facebook Instagram YouTube

Perfekcyjna kombinacja

Dzięki zdolności do pokonywania środowisk miejskich i zdradliwych terenów off-road z równym opanowaniem, 701 ENDURO osiąga kolejny poziom wszechstronności. Wyhodowana z dekad trofeum o mistrzowskim rodowodzie enduro i zmieszana z ponad stuletnim doświadczeniem w motocyklach, 701 ENDURO łączy wysoką wydajność z typową szwedzką funkcjonalnością w stylowym i nowoczesnym designie.

42.690 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Rama

    Lekka rama kratowa wykonana jest z wysokogatunkowej stali chromowo-molibdenowej i opracowana w celu zapewnienia precyzyjnej obsługi i pełnego zaufania do motocyklisty. Szczegółowe informacje przekazywane są jeżdzcowi dzięki precyzyjnie obliczonej sztywności skrętnej i zginaniu wzdłużnemu.

  • Rama i zbiornik paliwa

    Samonośna tylna rama pomocnicza ze zintegrowanym 13-litrowym zbiornikiem paliwa jest perfekcyjnie ustawiona dla najlepszego rozkładu masy. Jednoczęściowa konstrukcja wykonana z termoplastycznego procesu formowania rotacyjnego waży zaledwie 5,2 kg i jest wykonana z poliamidu o wysokiej wytrzymałości.

  • Aluminiowy wahacz

    Maksymalna precyzja i wyjątkowo niska waga wynosząca zaledwie 3,9 kg gwarantują wyeliminowanie spawania w jednoskładnikowej konstrukcji aluminiowego odlewanego ciśnieniowo wahacza.

  • Tylne zawieszenie

    Wysokowydajny amortyzator tylny wykonany przez WP Performance Systems jest w pełni regulowany w celu kompresji i odbicia. Połączony z układem zawieszenia z geometrią offroad i 275 mm skoku tylnego koła, system zapewnia bezkonkurencyjną wszechstronność terenu.

  • Przednie zawieszenie

    WP Performance Systems opracowało widelec 4CS z zamkniętym nabojem specjalnie dla 701 ENDURO. Czterokomorowy widelec ma zaawansowaną charakterystykę tłumienia i jest również lżejszy niż konwencjonalny widelec do góry nogami. Podobnie jak w przypadku wszystkich wideł 4CS według WP, ustawienia pilota mogą być łatwo i szybko regulowane za pomocą tarcz znajdujących się w górnej części rurki widelca.

  • Silnik

    Pojedynczy górny wałek rozrządu chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik ma najnowocześniejszy design i technologię elektroniczną. Wyjątkowa maksymalna moc 55 kW (74 KM) przy 8000 obr./min i moment obrotowy 71 Nm przy 6750 obr./min sprawiają, że kierowca nie ma wątpliwości co do wydajności zapakowanej w to lekkie urządzenie.

  • Głowica

    Kompaktowa konstrukcja pojedynczego górnego wałka rozrządu, 4-zaworowa głowica cylindra ma 42 mm zawory wlotowe i 34 mm zawory wydechowe uruchamiane przez solidny układ wahacza, który zapewnia precyzyjne ustawienie rozrządu przy wysokich prędkościach obrotowych silnika. Zapłon jest poprzez podwójny układ świec zapłonowych, z których każdy ma indywidualną regulację zapłonu dla optymalnego spalania paliwa w dużej komorze spalania.

  • Przepustnica

    Elektroniczny układ wtrysku paliwa Keihin ma korpus przepustnicy 50 mm bez mechanicznego połączenia z uchwytem przepustnicy. Gdy kierowca przekręca przepustnicę otwartą lub zamkniętą, przepustnica jest sterowana elektronicznie przez system zarządzania silnikiem (EMS). EMS stale porównuje parametry silnika z danymi z czujników i odpowiednio dostosowuje zawór dławiący, zapewniając doskonałe dostarczanie mocy i reakcję przepustnicy.

