facebook Instagram YouTube

Totalna precyzja enduro

FE 250 to najmniejsza pojemność 4-suwowa w ofercie enduro. Niewielka pojemność oznacza, że ​​jest bardzo lekki i śmiga w trudnym terenie technicznym, a jednocześnie zapewnia moc i wydajność 4-suwową. W połączeniu z wiodącym w swojej klasie zawieszeniem WP, mapami silnika i sprzęgła hydraulicznego Magura model FE 250 oferuje szereg wysokiej jakości komponentów zapewniających niezrównaną jakość i niezawodność.

42.100 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Silnik o pojemności 250 cm3 został zaprojektowany tak, aby był mocny, lekki i kompaktowy. Wszystkie główne komponenty i układy wałów są starannie ustawione, aby najlepiej pasowały do ​​charakterystyki działania i obsługi całego pakietu. W rezultacie silnik waży zaledwie 27,6 kg, zachowując jednocześnie swój charakter, czyniąc FE 250 dostępnym zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.

  • Cylinder

    Głowica cylindra wyposażona jest w zaawansowaną technologię mającą na celu zmniejszenie masy i oporu. W rezultacie podwójne górne wałki rozrządu obracają się na powierzchni o niskim współczynniku tarcia, podczas gdy cztery lekkie tytanowe zawory (wlot 32,5 mm, wydech 26,5 mm) są uruchamiane przez popychacze palców przy użyciu powłoki DLC (diamentopodobny węgiel).

  • Skrzynia korbowa

    Silnik FE 250 został zaprojektowany tak, aby był kompaktowy, a jednocześnie centralizował obracające się masy. W rezultacie skrzynie korbowe są zaprojektowane tak, aby pomieścić układ wału w idealnym środku ciężkości. Obudowy produkowane są w procesie produkcji odlewu wysokociśnieniowego, dzięki czemu uzyskuje się cienką grubość ścianki przy zachowaniu wyjątkowej niezawodności. Charakterystyczne logo Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • Wał korbowy

    Proste łożysko o dużym końcu posiada dwie przymocowane na łożyskach obudowy zapewniające maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantujące długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Aluminiowy wahacz

    Wydrążony, aluminiowy wahacz ma zapewniać optymalną sztywność i niezawodność przy jednoczesnym dodawaniu minimalnej wagi. Obróbka nad tylną osią pozwala widzieć od góry znaczniki regulatora łańcucha, co ułatwia konserwację.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku MY18, widły mają nowe zewnętrzne rury o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Hamulce MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Przełącznik map i kontrola trakcji

    Zoptymalizowany pod kątem łatwiejszej obsługi przełącznik mapy aktywuje również nową funkcję kontroli trakcji. Można go wybrać do pozycji włączania lub wyłączania od przełącznika i funkcji, analizując wejście przepustnicy od jeźdźca i szybkość, z jaką zwiększa się obroty silnika. Jeśli obroty silnika wzrosną zbyt szybko, ECU zarejestruje utratę przyczepności i zmniejszy moc tylnego koła, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • Rozrusznik

    Standardowy rozrusznik elektryczny gwarantuje łatwy rozruch we wszystkich sytuacjach. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Hydrauliczne sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement249.9 cm³

Bore 78 mm

Stroke 52.3 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 26:72

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

CO2 emissions78.8

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brakeMagura two-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeMagura single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height 970 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel 105.8 kg