facebook Instagram YouTube

Intensywne emocje

Całkowicie nowa TC 250 jest uosobieniem ciągłego rozwóju i bezpiecznej przyszłości historycznego 2-suwa 250cc  Husqvarna. Nowa konstrukcja podwozia, TC 250 przedstawia znaczne zmniejszenie ciężaru o zwiększonej zwrotności i podwyższonym komforem kierowcy. Dodatkowo, lekki 2-suwowy silnik jest całkowicie przebudowany i cechuje się zwiększoną wydajnością, bardziej scentralizowaną masą, a także znaczną redukcję drgań.

36.950 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Dwusuwowy silnik o pojemności 250 cm3 to najlepsze połączenie niedoścignionej mocy i lekkiej konstrukcji. Prostota i niskie koszty utrzymania silnika 2-suwowego sprawiają, że jest on ulubionym samochodem jeżdżącym na motocrossie.

  • CYLINDER

    Cylinder o średnicy 66,4 mm posiada innowacyjny system zaworu mocy, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc w całym zakresie obrotów. Można to dodatkowo dostosować, zmieniając po prostu dwie dostarczone sprężyny i zmieniając dostarczanie mocy dla różnych warunków na torze lub preferencji jeźdźca. 

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Lekkie korpusy silników odlewanych ciśnieniowo są opracowywane w taki sposób, aby uwzględniały układy wału w optymalnej pozycji, centralizując masę oscylującą i poprawiając zdolność jezdną. Dodatkowo wał przeciwwagi jest zintegrowany w bardzo kompaktowy sposób, bez uszczerbku dla ogólnego projektu. 

  • WAŁEK

    Konstrukcja silnika obejmuje bocznie zamontowany wałek wyrównoważający. Wałek ten znacznie zmniejsza drgania, zapewniając płynniejszą i wygodniejszą jazdę. 

  • RAMA

    Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu najbardziej zaawansowanych ram stalowych w terenie, inżynierowie z działu badań i rozwoju zaprojektowali ramę ze stali chromowo-molibdenowej, która na nowo definiuje każdy aspekt strukturalny, co jest korzystne z punktu widzenia obsługi, ergonomii i pakowania. Dzięki starannie dobranej elastyczności wzdłużnej i wzdłużnej, rama działa w harmonii z zawieszeniem, zapewniając ostrą obsługę i najwyższy komfort. 

  • RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Zastosowanie taśmy z włókna węglowego odchudza wagę, poprawia rozkład ciężaru i przybliża wagę do środka ciężkości, co zapewnia precyzyjną obsługę. Skład materiału wynosi 30% włókna węglowego, a ogólna 3-częściowa konstrukcja jest wyjątkowo lekka, ale także bardzo wytrzymała na całkowitą wagę 1,4 kg. 

  • NAGŁÓWEK WYDECHOWY

    Nagłówek wydechowy jest produkowany przez systemy wydajności WP przy użyciu trójwymiarowego procesu tłoczenia. Po ukształtowaniu elementów układu wydechowego są one spawane automatycznie, aby zapewnić najlepszą jakość i trwałość. 

  • KOŁA I OPONY

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nypli anodyzowanych. Wyposażone są opony Dunlop MX-3S Motocross, które posiadają sprawdzoną konstrukcję "block-in-a-block" dla bardziej progresywnego pokonywania zakrętów i lepszej przyczepności. 

  • ZAWIESZENIE

    WP AER 48 to nowy kamień milowy w rozwoju modeli motocrossowych Husqvarna. Jest prosty, lekki i łatwy w regulacji dzięki jednemu zaworowi powietrznemu i dostarczonej pompie widłowej do wstępnego obciążenia i regulatorów kliknięcia dla kompresji i odbicia. System składa się z zestawu wideł typu split-system, składających się z zawieszenia pneumatycznego i hydraulicznego zespołu amortyzującego. 

  • TYLNE ZAWIESZENIE

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz amortyzatora, tłumienie jest spójne i zapewnia większy komfort jazdy i obsługę. Dodatkowo, zewnętrzna powierzchnia zbiornika gazu jest pofałdowana i zwiększa chłodzenie. Komponent jest w pełni regulowany i dopasowany do systemu łączenia o określonej geometrii, aby zapewnić najlepszą możliwą trakcję i postęp. 

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Wysokiej jakości niemiecki system sprzęgła Magura gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie. 

  • KOMPONENTY

    Najnowsza technologia w procesach inżynieryjnych i produkcyjnych, w połączeniu z najwyższej jakości komponentami, zapewnia długotrwałą wydajność

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Wykonana zgodnie z wymagającymi standardami, kierownica Pro Taper cechuje się wiodącą w klasie odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze.

  • GAZNIK

    TC 250 wyposażony jest w 38 mm płaski gaźnika Mikuni TMX. Ten gaźnik zapewnia coraz bardziej płynne i kontrolowane dostarczanie mocy z optymalną wydajnością w całym zakresie obrotów.

  • SPRZĘGŁO

    System sprzęgła DDS (z tłumioną stalą diafragmową) jest montowany w TC 250. Wewnętrzna piasta i płyta dociskowa zostały zaprojektowane dla optymalnego przepływu i chłodzenia oleju, a hydraulika Magura oferuje doskonałą modulację i kontrolę. Wyjątkową cechą tego systemu jest stalowa płyta dociskowa z pojedynczą membraną zamiast tradycyjnych sprężyn zwojowych i zintegrowany z systemem tłumienia dla zwiększenia przyczepności i trwałości. 

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement249 cm³

Bore66.4 mm

Stroke72 mm

StarterKickstarter

Transmission5-speed

Primary drive26:73

Secondary gear ratio14:50

ClutchWet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSKokusan

PARAMETRY

Frame design25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspensionWP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspensionWP shock absorber with linkage

Suspension travel (front)310 mm

Suspension travel (rear)300 mm

Front brakeBrembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeBrembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter260 mm

Rear brake disc diameter220 mm

Chain5/8 x 1/4"

Steering head angle63.9 °

Wheelbase1485 ± 10 mm

Ground clearance375 mm

Seat height960 mm

Tank capacity (approx.)7.5 l

Weight without fuel95,8 kg