facebook Instagram YouTube

Enduro progres

FE 350 jest znany ze swojej wszechstronności we wszystkich rodzajach terenu. Dzięki nowemu lekkiemu podwoziu i zwiększonej wydajności we wszystkich kierunkach, ma on 450-rywalizujący stosunek mocy do masy, zachowując lekkość i zwinność 250. Już preferowany wybór dla tych, którzy chcą idealnej równowagi wagi i mocy, nowy model 2020 łączy w sobie zawieszenie premium WP, innowacyjną elektronikę i wygodną nową ergonomię, a także szereg innych innowacyjnych udoskonaleń, które sprawiają, że FE 350 nie ma sobie równych, gdy staje się trudny.

45.599 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Jeśli chodzi o wszechstronność, silnik DOHC 350 cc nie ma sobie równych. Dzieląc dużą część swojej architektury z silnikiem znalezionym w FE 250, FE 350 zapewnia doskonałą równowagę pomiędzy mocą 450 rywali i lekkością 250.

  • CYLINDER

    Nowy odlew z bocznym wylotem chłodziwa daje głowicy cylindra nowy układ i oszczędność wagi 200g. Wewnętrznie układ DOHC zawiera również nowe wałki rozrządu o zoptymalizowanym rozłożeniu i popychacze DLC o niskim tarciu. Lekkie tytanowe zawory - wlot 36,3 mm i wydech 29,1 mm - nowa pokrywa głowicy cylindra, świeca zapłonowa i złącze świecy zapłonowej - wszystko to zapewnia optymalną wydajność.

  • CYLINDER I TŁOK

    Wyposażony w nową architekturę chłodzenia oraz w połączeniu z lekkim kutym tłokiem z mostkiem skrzynkowym, cylinder o średnicy 88 mm został udoskonalony, aby zapewnić wyjątkową moc. Te aktualizacje skutkują również mniejszymi masami oscylacyjnymi, wyższymi obrotami i bardzo szerokim zakresem mocy. Korona tłoka jest również zoptymalizowana tak, aby idealnie pasowała do komory spalania o wysokim stopniu sprężania, a wraz z nową uszczelką głowicy cylindra zwiększa stopień sprężania z 12,3: 1 do 13,5: 1.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Wał korbowy został zmodernizowany, aby poprawić ogólną niezawodność i zagwarantować długie interwały serwisowe wynoszące 135 godzin. Stało się to możliwe dzięki nowemu łożysku typu tulei na korbowodzie i dwóm siłownikom w łożyskach wielkiego końca. Dodatkowo, nowe zasilanie olejem do głównego łożyska jest zintegrowane z obudową silnika.

  • rama

    Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej została fachowo wykonana przy użyciu laserowo wycinanych, spawanych przez robota, hydro formowanych rur, zapewniając najwyższy poziom precyzji i jakości. Zachowując zaawansowaną geometrię swojego poprzednika, cechuje się zwiększoną sztywnością wzdłużną i skrętną, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne kierowcy, lepsze pochłanianie energii i większą stabilność. Mocowania głowicy cylindra wykonane są z kutego aluminium, co dodatkowo poprawia obsługę i komfort. Rama w kolorze niebieskim, lakierowana proszkowo, wyposażona jest w standardowe ochraniacze ramy, zapewniające dodatkową trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Rama pomocnicza z kompozytu węglowego jest unikalna dla motocykli Husqvarna i prezentuje pionierską technologię i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa rama pomocnicza oszczędza 250 g przy całkowitej wadze nieco ponad 1 kg. Lekka, wytrzymała i teraz o 50 mm dłuższa, nowa rama pomocnicza zapewnia lepszą sztywność, obsługę i komfort kierowcy.

  • WYDECH

    Układ wydechowy został fachowo zaprojektowany, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie wydajność przy najniższej możliwej wadze. Rura rozgałęźna jest zaprojektowana i wyprodukowana w dwóch częściach, aby była jak najmniejsza. Posiada również nową pozycję łączenia, która umożliwia jego zdjęcie bez konieczności zdejmowania tylnego amortyzatora. Kolejna innowacja pozwala na zastosowanie krótszego, bardziej kompaktowego tłumika bez zwiększania poziomu hałasu. Element jest wykonany z lekkiego aluminium i jest stylowo wykończony nową powłoką, która podkreśla jego najwyższą jakość.

  • CHŁODZENIE

    Grzejniki zostały fachowo wykonane przy użyciu wysokowytrzymałego aluminium z CFD (obliczeniową dynamiką płynów), aby efektywniej kierować powietrze przez grzejniki. System chłodzenia jest inteligentnie zintegrowany z ramą, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Nowością w 2020 roku jest 4 mm większa rura środkowa biegnąca przez ramę. Zmniejsza to ciśnienie w tym punkcie, umożliwiając bardziej spójny przepływ chłodziwa. Dodatkowo, nowe grzejniki są zamontowane o 12 mm niżej, bliżej środka ciężkości, aby poprawić zwinność prowadzenia. Opcjonalny wentylator chłodnicy można zamontować i jest dostępny w katalogu akcesoriów Husqvarna.

