facebook Instagram YouTube

Bezgraniczna Moc

Model FE 450 oferuje wiodącą technologię i standard komponentów premium. Rama z molibdenu chromu została fachowo zaprojektowana tak, aby oferować idealną elastyczność, podczas gdy mocny silnik posiada układ wału, który ma na celu poprawę centralizacji masy i jej obsługę. W połączeniu z kontrolą trakcji, zawieszeniem WP i sworzniem tylnym typowym dla enduro, model FE 450 nie ma żadnego kompromisu pod względem wydajności i jakości enduro.

43.300 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Ważący zaledwie 29,7 kg silnik o pojemności 450 cm3 jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale wyposażony w najnowszą dostępną technologię, oferując niezrównaną wydajność, zdolność jezdną i niezawodność w swojej klasie. Dodatkowo silnik jest przystosowany do jazdy typu enduro ze standardową skrzynią biegów ze startem elektrycznym, skrzynią biegów o 6 prędkościach i zestawem elektronicznych asystentów jeźdźca.

  • Cylinder i tłok

    Lekki aluminiowy cylinder ma otwór o średnicy 95 mm i lekki tłok typu mostka Koeniga. Ta kombinacja wytwarza bardzo małą masę oscylacyjną, znacznie zmniejszając wibracje i zwiększając komfort jazdy.

  • Głowica cylindra

    Kompaktowa głowica cylindryczna SOHC zapewnia maksymalną wydajność przy minimalnej wadze. Wałek rozrządu uruchamia cztery lekkie zawory (tytanowy pobór Ø = 40 mm32,6 g, stalowy wydech Ø = 33 mm42,6 g) za pośrednictwem wytrzymałego układu wahacza.

  • Wał korbowy

    Zwykłe łożysko o dużej średnicy składające się z dwóch przymocowanych tulejami łożyskowymi zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy konnej typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.3 cm³

Bore 95 mm

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP monoshock with linkage

Suspension travel (front)300 mm

Suspension travel (rear)330 mm

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel108.8 l