facebook Instagram YouTube

Enduro bez granic

W modelu FE 501 znajduje się najmocniejszy silnik z gamy enduro firmy Husqvarna. W przypadku dużych ruchomych elementów drgania są utrzymywane na minimalnym poziomie przez wał przeciwwagi, a przełącznik wyboru mapy zmienia charakterystykę mocy, aby uzyskać najlepsze warunki jazdy. Wysokiej jakości wykończenia i komponenty premium zapewniają FE 501 najwyższy poziom jakości i kunsztu.

44.800 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Zapewniając najwyższy poziom wydajności w ofercie Huskyvarna enduro, SILNIK 510.4cc jest bardziej zaawansowany niż kiedykolwiek, a jego waga wynosi zaledwie 30,1 kg.

  • Głowica

    Kompaktowa głowica SOHC została zaprojektowana tak, aby oferować maksymalną wydajność przy minimalnej możliwej wadze. Wał rozrządu uruchamia cztery lekkie zawory (pobór tytanu Ø = 40 mm32,6 g, stal wydechowa Ø 33 mm42,6 g) przez bardzo wytrzymały układ wahacza.

  • Skrzynia korbowa

    Skrzynie korbowe są zaprojektowane tak, aby pomieścić wały i części wewnętrzne silnika w najlepszej możliwej pozycji, centralizując masy, aby zapewnić lekkość w prowadzeniu. Wysokociśnieniowe procesy produkcji odlewów dają cienką, ale niezawodną grubość ścianki i ograniczają wagę do minimum.

  • Wał korbowy

    Zwykłe łożysko o dużej średnicy składające się z dwóch przymocowanych tulejami łożyskowymi zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas

  • Wahacz

    Wydrążony, aluminiowy wahacz został zaprojektowany w celu zapewnienia optymalnej sztywności i niezawodności przy jednoczesnym dodaniu najmniejszej możliwej masy. Obróbka nad tylną osią pozwala widzieć od góry znaczniki regulatora łańcucha, co ułatwia konserwację.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy konnej typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP REAR SHOCK

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nypli anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler, które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • Potrójne zaciski

    22-milimetrowe, przesunięte na czarno, potrójnie mocowane zaciski obrabiane CNC z czarną anodą oferują najwyższą jakość i styl we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Potrójne zaciski zostały fachowo wykonane przy użyciu doskonałych technik i materiałów, aby zapewnić wysoką jakość i niezawodność. Dwukierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i umożliwia dostosowanie ergonomii.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra.

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 510.4 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 32:76

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP monoshock with linkage

Suspension travel (front)300 mm

Suspension travel (rear)330 mm

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel109.3 l