
Perfekcyjna kombinacja
Dzięki zdolności do pokonywania środowisk miejskich i zdradliwych terenów off-road z równym opanowaniem, 701 ENDURO osiąga kolejny poziom wszechstronności. Wyhodowana z dekad trofeum o mistrzowskim rodowodzie enduro i zmieszana z ponad stuletnim doświadczeniem w motocyklach, 701 ENDURO łączy wysoką wydajność z typową szwedzką funkcjonalnością w stylowym i nowoczesnym designie.
Cechy motocykla
-
Rama
Lekka rama kratowa wykonana jest z wysokiej jakości stali chromowo-molibdenowej i opracowana w celu zapewnienia precyzyjnej obsługi i pełnego zaufania do rowerzysty. Szczegółowa informacja zwrotna przekazywana jest rowerzyście dzięki precyzyjnie obliczonej sztywności skrętnej i zginaniu podłużnemu.
-
Rama i zbiornik paliwa
Samonośna tylna rama pomocnicza ze zintegrowanym 13-litrowym zbiornikiem paliwa jest perfekcyjnie ustawiona dla najlepszego rozkładu masy. Jednoczęściowa konstrukcja wykonana z termoplastycznego procesu formowania rotacyjnego waży zaledwie 5,2 kg i jest wykonana z poliamidu o wysokiej wytrzymałości.
-
Aluminiowy wahacz
Maksymalna precyzja i wyjątkowo niska waga wynosząca zaledwie 3,9 kg gwarantują wyeliminowanie spawania w jednoskładnikowej konstrukcji aluminiowego odlewanego ciśnieniowo wahacza.
-
Tylne zawieszenie
Wysokowydajny amortyzator tylny wykonany przez WP Performance Systems jest w pełni regulowany w celu kompresji i odbicia. Połączony z układem zawieszenia z geometrią offroad i 275 mm skoku tylnego koła, system zapewnia bezkonkurencyjną wszechstronność terenu.
-
Przednie zawieszenie
WP Performance Systems opracowało widelec 4CS z zamkniętym nabojem specjalnie dla 701 ENDURO. Czterokomorowy widelec ma zaawansowaną charakterystykę tłumienia i jest również lżejszy niż konwencjonalny widelec do góry nogami. Podobnie jak w przypadku wszystkich wideł 4CS według WP, ustawienia pilota mogą być łatwo i szybko regulowane za pomocą tarcz znajdujących się w górnej części rurki widelca.
-
Silnik
Pojedynczy górny wałek rozrządu chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik ma najnowocześniejszy design i technologię elektroniczną. Wyjątkowa maksymalna moc 55 kW (74 KM) przy 8000 obr./min i moment obrotowy 71 Nm przy 6750 obr./min sprawiają, że kierowca nie ma wątpliwości co do wydajności zapakowanej w to lekkie urządzenie.
-
Głowica
Kompaktowa konstrukcja pojedynczego górnego wałka rozrządu, 4-zaworowa głowica cylindra ma 42 mm zawory wlotowe i 34 mm zawory wydechowe uruchamiane przez solidny układ wahacza, który zapewnia precyzyjne ustawienie rozrządu przy wysokich prędkościach obrotowych silnika. Zapłon jest poprzez podwójny układ świec zapłonowych, z których każdy ma indywidualną regulację zapłonu dla optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania.
-
Przepustnica
Elektroniczny układ wtrysku paliwa Keihin ma korpus przepustnicy 50 mm bez mechanicznego połączenia z uchwytem przepustnicy. Gdy kierowca przekręca przepustnicę otwartą lub zamkniętą, przepustnica jest sterowana elektronicznie przez system zarządzania silnikiem (EMS). EMS stale porównuje parametry silnika z danymi z czujników i odpowiednio dostosowuje zawór dławiący, zapewniając doskonałe dostarczanie mocy i reakcję przepustnicy.
-
Skrzynia biegów
Lekka 6-biegowa skrzynia biegów z płynną i precyzyjną zmianą biegów zapewnia kierowcy pełną kontrolę i pewność nawet w każdych warunkach.
