facebook Instagram YouTube

Inteligentne podejście

Zapewniając niezrównaną wszechstronność, TE 300i wykorzystuje idealną równowagę mocy i lekkości. Dzięki zastosowaniu elektronicznego wtrysku paliwa, zaufany 2-suwowy układ jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Dzięki zapewnieniu idealnego dostarczania paliwa dla każdego zmieniającego się stanu, system zapewnia płynne i precyzyjne dostarczanie mocy za każdym razem, a także eliminuje potrzebę zmiany natryskiwania. Dzięki zastosowaniu oddzielnego zbiornika oleju i pompy olej 2-suwowy jest dostarczany niezależnie w regulowanych stosunkach, co eliminuje konieczność wstępnego mieszania oleju i paliwa.

41.590 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Model TE 300i wyposażony jest w pionierski elektroniczny układ wtrysku paliwa. Składa się z zestawu wtryskiwaczy paliwa umieszczonych w portach przenoszących, które dostarczają idealną ilość paliwa do silnika w każdych warunkach. To nie tylko zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin, ale także zapewnia czystość i płynność dostarczania mocy, dając ukochanemu 2-suwowi nową przewagę.

  • Cylinder

    Nowa konstrukcja cylindra obejmuje dwa położenia wlotu umieszczone na portach przenoszenia w tylnej części cylindra, gdzie zamontowana jest para wtryskiwaczy paliwa. Wtryskiwacze dostarczają paliwo w dół do portu transportowego, gwarantując doskonałe rozpylenie, a powietrze przemieszcza się w górę do komory spalania. Zapewnia to bardziej efektywne spalanie, co powoduje zmniejszenie zużycia paliwa i emisji.

  • Przepustnica

    W modelu TE 300i zastosowano korpus przepustnicy o średnicy 39 mm, który reguluje ilość powietrza wchodzącego do silnika poprzez motyl obsługiwany podwójnymi kabinami przepustnicy połączonymi z nowym zespołem przepustnicy kierownicy. W przeciwieństwie do 4-suwowych korpusów przepustnicy, paliwo nie jest wprowadzane w tym momencie, ale olej 2-suwowy jest mieszany z powietrzem wchodzącym do silnika w celu smarowania wału korbowego, cylindra i tłoka. Dodatkowo czujnik położenia przepustnicy (TPS) przekazuje dane przepływu powietrza do ECU, który z kolei oblicza ilość oleju i paliwa dostarczanego do silnika, podczas gdy śruba obejściowa reguluje prędkość obrotową na biegu jałowym, a urządzenie zimnego rozruchu otwiera obejście zapewniające więcej powietrza do zimnego rozruchu.

  • Zbiornik i pompa oleju

    W TE 300i zastosowano elektroniczną pompę olejową, która dostarcza do silnika olej do silników 2-suwowych. Pompa znajduje się tuż pod zbiornikiem oleju i podaje olej przez korpus przepustnicy, co oznacza, że ​​olej nie jest mieszany z paliwem, co eliminuje potrzebę wstępnego mieszania jak w przypadku tradycyjnych silników 2-suwowych. Pompa jest sterowana przez EMS i dostarcza optymalną ilość oleju zgodnie z bieżącymi obrotami i redukcją obciążenia silnika, a także nadmiernym dymem przenoszonym z układu wydechowego. Zbiornik oleju znajduje się pod zbiornikiem paliwa i jest podłączony do węża napełniającego, który biegnie przez górną rurę ramy do czasza wlewu, umieszczonego w wygodnym miejscu, w celu łatwego napełniania. Pojemność zbiornika wynosi 0,7 l i jest podłączona do czujnika niskiego poziomu, który oświetla powiadomienie kierowcy, gdy zbiornik wymaga uzupełnienia.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • WP XPLOR 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez WP Performance Systems specjalnie do enduro. Widelce składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

  • Układ hamulcowy MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowaną atmosferę, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Sprzęgło MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Rozrusznik

    Model TE 250i jest wyposażony w elektryczny rozrusznik schowany pod obudową silnika. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa. Model wyposażony jest tez w standardowy rozrusznik.

  • Przełącznik map

    Charakterystyka silnika może być dostosowana dzięki standardowemu przełącznikowi map, który modyfikuje dostarczanie mocy zgodnie z preferencjami kierowcy, warunkami i ukształtowaniem terenu.

  • Zbiornik paliwa

    Godziny jazdy są zapewnione dzięki lekkiemu zbiornikowi paliwa wykonanemu z półprzezroczystego plastiku. Konstrukcja pozwala jeździecowi łatwo widzieć poziom paliwa, a 9-litrowy zbiornik ma szybko otwierajacy sie korek  paliwa umożliwiający szybkie tankowanie.

  • Koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nakrętek anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 293.2 cm³

Bore 72 mm

Stroke 72 mm

Starter Kick and electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 26:73

Clutch Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Kokusan

CO2 emissions66.2

WYMIARY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspensionWP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brakeMagura two-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeMagura single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 200 mm

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Wheelbase 1482 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.)9.25l

Weight without fuel105.4 kg