facebook Instagram YouTube

Inteligentne podejście

Zapewniając niezrównaną wszechstronność, TE 300i wykorzystuje idealną równowagę mocy i lekkości. Dzięki zastosowaniu elektronicznego wtrysku paliwa, zaufany 2-suwowy układ jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Dzięki zapewnieniu idealnego dostarczania paliwa dla każdego zmieniającego się stanu, system zapewnia płynne i precyzyjne dostarczanie mocy za każdym razem, a także eliminuje potrzebę zmiany natryskiwania. Dzięki zastosowaniu oddzielnego zbiornika oleju i pompy olej 2-suwowy jest dostarczany niezależnie w regulowanych stosunkach, co eliminuje konieczność wstępnego mieszania oleju i paliwa.

42.550 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Model TE 300i wyposażony jest w pionierski elektroniczny układ wtrysku paliwa. Składa się z zestawu wtryskiwaczy paliwa umieszczonych w portach przenoszących, które dostarczają idealną ilość paliwa do silnika w każdych warunkach. To nie tylko zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin, ale także zapewnia czystość i płynność dostarczania mocy, dając ukochanemu 2-suwowi nową przewagę.

  • Cylinder

    Nowa konstrukcja cylindra obejmuje dwa położenia wlotu umieszczone na portach przenoszenia w tylnej części cylindra, gdzie zamontowana jest para wtryskiwaczy paliwa. Wtryskiwacze dostarczają paliwo w dół do portu transportowego, gwarantując doskonałe rozpylenie, a powietrze przemieszcza się w górę do komory spalania. Zapewnia to bardziej efektywne spalanie, co powoduje zmniejszenie zużycia paliwa i emisji.

  • Przepustnica

    W modelu TE 300i zastosowano korpus przepustnicy o średnicy 39 mm, który reguluje ilość powietrza wchodzącego do silnika poprzez motyl obsługiwany podwójnymi kabinami przepustnicy połączonymi z nowym zespołem przepustnicy kierownicy. W przeciwieństwie do 4-suwowych korpusów przepustnicy, paliwo nie jest wprowadzane w tym momencie, ale olej 2-suwowy jest mieszany z powietrzem wchodzącym do silnika w celu smarowania wału korbowego, cylindra i tłoka. Dodatkowo czujnik położenia przepustnicy (TPS) przekazuje dane przepływu powietrza do ECU, który z kolei oblicza ilość oleju i paliwa dostarczanego do silnika, podczas gdy śruba obejściowa reguluje prędkość obrotową na biegu jałowym, a urządzenie zimnego rozruchu otwiera obejście zapewniające więcej powietrza do zimnego rozruchu.

  • Zbiornik i pompa oleju

    W TE 300i zastosowano elektroniczną pompę olejową, która dostarcza do silnika olej do silników 2-suwowych. Pompa znajduje się tuż pod zbiornikiem oleju i podaje olej przez korpus przepustnicy, co oznacza, że ​​olej nie jest mieszany z paliwem, co eliminuje potrzebę wstępnego mieszania jak w przypadku tradycyjnych silników 2-suwowych. Pompa jest sterowana przez EMS i dostarcza optymalną ilość oleju zgodnie z bieżącymi obrotami i redukcją obciążenia silnika, a także nadmiernym dymem przenoszonym z układu wydechowego. Zbiornik oleju znajduje się pod zbiornikiem paliwa i jest podłączony do węża napełniającego, który biegnie przez górną rurę ramy do czasza wlewu, umieszczonego w wygodnym miejscu, w celu łatwego napełniania. Pojemność zbiornika wynosi 0,7 l i jest podłączona do czujnika niskiego poziomu, który oświetla powiadomienie kierowcy, gdy zbiornik wymaga uzupełnienia.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • WP XPLOR 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez WP Performance Systems specjalnie do enduro. Widelce składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Układ hamulcowy MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Rozrusznik

    Model TE 250i jest wyposażony w elektryczny rozrusznik schowany pod obudową silnika. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa. Model wyposażony jest tez w standardowy rozrusznik.

  • Przełącznik map

    Charakterystyka silnika może być dostosowana dzięki standardowemu przełącznikowi map, który modyfikuje dostarczanie mocy zgodnie z preferencjami kierowcy, warunkami i ukształtowaniem terenu.

  • Zbiornik paliwa

    Godziny jazdy są zapewnione dzięki lekkiemu zbiornikowi paliwa wykonanemu z półprzezroczystego plastiku. Konstrukcja pozwala jeździecowi łatwo widzieć poziom paliwa, a 9-litrowy zbiornik ma szybko otwierajacy sie korek  paliwa umożliwiający szybkie tankowanie.

  • Koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nakrętek anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 293.2 cm³

Bore 72 mm

Stroke 72 mm

Starter Kick and electric starter

Transmission 6-speed

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Synerject

CO2 emissions67

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brakeDisc brake

Rear brakebrake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.)9.25l

Weight without fuel105.4 kg