  • zawieszenie przód WP XACT

    Przedni widelec WP Xplor 48 został zaprojektowany specjalnie do jazdy enduro. Otwarty układ naboju ma sprężynę w każdej nodze z funkcją dzielonego tłumienia. Tłumienie kompresji w lewej nodze i tłumienie odbicia w prawo. Regulacja odbywa się za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków (30 kliknięć) na górze każdej nogi widelca. W 2020 r. Standardowe regulatory napięcia wstępnego umożliwiają łatwiejszą regulację bez użycia narzędzi. Zaktualizowany tłok w środkowym zaworze widelca zapewnia bardziej równomierne tłumienie, podczas gdy nowe ustawienie pozwala widelcowi pracować wyżej w suwie, aby poprawić sprzężenie zwrotne kierowcy i opór dolny

  • ZAWIESZENIE TYŁ WP

    Wyposażony w nowy główny tłok i zaktualizowane ustawienie podstawy w celu dopasowania do nowej ramy i przodu, wstrząs WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia w nowej gamie. Kompaktowy i lekki amortyzator zapewnia równowagę ciśnieniową wewnątrz, zapewniając stałe tłumienie i doskonały komfort kierowcy. Wykorzystując tę ​​samą progresję połączeń, jaka występuje w serii motocrossów Husqvarna, tylny koniec jest teraz niższy, co zapewnia lepszą kontrolę w ekstremalnych warunkach enduro. W pełni regulowany element zapewnia 300 mm przesuwu tylnego koła, a także niezrównaną przyczepność, uczucie i pochłanianie energii.

  • WYDECH

    Układ hamulcowy Magura został zaprojektowany z myślą o wysokiej czułości, zapewniając modulowane wrażenie, zapewniając jednocześnie doskonałą siłę hamowania. Dyski falowe GSK (przednia tarcza 260 mm i tylna 220 mm) uzupełniają wysokiej jakości pakiet hamulcowy, zapewniając pełną pewność.

  • NADWOZIE

    FE 350 oferuje nowe nadwozie, które wyraźnie ukazuje pionierskie podejście Husqvarna Motorcycles do projektowania motocykli terenowych. Ergonomia jest specjalnie dostosowana, aby zapewnić większy komfort i kontrolę. W wyniku szeroko zakrojonych testów punkty styku zostały odchudzone, dzięki czemu przesunięcie między pozycjami jazdy jest łatwiejsze i pozwala kierowcy płynąć z ruchem. Dzięki ulepszonemu opakowaniu wiązki przewodów, nowy profil siedzenia zmniejsza wysokość siedziska o 10 mm i wraz z nową osłoną siedzenia, zapewniając najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY I KONTROLA TRAKCJI

    Zaprojektowany do łatwej obsługi, standardowy przełącznik mapy wybiera pomiędzy 2 mapami EFI i aktywuje funkcję kontroli trakcji. Funkcja TC (kontrola trakcji) ma zaktualizowane ustawienie dla lepszej kontroli na śliskim terenie. Kontrola trakcji może być włączona lub wyłączona z przełącznika mapy. Funkcjonuje poprzez analizę sygnału wejściowego przepustnicy kierowcy i prędkości, z jaką prędkość obrotowa silnika wzrasta. Jeśli prędkość obrotowa wzrasta zbyt szybko, EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza ilość mocy na tylnym kole, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • PRZEPUSTNICA

    FE 350 wyposażony jest w 42 mm korpus przepustnicy Keihin zoptymalizowany pod kątem reakcji na przepustnicę. Wtryskiwacz jest umieszczony tak, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ do komory spalania, podczas gdy linka przepustnicy jest zamontowana bezpośrednio bez połączenia przepustnicy. Zapewnia to natychmiastową reakcję przepustnicy i lepsze wyczucie.

  • rozrusznik

    FE 350 jest standardowo wyposażony w elektryczny rozrusznik. System wykorzystuje kompaktowy i lekki akumulator litowo-jonowy, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalny akumulator. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu i doskonaleniu rozruchu elektrycznego, sprawdzona niezawodność modeli 2020 nie ma sobie równych, zapewniając szybki i bezproblemowy rozruch w każdych warunkach. Ponadto w 2020 r. Zoptymalizowana wiązka przewodów poprawia opakowanie i koncentruje wszystkie potrzebne elementy elektryczne we wspólnym obszarze pod siedzeniem, co ułatwia dostęp.

  • ZACISK CNC

    Anodowane na czarno potrójne zaciski obrabiane CNC zapewniają najwyższy standard jakości we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Mają starannie obliczone przesunięcie 22 mm i zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić idealną harmonię między nową dynamiką ramki a zaktualizowanymi ustawieniami wideł. Fachowo wykonane przy użyciu najlepszych technik i materiałów zapewniają najwyższy poziom jakości i niezawodności. Oferują również 2-kierunkową regulację kierownicy w standardzie, co pozwala na dostosowanie ergonomii.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 349,7 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica88 mm

Suw57,5 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSKeihin EMS

CO2 emissions 89,2

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieAmortyzator WP z dźwigniami i łącznikami

Skok zawieszenia (przód)300 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

ŁańcuchPierścień X 5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.5 °

Prześwit360 mm

Wysokość siedzenia950 mm

Pojemność zbiornika (ok.)9 l

Waga106,8kg