facebook Pinterest Twitter YouTube

Dwusuwowa zwinność

Nowa seria generacji motocross oznacza wprowadzenie pierwszego nowego silnika dwusuwowego w ostatnich latach. Silnik 125 cc jest znacznie mniejszy i lżejszy, i funkcyjne,  całkowicie przeprojektowane i przepakowane elementy wewnętrzne. Zawiera nowy zawór zasilający i nowy układ wydechowy ulepszony o 40 KM oraz znacznie lepszą ogólną wydajność. Lekki TC 125 budzi zaufanie i pełną kontrolę dzięki mocniejszym hamulcom, kierownicy Pro Taper i blokady ODI na uchwytach.

TC 125, zbudowane według tych samych standardów jak jego więksi bracia został zaprojektowany z uwzględnieniem najwyższej jakości wykonania. Mocny i kompaktowy silnik łączy się z lekką ramą, dzięki czemu doskonale sprawdzi się w rękach przyszłych jeźdźców MX2 i MX1. Wraz ze standardowym widelcem WP AER 48, sprzęgłem hydraulicznym Magura i wyborem map TC 125 trzyma jeźdźca o krok przed konkurencją.

33.700 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 124.8 cm³

Bore 54 mm

Stroke 54.4 mm

Starter Kickstarter

Transmission 6-speed

Primary drive 23:73

Secondary gear ratio 13:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Kokusan

PARAMETRY

Frame design Chrome-molybdenum steel central-tube frame

Front suspension WP USD Ø 48 mm 4CS closed cartridge

Rear suspension WP monoshock with linkage

Suspension travel (front) 310 mm

Suspension travel (rear) 300 mm

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1485 ± 10 mm

Ground clearance 375 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 7 l

Weight without fuel 87.4 kg