facebook Instagram YouTube

Enduro bez granic

W modelu FE 501 znajduje się najmocniejszy silnik z gamy enduro firmy Husqvarna. W przypadku dużych ruchomych elementów drgania są utrzymywane na minimalnym poziomie przez wał przeciwwagi, a przełącznik wyboru mapy zmienia charakterystykę mocy, aby uzyskać najlepsze warunki jazdy. Wysokiej jakości wykończenia i komponenty premium zapewniają FE 501 najwyższy poziom jakości i kunsztu.

45.990 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Zapewniając najwyższy poziom wydajności w ofercie Huskyvarna enduro, SILNIK 510.4cc jest bardziej zaawansowany niż kiedykolwiek, a jego waga wynosi zaledwie 30,1 kg.

  • Głowica

    Kompaktowa głowica SOHC została zaprojektowana tak, aby oferować maksymalną wydajność przy minimalnej możliwej wadze. Wał rozrządu uruchamia cztery lekkie zawory (pobór tytanu Ø = 40 mm32,6 g, stal wydechowa Ø 33 mm42,6 g) przez bardzo wytrzymały układ wahacza.

  • Skrzynia korbowa

    Skrzynie korbowe są zaprojektowane tak, aby pomieścić wały i części wewnętrzne silnika w najlepszej możliwej pozycji, centralizując masy, aby zapewnić lekkość w prowadzeniu. Wysokociśnieniowe procesy produkcji odlewów dają cienką, ale niezawodną grubość ścianki i ograniczają wagę do minimum.

  • Wał korbowy

    Zwykłe łożysko o dużej średnicy składające się z dwóch przymocowanych tulejami łożyskowymi zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas

  • Wahacz

    Wydrążony, aluminiowy wahacz został zaprojektowany w celu zapewnienia optymalnej sztywności i niezawodności przy jednoczesnym dodaniu najmniejszej możliwej masy. Obróbka nad tylną osią pozwala widzieć od góry znaczniki regulatora łańcucha, co ułatwia konserwację.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy konnej typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP REAR SHOCK

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nypli anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler, które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • Potrójne zaciski

    22-milimetrowe, przesunięte na czarno, potrójnie mocowane zaciski obrabiane CNC z czarną anodą oferują najwyższą jakość i styl we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Potrójne zaciski zostały fachowo wykonane przy użyciu doskonałych technik i materiałów, aby zapewnić wysoką jakość i niezawodność. Dwukierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i umożliwia dostosowanie ergonomii.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra.

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 510.9 cm³

Bore 95 mm

Stroke 72 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 32:76

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS 

CO2 emissions78.8

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front)300 mm

Suspension travel (rear)330 mm

Front brake brake disc

Rear brake brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel111 l