-
Koła
Czarne felgi DID wykonane ze stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości, w połączeniu ze srebrnymi sutkami nadają agresywnemu i nowoczesnemu wyglądowi 701 Enduro. Możliwości terenowe modelu 701 Enduro są podkreślone rozmiarem kół: 21 "z przodu i 18" z tyłu.
-
Rezonator
Umieszczony na korpusie przepustnicy rezonator wlotowy poprawia przepływ ładunku wlotowego powietrza i poprawia reakcję przepustnicy i zdolność jezdną, szczególnie w początkowych położeniach otwarcia przepustnicy.
-
Hamulce
Najnowsza technologia ABS firmy Bosch oferuje zaawansowane ustawienia w warunkach terenowych i jest połączona z wysokowydajnymi hamulcami Brembo: dwudźwiękowy suwak i tarcza z przodu, a także jedna tłokowa zaciski i tarcza z tyłu (obie pływające dyski falowe O średnicy odpowiednio 300 i 240 mm). Doskonale rozmieszczone elementy sterujące zapewniają optymalne wyczucie i równowagę w każdych warunkach.
-
Sprzęgło ślizgowe
APTC (Adler Power Torque Clutch) firmy Adler pozwala na większe prędkości wchodzenia i wychodzenia z zakrętów, maksymalizując przyczepność tylnego koła przy twardym przyspieszeniu, a także zapobiegając niestabilności tylnego koła i trajkoTANIA podczas hamowania na zakrętach. Jeździec w ten sposób cieszy się maksymalną kontrolą i doskonałą zmianą biegów.
-
Karoseria
Innowacyjna karoseria z długim siedziskiem sięgającym ponad osłonami chłodnicy zawiera funkcjonalne ściągacze, które poprawiają przyczepność w każdych warunkach. Szczelnie owinięte wokół silnika i ramy, 701 nadwozie jest ergonomicznie zaprojektowane, aby połączyć ciało jeźdźca z motocyklem, zapewniając doskonałą harmonię między człowiekiem i maszyną, przy jednoczesnym zapewnieniu całkowitej kontroli w każdej sytuacji jazdy.
-
Potrójne zaciski
Podobnie jak w przypadku innych głównych elementów podwozia, anodowane potrójne zaciski obrabiane CNC mają precyzyjnie zaprojektowany flex zaprojektowany w celu umożliwienia zginania rur widelca pod obciążeniem. Dzięki temu motocyklista czuje się lepiej podczas hamowania i na wyboistym terenie.
-
Sprzęgło hydrauliczne MAGURA
Lekkie odczucie dzięki doskonałej modulacji sprzęgła.
-
Licencja A2
Dzięki specjalnej mapie silnika A2, która ogranicza moc do 30 kW, model 701 Enduro jest odpowiedni dla posiadaczy licencji A2, którzy dążą do tego, aby stać się prawdziwymi podróżnikami po świecie.
Specyfikacja techniczna
SILNIK
Design 1-cylinder, 4-stroke engine
Displacement 692.7 cm³
Bore 105 mm
Stroke 80 mm
Starter Electric starter
Lubrication Forced oil lubrication with 2 oil pumps
Transmission 6-speed
Primary drive 36:79
Secondary gear ratio 15:45
Clutch APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated
EMS Keihin EMS with RBW, twin ignition
CO2 emissions98
WYMIARY
Frame design Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated
Front suspensionWP USD Ø 48 mm 4CS closed cartridge
Rear suspensionWP shock absorber with Pro-Lever linkage
Suspension travel (front) 275 mm
Suspension travel (rear) 275 mm
Front brakeBrembo twin-piston floating calliper, brake disc
Rear brakeBrembo single-piston floating calliper, brake disc
Front brake disc diameter 320 mm
Rear brake disc diameter 240 mm
Steering head angle 63 °
Wheelbase1504 ± 15 mm
Ground clearance 280 mm
Seat height 950 mm
Tank capacity (approx.) 13l
Weight without fuel 145kg