facebook Instagram YouTube

Rewolucyjny 2SUW

Rewolucja w 2SUVach: model TE 250i jest napędzany prostym, nie wymagającym konserwacji 2-suwowy silnikiem i czyni go jeszcze lepszym. Dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa samoczynnie dostosowuje ilość pobieranego paliwa, co oznacza, że konieczność zmian ciśnienia na różnych wysokościach i temperaturach została wyeliminowana, co zapewnia doskonale kontrolowaną dostawę mocy za każdym razem. Dodatkowo 2-suwowy olej jest pompowany niezależnie w regulowanych przełożeniach, eliminując konieczność wstępnego mieszania paliwa i oleju, co oznacza krótszy czas przygotowania i więcej czasu w terenie.

40.340 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    W  TE 250i zastosowano pionierski elektroniczny układ wtrysku paliwa. Składa się z zestawu wtryskiwaczy paliwa umieszczonych w portach przenoszących, które dostarczają idealną ilość paliwa do silnika w każdych warunkach. To nie tylko zmniejsza zużycie paliwa i emisję spalin, ale także zapewnia czystość i płynność dostarczania mocy, dając ukochanemu 2-suwowi nową przewagę.

  • Cylinder

    Nowa konstrukcja cylindra obejmuje dwa położenia wlotu umieszczone na portach przenoszenia w tylnej części cylindra, gdzie zamontowana jest para  wtryskiwaczy paliwa. Wtryskiwacze dostarczają paliwo w dół do portu transportowego, gwarantując doskonałe rozpylenie, a powietrze przemieszcza się w górę do komory spalania. Zapewnia to bardziej efektywne spalanie, co powoduje zmniejszenie zużycia paliwa i emisji.

  • Przepustnica

    W modelu TE 250i zastosowano korpus przepustnicy o średnicy 39 mm, który reguluje ilość powietrza wchodzącego do silnika poprzez motyl obsługiwany podwójnymi kabinami przepustnicy połączonymi z nowym zespołem przepustnicy kierownicy. W przeciwieństwie do 4-suwowych korpusów przepustnicy, paliwo nie jest wprowadzane w tym momencie, ale olej 2-suwowy jest mieszany z powietrzem wchodzącym do silnika, aby smarować wał korbowy, cylinder i tłok. Dodatkowo czujnik położenia przepustnicy (TPS) przekazuje dane przepływu powietrza do ECU, który z kolei oblicza ilość oleju i paliwa dostarczanego do silnika, podczas gdy śruba obejściowa reguluje prędkość obrotową na biegu jałowym, a urządzenie zimnego rozruchu otwiera obejście zapewniające więcej powietrza do zimnego rozruchu.

  • Zbiornik paliwa i pompa oleju

    Pompa TE 250i jest wyposażona w elektroniczną pompę olejową, która dostarcza do silnika olej do silników 2-suwowych. Pompa znajduje się tuż pod zbiornikiem oleju i podaje olej przez korpus przepustnicy, co oznacza, że ​​olej nie jest mieszany z paliwem, co eliminuje potrzebę wstępnego mieszania jak w przypadku tradycyjnych silników 2-suwowych. Pompa jest sterowana przez EMS i dostarcza optymalną ilość oleju zgodnie z bieżącymi obrotami i redukcją obciążenia silnika, a także nadmiernym dymem przenoszonym z układu wydechowego. Zbiornik oleju znajduje się pod zbiornikiem paliwa i jest podłączony do węża napełniającego, który biegnie przez górną rurę ramy do czaszy wlewu, umieszczonego w wygodnym miejscu, w celu łatwego napełniania. Pojemność zbiornika wynosi 0,7 l i jest podłączona do czujnika niskiego poziomu, który oświetla powiadomienie kierowcy, gdy zbiornik wymaga uzupełnienia.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez WP Performance Systems specjalnie do enduro. Widelce składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku modelu MY18 widły mają nowe rury zewnętrzne o ulepszonej charakterystyce i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP rear shock

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekki (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęca się opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowane czucie, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • Rozrusznik

    Model TE 250i jest wyposażony w elektryczny rozrusznik schowany pod obudową silnika. System jest zasilany przez lekki i mocny akumulator Li-Ion, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalna bateria ołowiowa. Model wyposażony jest tez w standardowy rozrusznik.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra.

  • Sprzęgło hydrauliczne MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że jazda jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Nadwozie

    Wyróżniające się i futurystyczne nadwozie podkreślają gamę enduro, a efektowne perłowe błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Przełącznik map

    Charakterystyka silnika może być dostosowana dzięki standardowemu przełącznikowi map, który modyfikuje dostarczanie mocy zgodnie z preferencjami kierowcy, warunkami i ukształtowaniem terenu.

  • Stopka

    Rama Husqvarna wyposażona jest w sprytny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się brudu przez głębokie koleiny lub błotniste tereny. W rezultacie podnóżek wróci do pierwotnej pozycji, zapewniając doskonałą kontrolę. Duże aluminiowe stopki mają wzór charakterystyczny dla Enduro, a pozycja kołków jest o 6 mm większa niż w modelach MX, aby jeszcze bardziej zwiększyć prześwit nad kamieniami i głębokimi koleinami.

  • Kierownica

    Kierownica Pro Taper nie ma sobie równych pod względem funkcji i stylu. WyprofilowanA zgodnie z wymagającymi standardami kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze. Logo Pro Taper są aplikowane chemicznie i są odporne na zarysowania i oderwanie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 249 cm³

Bore 66.4 mm

Stroke 72 mm mm

Starter Kick and electric starter

Transmission 6-speed

Clutch Wet, Wet, DDS multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSSynerject

CO2 emissions66.0

PARAMETRY

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brake Magura two-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Magura single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

ChainX-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Wheelbase 1495 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 9.25l

Weight without fuel 105.2 kg