facebook Instagram YouTube

Redukcja granic

FE 450 posiada wiodącą klasę mocy, technologii i komponentów najwyższej jakości. Nowa rama chromowo-molibdenowa wyróżnia się w modelu 2020 i jest fachowo wykonana, aby zaoferować idealne połączenie precyzji i zwinności podczas jazdy. Potężny silnik został udoskonalony i wyposażony w układ wału mający na celu poprawę centralizacji masy i obsługi. Wraz ze wszystkimi ulepszeniami nowego 450, wraz z innowacyjną elektroniką, zawieszeniem WP i tylnym podnośnikiem specyficznym dla enduro, nowy FE 450 przesuwa granice postępu na zupełnie nowy poziom.

46.199 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Ważący zaledwie 29,2 kg silnik FE450 jest nie tylko lekki, ale także wyposażony w najnowszą technologię. Skutkuje to niezrównaną wydajnością, jazdą i niezawodnością w swojej klasie. Dodatkowo silnik nadaje się specjalnie do jazdy typu enduro z elektrycznym rozruchem, 6-biegową szeroką skrzynią biegów i szeregiem elektronicznych pomocników w standardzie.

  • CYLINDER

    Bardziej kompaktowa, o 15 mm niższa i 500 g lżejsza, nowa głowica cylindra w silniku o pojemności 450 cm3 zapewnia lepszą wydajność i szybkość reakcji. Ta kompaktowa konstrukcja pozwoliła również na umieszczenie wałka rozrządu bliżej środka ciężkości, znacznie poprawiając obsługę. Nowy wałek rozrządu ma również ulepszoną powierzchnię krzywki z nowymi wahaczami. 40-milimetrowe tytanowe zawory wlotowe, 33-milimetrowe stalowe zawory wydechowe i powłoka DLC o niskim współczynniku tarcia na wahaczu i krótsze prowadnice łańcucha o niskim współczynniku tarcia zapewniają optymalną wydajność i niezawodność.

  • CYLINDER I TŁOK

    Lekki aluminiowy cylinder ma otwór o średnicy 95 mm i nowy lekki tłok z kutego mostu typu Konig. Jest to doskonale dopasowane do komory sprężania o wysokiej kompresji, wytwarzającej bardzo małą masę oscylacyjną. Podczas gdy współczynnik kompresji wzrósł z 11,7: 1 do 12,75, wibracje zostały znacznie zredukowane, co dodatkowo zwiększa kontrolę i komfort kierowcy.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Skrzynie korbowe zaprojektowano tak, aby mieściły układy wałów i elementy wewnętrzne silnika w najlepszej możliwej pozycji, centralizując masy w celu uzyskania lekkiej obsługi. Procesy wysokociśnieniowego odlewania ciśnieniowego skutkują cienką, ale niezawodną grubością ścianki i utrzymywaniem masy na minimalnym poziomie.

  • rama

    Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej została fachowo wykonana przy użyciu laserowo wycinanych, spawanych przez robota, hydro formowanych rur, zapewniając najwyższy poziom precyzji i jakości. Zachowując zaawansowaną geometrię swojego poprzednika, cechuje się zwiększoną sztywnością wzdłużną i skrętną, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne kierowcy, lepsze pochłanianie energii i większą stabilność. Mocowania głowicy cylindra wykonane są z kutego aluminium, co dodatkowo poprawia obsługę i komfort. Rama w kolorze niebieskim, lakierowana proszkowo, wyposażona jest w standardowe ochraniacze ramy, zapewniające dodatkową trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Rama pomocnicza z kompozytu węglowego jest unikalna dla motocykli Husqvarna i prezentuje pionierską technologię i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa rama pomocnicza oszczędza 250 g przy całkowitej wadze nieco ponad 1 kg. Lekka, wytrzymała i teraz o 50 mm dłuższa, nowa rama pomocnicza zapewnia lepszą sztywność, obsługę i komfort kierowcy.

  • WYDECH

    Układ wydechowy został fachowo zaprojektowany, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie wydajność przy najniższej możliwej wadze. Rura rozgałęźna jest zaprojektowana i wyprodukowana w dwóch częściach, aby była jak najmniejsza. Posiada również nową pozycję łączenia, która umożliwia jego zdjęcie bez konieczności zdejmowania tylnego amortyzatora. Kolejna innowacja pozwala na zastosowanie krótszego, bardziej kompaktowego tłumika bez zwiększania poziomu hałasu. Element jest wykonany z lekkiego aluminium i jest stylowo wykończony nową powłoką, która podkreśla jego najwyższą jakość.

  • ZINTEGROWANE CHŁODZENIE I CHŁODNICE

    Grzejniki zostały fachowo wykonane przy użyciu wysokowytrzymałego aluminium z CFD (obliczeniową dynamiką płynów), aby efektywniej kierować powietrze przez grzejniki. System chłodzenia jest inteligentnie zintegrowany z ramą, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Nowością w 2020 roku jest 4 mm większa rura środkowa biegnąca przez ramę. Zmniejsza to ciśnienie w tym punkcie, umożliwiając bardziej spójny przepływ chłodziwa. Dodatkowo, nowe grzejniki są zamontowane o 12 mm niżej, bliżej środka ciężkości, aby poprawić zwinność prowadzenia. Opcjonalny wentylator chłodnicy można zamontować i jest dostępny w katalogu akcesoriów Husqvarna.

