facebook Instagram YouTube

Totalna precyzja enduro

FE 250 to najmniejsza pojemność 4-suwowa w ofercie enduro. Niewielka pojemność oznacza, że ​​jest bardzo lekki i śmiga w trudnym terenie technicznym, a jednocześnie zapewnia moc i wydajność 4-suwową. W połączeniu z wiodącym w swojej klasie zawieszeniem WP, mapami silnika i sprzęgła hydraulicznego Magura model FE 250 oferuje szereg wysokiej jakości komponentów zapewniających niezrównaną jakość i niezawodność.

43.090 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Silnik o pojemności 250 cm3 został zaprojektowany tak, aby był mocny, lekki i kompaktowy. Wszystkie główne komponenty i układy wałów są starannie ustawione, aby najlepiej pasowały do ​​charakterystyki działania i obsługi całego pakietu. W rezultacie silnik waży zaledwie 27,6 kg, zachowując jednocześnie swój charakter, czyniąc FE 250 dostępnym zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.

  • Cylinder

    Głowica cylindra wyposażona jest w zaawansowaną technologię mającą na celu zmniejszenie masy i oporu. W rezultacie podwójne górne wałki rozrządu obracają się na powierzchni o niskim współczynniku tarcia, podczas gdy cztery lekkie tytanowe zawory (wlot 32,5 mm, wydech 26,5 mm) są uruchamiane przez popychacze palców przy użyciu powłoki DLC (diamentopodobny węgiel).

  • Skrzynia korbowa

    Silnik FE 250 został zaprojektowany tak, aby był kompaktowy, a jednocześnie centralizował obracające się masy. W rezultacie skrzynie korbowe są zaprojektowane tak, aby pomieścić układ wału w idealnym środku ciężkości. Obudowy produkowane są w procesie produkcji odlewu wysokociśnieniowego, dzięki czemu uzyskuje się cienką grubość ścianki przy zachowaniu wyjątkowej niezawodności. Charakterystyczne logo Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • Wał korbowy

    Proste łożysko o dużym końcu posiada dwie przymocowane na łożyskach obudowy zapewniające maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantujące długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Aluminiowy wahacz

    Wydrążony, aluminiowy wahacz ma zapewniać optymalną sztywność i niezawodność przy jednoczesnym dodawaniu minimalnej wagi. Obróbka nad tylną osią pozwala widzieć od góry znaczniki regulatora łańcucha, co ułatwia konserwację.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku MY18, widły mają nowe zewnętrzne rury o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Hydrauliczne sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement249.9 cm³

Bore 78 mm

Stroke 52.3 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 26:72

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

CO2 emissions78.8

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brake brake disc

Rear brake brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height 970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel 105.8 kg