI

    Przetestowane w najtrudniejszych warunkach samooczyszczające się mocowanie podnóżka zapobiega zbieraniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. 

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Wykonana zgodnie z wymagającymi standardami, kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze.

  • CZĘŚCI WYSOKIEJ TECHNOLOGII

    Wysokociśnieniowe procesy produkcji odlewów utrzymują całkowitą masę silnika na minimalnym poziomie, co powoduje cienką grubość ścianki skrzyni korbowej. Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama zawiera wysokiej jakości materiały i zaawansowane technologicznie procesy produkcyjne WP Performance Systems, a innowacyjna karbonowa rama kompozytowa oferuje najwyższą wytrzymałość przy minimalnej wadze. 

  • GAZNIK

    TC 125 wyposażony jest w 38-milimetrowy płaski gaźnik Mikuni TMX zapewniający coraz bardziej płynne i kontrolowane dostarczanie mocy z optymalną wydajnością w całym zakresie obrotów. 

  • FUNKCJONALNA RAMA

    Nowoczesna i funkcjonalna karoseria z tradycyjnymi niebieskim i żółtymi akcentami Husqvarna to uproszczony, ale stylowy szwedzki design. Ergonomia została specjalnie dostosowana, aby zapewnić wysoki poziom komfortu i kontroli, umożliwiając motocyklistom osiąganie szczytowych wyników przez dłuższy czas. Osłona fotela o wysokiej przyczepności utrzymuje kierowcę w pozycji podczas przyspieszania  lub w śliskich warunkach. 

  • AIRBOX

    Airbox jest zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które mają zapobiegać deformacji powietrza i zapewniać maksymalny przepływ powietrza. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra. 

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement124.8 cm³

Bore54 mm

Stroke54.5 mm

StarterKickstarter

Transmission6-speed

Primary drive23:73

Secondary gear ratio13:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSMEDJ digital

PARAMETRY

Frame design25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspensionWP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front)310 mm

Suspension travel (rear)300 mm

Front brakeBrembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeBrembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter260 mm

Rear brake disc diameter220 mm

Chain5/8 x 1/4"

Steering head angle63.9 °

Wheelbase1485 ± 10 mm

Ground clearance375 mm

Seat height960 mm

Tank capacity (approx.)7 l

Weight without fuel87.4 kg