facebook Instagram YouTube

Progres Enduro

Model FE 350 znany jest z wszechstronności we wszystkich rodzajach terenu. Dzięki lekkiemu podwoziu i dużej wydajności model FE 350 ma stosunek mocy do wagi równy 450, zachowując jednocześnie lekkie i zwinne uczucie 250. W połączeniu z zawieszeniem WP, kontrolą trakcji i komfortową ergonomią, model FE 350 nie ma sobie równych kiedy robi się pod górkę.

42.700 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Silnik DOHC 350cc nie ma sobie równych pod względem wszechstronności. Dzieląc znaczną część swojej architektury z silnikiem FE 250, model FE 350 zapewnia znaczny wzrost mocy i momentu obrotowego, dodając maszynie lekkości.

  • Wał korbowy

    Proste łożysko o dużym końcu posiada dwie przymocowane na łożyskach obudowy zapewniające maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantujące długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Skrzynia korbowa

    Silnik FE 350 zaprojektowano tak, aby był kompaktowy, a jednocześnie centralizował obracające się masy. W rezultacie skrzynie korbowe są zaprojektowane tak, aby pomieścić układ wału w idealnym środku ciężkości. Obudowy produkowane są w procesie produkcji odlewu wysokociśnieniowego, co zapewnia cienką grubość ścianki przy zachowaniu wyjątkowej niezawodności. Charakterystyczne logo Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • Zintegrowany system chłodzenia

    Chłodnica została fachowo wykonana przez firmę WP Performance Systems przy użyciu aluminium o wysokiej wytrzymałości. CFD (obliczeniowa dynamika płynów) jest wykorzystywana do wydajniejszego przepływu powietrza przez chłodnice i zapewnienia optymalnego chłodzenia we wszystkich warunkach. Układ chłodzenia jest zintegrowany z ramą, co zwiększa rozpraszanie ciepła poprzez kierowanie chłodziwa przez ramę, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Dodatkowo, ochraniacze chłodnicy nie tylko chronią przed latającymi odłamkami, ale także działają jak klamry odwracają energię od uderzenia wokół chłodnicy i do ramy.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy konnej typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Potrójne zaciski

    22-milimetrowe, potrójnie mocowane zaciski obrabiane CNC z czarną anodą oferują najwyższą jakość i styl we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Potrójne zaciski są fachowo wykonane przy użyciu najlepszych technik i materiałów, aby zapewnić wysoką jakość i niezawodność. Dwukierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i umożliwia dostosowanie ergonomii.

  • Koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nypli anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler  które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • Przepustnica

    Model FE 350 ma korpus przepustnicy Keihin 42 mm. Pozycja wtryskiwacza jest umieszczona w celu zapewnienia najbardziej efektywnego przepływu paliwa do komory spalania. Ponadto linka przepustnicy jest montowana bezpośrednio bez połączenia dźwigni przepustnicy, co zapewnia natychmiastową reakcję i odczucie przepustnicy.

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Sensor położenia przekładni

    W modelach FE 350 zastosowano 6-biegową skrzynię biegów ze specyficznym przełożeniem przekładni typu enduro. Przesuwne widły wykorzystują specjalną powłokę o niskim współczynniku tarcia, aby zapewnić płynne i precyzyjne przesuwanie, podczas gdy czujnik przekładni umożliwia EMS dostarczanie optymalnego dostarczania mocy poprzez wybór specyficznej charakterystyki silnika dostosowanej do każdego biegu.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 349.7 cm³

Bore 88 mm

Stroke 57.5 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

CO2 emissions87.4

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front);300

Suspension travel (rear)330

Front brake Magura two-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Magura single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel106.8 l