facebook Instagram YouTube

Istota jazdy

Z 74 KM, zaawansowaną elektroniką i najnowocześniejszą obudową, 145 kg 701 Supermoto oddaje emocje na torze wyścigowym i przytacza czystą istotę jazdy Supermoto na ulicy.

43.090 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • RAMA

    Lekka rama kratowa wykonana jest z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej i opracowana w celu zapewnienia precyzyjnej obsługi i pełnego zaufania do rowerzysty. Szczegółowa informacja zwrotna przekazywana jest motocykiscie dzięki precyzyjnie obliczonej sztywności skrętnej i zginaniu podłużnemu.

  • TYLNA RAMA POMOCNICZA I ZBIORNIK POLIAMIDOWY

    Samonośna tylna rama pomocnicza ze zintegrowanym 13-litrowym zbiornikiem paliwa jest perfekcyjnie ustawiona dla najlepszego rozkładu masy. Jednoczęściowa konstrukcja wykonana z termoplastycznego procesu formowania rotacyjnego waży zaledwie 5,2 kg i jest wykonana z poliamidu o dużej wytrzymałości.

  • ALUMINIOWY WAHACZ

    Maksymalna precyzja i wyjątkowo niska waga wynosząca zaledwie 3,9 kg gwarantują wyeliminowanie spawania w jednoskładnikowej konstrukcji aluminiowego odlewanego ciśnieniowo wahacza.

  • ZAWIESZENIE WP (TYLNE)

    Całkowicie regulowany tylny amortyzator firmy WP Performance Systems oferuje regulację tłumienia odbicia, a także regulację tłumienia przy wysokim i niskim kompresji. Skok tylny o średnicy 250 mm gwarantuje doskonałą kontrolę w każdych warunkach, zarówno na wąskich i krętych górskich drogach, jak iw zatłoczonych centrach miast.

  • ZAWIESZENIE WP (PRZEDNIE)

    Rozwidlony widelec opracowany przez WP Performance Systems ma skok kół 215 mm i ma lepsze tłumienie i łatwiejsze ustawianie niż tradycyjne widły dzięki osobnym obwodom tłumiącym w nogach wideł. Lewa noga jest przeznaczona do tłumienia kompresji, podczas gdy prawa noga widelca służy do tłumienia odbicia.

  • SILNIK

    Pojedynczy górny wałek rozrządu chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik ma najnowocześniejszy design i technologię elektroniczną. Wyjątkowa maksymalna moc 55 kW (74 KM) przy 8000 obr./min i moment obrotowy 71 Nm przy 6750 obr./min. Nie pozostawiają kierowcy żadnych wątpliwości co do wydajności zapakowanej w to lekkie urządzenie.

  • GŁOWICA CYLINDRA

    Kompaktowa konstrukcja pojedynczego górnego wałka rozrządu, 4-zaworowa głowica cylindra ma 42 mm zawory wlotowe i 34 mm zawory wydechowe uruchamiane przez solidny układ wahacza, który zapewnia precyzyjne ustawienie rozrządu przy wysokich prędkościach obrotowych silnika. Zapłon jest poprzez podwójny układ świec zapłonowych, z których każdy ma indywidualną regulację zapłonu dla optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania.

  • PRZEPUSTNICA

    Elektroniczny układ wtrysku paliwa Keihin ma korpus przepustnicy 50 mm bez mechanicznego połączenia z uchwytem przepustnicy. Gdy kierowca przekręca przepustnicę otwartą lub zamkniętą, przepustnica jest sterowana elektronicznie przez system zarządzania silnikiem (EMS). EMS stale porównuje parametry silnika z danymi z czujników i odpowiednio dostosowuje zawór dławiący, zapewniając doskonałe dostarczanie mocy i reakcję przepustnicy.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    Lekka 6-biegowa skrzynia biegów z płynną i precyzyjną zmianą biegów zapewnia kierowcy pełną kontrolę i pewność nawet w każdych warunkach.

  • KOŁA

    Czarne anodyzowane koła Giant Tubeless są lekkie i mocne. Koła 17 "są wyposażone w opony Continental ContiAttack Supermoto 120/70 i 160/60 z przodu iz tyłu, zapewniające wyjątkowo lekką obsługę i wyjątkową kontrolę przy wszystkich kątach nachylenia.

  • REZONATOR WLOTOWY

    Umieszczony na korpusie przepustnicy rezonator wlotowy poprawia przepływ ładunku wlotowego powietrza i poprawia reakcję przepustnicy i zdolność jezdną specyficznie w początkowych położeniach otwarcia przepustnicy

  • HAMULEC

    Niesamowita siła hamowania i kontrola są dostępne na żądanie kierowcy dzięki zamontowanemu promieniowo 4 tłokowemu zaciskowi Brembo i ruchomej tarczy z przodu oraz jednemu tłokowemu zaciskowi, płynnemu dyskowi z tyłu (odpowiednio 320 i 240 mm). Najnowsza technologia ABS firmy Bosch gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo i całkowitą pewność.

  • SPRZĘGŁO

    APTC (Adler Power Torque Clutch) firmy Adler pozwala na większe prędkości wchodzenia i wychodzenia z zakrętów poprzez maksymalizację przyczepności tylnego koła przy twardym przyspieszeniu, a także zapobiega niestabilności tylnego koła i przeskakuje podczas gwałtownego hamowania. Jeździec w ten sposób cieszy się maksymalną kontrolą i doskonałą zmianą biegów.

  • KAROSERIA

    Innowacyjna karoseria z długim siedziskiem sięgającym ponad osłonami chłodnicy i zawiera funkcjonalne ściągacze, które poprawiają przyczepność w każdych warunkach. Mocno owinięte wokół silnika i ramy, 701 nadwozia jest ergonomicznie zaprojektowane, aby połączyć ciało jeźdźca z motocyklem, zapewniając doskonałą harmonię między człowiekiem i maszyną, przy jednoczesnym zapewnieniu całkowitej kontroli w każdej sytuacji jazdy.

  • ZACISKI CNC

    Anodowane potrójne zaciski obrabiane CNC są zaprojektowane dla wymagających zastosowań Supermoto. Stylowo wykonane i zaprojektowane z precyzyjnym zagieciem, przekazują precyzyjne informacje na temat zachowania przedniego końca do kierowcy.

  • KOMPATYBILNY Z LICENCJA A2

    Dzięki specjalnej mapie silnika A2, która ogranicza moc do 30 kW, 701 SUPERMOTO jest odpowiedni dla posiadaczy licencji A2, którzy pragną niesamowitej zwinności i obsługi w połączeniu z najnowszymi innowacjami w dziedzinie bezpieczeństwa elektronicznego.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 692 cm³

Bore 105 mm

Stroke 80 mm

Power in KW 49 kW

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 36:79

Cooling Liquid cooled

Clutch APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated

EMS Keihin EMS with RBW, twin ignition

WYMIARY

Frame design Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated

Front suspension WP USD Ø 48 mm

Rear suspension WP monoshock with Pro-Lever linkage

Suspension travel (front) 215 mm

Suspension travel (rear) 250 mm

Front brake Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 320 mm

Rear brake disc diameter 240 mm

Steering head angle 63 °

Ground clearance 270 mm

Seat height 890 mm

Tank capacity (approx.) 13