  • Skrzynia biegów

    Lekka 6-biegowa skrzynia biegów z płynną i precyzyjną zmianą biegów zapewnia kierowcy pełną kontrolę i pewność nawet w każdych warunkach.
  • Koła

    Czarne felgi DID wykonane ze stopu aluminium o wysokiej wytrzymałości, w połączeniu ze srebrnymi sutkami nadają agresywnemu i nowoczesnemu wyglądowi 701 Enduro. Możliwości terenowe modelu 701 Enduro są podkreślone rozmiarem kół: 21 "z przodu i 18" z tyłu.

  • Rezonator

    Umieszczony na korpusie przepustnicy rezonator wlotowy poprawia przepływ ładunku wlotowego powietrza i poprawia reakcję przepustnicy i zdolność jezdną, szczególnie w początkowych położeniach otwarcia przepustnicy.

  • Hamulce

    Najnowsza technologia ABS firmy Bosch oferuje zaawansowane ustawienia w warunkach terenowych i jest połączona z wysokowydajnymi hamulcami Brembo: dwudźwiękowy suwak i tarcza z przodu, a także jedna tłokowa zaciski i tarcza z tyłu (obie pływające dyski falowe O średnicy odpowiednio 300 i 240 mm). Doskonale rozmieszczone elementy sterujące zapewniają optymalne wyczucie i równowagę w każdych warunkach.

  • Sprzęgło ślizgowe

    APTC (Adler Power Torque Clutch) firmy Adler pozwala na większe prędkości wchodzenia i wychodzenia z zakrętów, maksymalizując przyczepność tylnego koła przy twardym przyspieszeniu, a także zapobiegając niestabilności tylnego koła i trajkoTANIA podczas hamowania na zakrętach. Jeździec w ten sposób cieszy się maksymalną kontrolą i doskonałą zmianą biegów.

  • Karoseria

    Innowacyjna karoseria z długim siedziskiem sięgającym ponad osłonami chłodnicy  zawiera funkcjonalne ściągacze, które poprawiają przyczepność w każdych warunkach. Szczelnie owinięte wokół silnika i ramy, 701 nadwozie jest ergonomicznie zaprojektowane, aby połączyć ciało jeźdźca z motocyklem, zapewniając doskonałą harmonię między człowiekiem i maszyną, przy jednoczesnym zapewnieniu całkowitej kontroli w każdej sytuacji jazdy.

  • Potrójne zaciski

    Podobnie jak w przypadku innych głównych elementów podwozia, anodowane potrójne zaciski obrabiane CNC mają precyzyjnie zaprojektowany flex zaprojektowany w celu umożliwienia zginania rur widelca pod obciążeniem. Dzięki temu motocyklista  czuje się lepiej podczas hamowania i na wyboistym terenie.

  • Sprzęgło hydrauliczne MAGURA

    Lekkie odczucie dzięki doskonałej modulacji sprzęgła.
  • Licencja A2

    Dzięki specjalnej mapie silnika A2, która ogranicza moc do 30 kW, model 701 Enduro jest odpowiedni dla posiadaczy licencji A2, którzy dążą do tego, aby stać się prawdziwymi podróżnikami po świecie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 692.7 cm³

Bore 105 mm

Stroke 80 mm

Starter Electric starter

Lubrication Forced oil lubrication with 2 oil pumps

Transmission 6-speed

Primary drive 36:79

Secondary gear ratio 15:45

Clutch APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated

EMS Keihin EMS with RBW, twin ignition

CO2 emissions98

WYMIARY

Frame design Chrome-molybdenum steel tubular space frame, powder-coated

Front suspensionWP USD Ø 48 mm 4CS closed cartridge

Rear suspensionWP shock absorber with Pro-Lever linkage

Suspension travel (front) 275 mm

Suspension travel (rear) 275 mm

Front brakeBrembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeBrembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 320 mm

Rear brake disc diameter 240 mm

Steering head angle 63 °

Wheelbase1504 ± 15 mm

Ground clearance 280 mm

Seat height 950 mm

Tank capacity (approx.) 13l

Weight without fuel 145kg