facebook Instagram YouTube

Bezgraniczna Moc

Model FE 450 oferuje wiodącą technologię i standard komponentów premium. Rama z molibdenu chromu została fachowo zaprojektowana tak, aby oferować idealną elastyczność, podczas gdy mocny silnik posiada układ wału, który ma na celu poprawę centralizacji masy i jej obsługę. W połączeniu z kontrolą trakcji, zawieszeniem WP i sworzniem tylnym typowym dla enduro, model FE 450 nie ma żadnego kompromisu pod względem wydajności i jakości enduro.

44.890 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Ważący zaledwie 29,7 kg silnik o pojemności 450 cm3 jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale wyposażony w najnowszą dostępną technologię, oferując niezrównaną wydajność, zdolność jezdną i niezawodność w swojej klasie. Dodatkowo silnik jest przystosowany do jazdy typu enduro ze standardową skrzynią biegów ze startem elektrycznym, skrzynią biegów o 6 prędkościach i zestawem elektronicznych asystentów jeźdźca.

  • Cylinder i tłok

    Lekki aluminiowy cylinder ma otwór o średnicy 95 mm i lekki tłok typu mostka Koeniga. Ta kombinacja wytwarza bardzo małą masę oscylacyjną, znacznie zmniejszając wibracje i zwiększając komfort jazdy.

  • Głowica cylindra

    Kompaktowa głowica cylindryczna SOHC zapewnia maksymalną wydajność przy minimalnej wadze. Wałek rozrządu uruchamia cztery lekkie zawory (tytanowy pobór Ø = 40 mm32,6 g, stalowy wydech Ø = 33 mm42,6 g) za pośrednictwem wytrzymałego układu wahacza.

  • Wał korbowy

    Zwykłe łożysko o dużej średnicy składające się z dwóch przymocowanych tulejami łożyskowymi zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy konnej typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.9 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS 

CO2 emissions82.3

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Rear suspension WP monoshock with linkage

Suspension travel (front)300 mm

Suspension travel (rear)330 mm

Front brake  brake disc

Rear brake brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel110.4 l