  • zawieszenie przód WP XACT

    Przedni widelec WP Xplor 48 został zaprojektowany specjalnie do jazdy enduro. Otwarty układ naboju ma sprężynę w każdej nodze z funkcją dzielonego tłumienia. Tłumienie kompresji w lewej nodze i tłumienie odbicia w prawo. Regulacja odbywa się za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków (30 kliknięć) na górze każdej nogi widelca. W 2020 r. Standardowe regulatory napięcia wstępnego umożliwiają łatwiejszą regulację bez użycia narzędzi. Zaktualizowany tłok w środkowym zaworze widelca zapewnia bardziej równomierne tłumienie, podczas gdy nowe ustawienie pozwala widelcowi pracować wyżej w suwie, aby poprawić sprzężenie zwrotne kierowcy i opór dolny.

  • ZAWIESZENIE TYŁ WP

    Wyposażony w nowy główny tłok i zaktualizowane ustawienie podstawy w celu dopasowania do nowej ramy i przodu, wstrząs WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia w nowej gamie. Kompaktowy i lekki amortyzator zapewnia równowagę ciśnieniową wewnątrz, zapewniając stałe tłumienie i doskonały komfort kierowcy. Wykorzystując tę ​​samą progresję połączeń, jaka występuje w serii motocrossów Husqvarna, tylny koniec jest teraz niższy, co zapewnia lepszą kontrolę w ekstremalnych warunkach enduro. W pełni regulowany element zapewnia 300 mm przesuwu tylnego koła, a także niezrównaną przyczepność, uczucie i pochłanianie energii.

  • HAMULCE

    Układ hamulcowy Magura został zaprojektowany z myślą o wysokiej czułości, zapewniając modulowane wrażenie, zapewniając jednocześnie doskonałą siłę hamowania. Dyski falowe GSK (przednia tarcza 260 mm i tylna 220 mm) uzupełniają wysokiej jakości pakiet hamulcowy, zapewniając pełną pewność.

  • NADWOZIE FUNKCJONALNE

    W FE 450 zastosowano nowe nadwozie, które wyraźnie ukazuje pionierskie podejście Husqvarna Motorcycles do projektowania motocykli terenowych. Ergonomia jest specjalnie dostosowana, aby zapewnić większy komfort i kontrolę. W wyniku szeroko zakrojonych testów punkty styku zostały odchudzone, dzięki czemu przesunięcie między pozycjami jazdy jest łatwiejsze i pozwala kierowcy płynąć z ruchem. Dzięki ulepszonemu opakowaniu wiązki przewodów, nowy profil siedzenia zmniejsza wysokość siedziska o 10 mm i wraz z nową osłoną siedzenia, zapewniając najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY I KONTROLA TRAKCJI

    Zaprojektowany do łatwej obsługi, standardowy przełącznik mapy wybiera pomiędzy 2 mapami EFI i aktywuje funkcję kontroli trakcji. Funkcja TC (kontrola trakcji) ma zaktualizowane ustawienie dla lepszej kontroli na śliskim terenie. Kontrola trakcji może być włączona lub wyłączona z przełącznika mapy. Funkcjonuje poprzez analizę sygnału wejściowego przepustnicy kierowcy i prędkości, z jaką prędkość obrotowa silnika wzrasta. Jeśli prędkość obrotowa wzrasta zbyt szybko, EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza ilość mocy na tylnym kole, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • PRZEPUSTNICA

    FE 450 ma 42 mm korpus przepustnicy Keihin zoptymalizowany pod kątem reakcji na przepustnicę. Wtryskiwacz jest umieszczony tak, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ do komory spalania, podczas gdy linka przepustnicy jest zamontowana bezpośrednio bez połączenia przepustnicy. Zapewnia to natychmiastową reakcję przepustnicy i lepsze wyczucie.

  • rozrusznik

    FE 450 jest standardowo wyposażony w elektryczny rozrusznik. System wykorzystuje kompaktowy i lekki akumulator litowo-jonowy, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalny akumulator. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu i doskonaleniu rozruchu elektrycznego, sprawdzona niezawodność modeli 2020 nie ma sobie równych, zapewniając szybki i bezproblemowy rozruch w każdych warunkach. Ponadto w 2020 r. Zoptymalizowana wiązka przewodów poprawia opakowanie i koncentruje wszystkie potrzebne elementy elektryczne we wspólnym obszarze pod siedzeniem, co ułatwia dostęp.

  • KIEROWNICA

    Kierownice Pro Taper zostały wybrane do siedzenia na potrójnych zaciskach CNC ze względu na ich wiodącą w swojej klasie funkcję i styl. Kierownica Pro Taper, wyprodukowana zgodnie z najwyższymi standardami, charakteryzuje się odpornością na zmęczenie przy minimalnym ciężarze, wszystkie logo Pro Taper są nakładane chemicznie, odporne na zarysowania i odrywanie, zachowując swój wygląd premium.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 449,9 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica95 mm

Suw63,4 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSKeihin EMS

CO2 emissions 85,6

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieAmortyzator WP z dźwigniami i łącznikami

Skok zawieszenia (przód)300 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

ŁańcuchPierścień X 5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.5 °

Prześwit360 mm

Wysokość siedzenia950 mm

Pojemność zbiornika (ok.)9 l

Waga108,3kg