facebook Instagram YouTube

PRECYZJA ENDURO

FE 250 to najmniejszy 4-suwowy silnik w linii enduro, co oznacza również, że jest najlżejszy. Dzięki szeregowi nowych funkcji i udoskonaleń model 2020 błyszczy w trudnym terenie technicznym, zapewniając jednocześnie wysoką, 4-suwową, charakterystyczną dla enduro wydajność, gdy jest ona najbardziej potrzebna. Zaprojektowany i zmontowany przy użyciu najwyższej jakości komponentów, w tym zawieszenia WP, wybranych map silnika i sprzęgła hydraulicznego Magura, FE 250 jest kompletną kolekcją niezrównanej jakości, wydajności i niezawodności.

44.699 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Silnik FE 250 jest zaprojektowany tak, aby był mocny, lekki i kompaktowy i podejmuje kolejny postępowy krok naprzód na rok 2020. Dzięki temu, że wszystkie główne podzespoły i układy wałów są ponownie starannie rozmieszczone, aby scentralizować masę, zachowane są jego renomowane wyjątkowe osiągi i właściwości jezdne. Dzięki innowacyjnym procesom produkcyjnym i projektowi silnik waży tylko 27,6 kg i zapewnia płynne, szybkie dostarczanie mocy, co czyni FE 250 dostępnym zarówno dla profesjonalistów, jak i amatorów.

  • CYLINDER

    Głowica cylindra charakteryzuje się zaawansowaną technologią mającą na celu zmniejszenie ciężaru i oporu: od powierzchni o niskim tarciu, na której obracają się nowe podwójne wałki rozrządu w głowicy, do czterech lekkich zaworów tytanowych (wlot 32,5 mm, wydech 26,5 mm) uruchamianych przez DLC (jak diament) naśladowcy z powłoką węglową. Nowe wałki rozrządu mają również zmieniony czas, co jeszcze bardziej zwiększa wydajność i szybkość reakcji.

  • CYLINDER I TŁOK

    Cylinder jest przejęty z udanego modelu motocrossowego FC 250 i ma ten sam otwór 78 mm. Znajduje się w nim również tłok z kutym mostkiem, profesjonalnie wykonany z wysokowytrzymałego aluminium. Wszystko to zapewnia wyjątkową wydajność i niezawodność. Nowy cylinder oraz nowa uszczelka głowicy cylindra również zwiększają stopień sprężania z 12,8: 1 do 13,8: 1, co zwiększa moc wyjściową.

  • WYDECH

    Układ wydechowy został fachowo zaprojektowany, aby zapewnić najlepszą w swojej klasie wydajność przy najniższej możliwej wadze. Rura rozgałęźna jest zaprojektowana i wyprodukowana w dwóch częściach, aby była jak najmniejsza. Posiada również nową pozycję łączenia, która umożliwia jego zdjęcie bez konieczności zdejmowania tylnego amortyzatora. Kolejna innowacja pozwala na zastosowanie krótszego, bardziej kompaktowego tłumika bez zwiększania poziomu hałasu. Element jest wykonany z lekkiego aluminium i jest stylowo wykończony nową powłoką, która podkreśla jego najwyższą jakość.

  • RAMA

    Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej została fachowo wykonana przy użyciu laserowo wycinanych, spawanych przez robota, hydro formowanych rur, zapewniając najwyższy poziom precyzji i jakości. Zachowując zaawansowaną geometrię swojego poprzednika, cechuje się zwiększoną sztywnością wzdłużną i skrętną, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne kierowcy, lepsze pochłanianie energii i większą stabilność. Mocowania głowicy cylindra wykonane są z kutego aluminium, co dodatkowo poprawia obsługę i komfort. Rama w kolorze niebieskim, lakierowana proszkowo, wyposażona jest w standardowe ochraniacze ramy, zapewniające dodatkową trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Rama pomocnicza z kompozytu węglowego jest unikalna dla motocykli Husqvarna i prezentuje pionierską technologię i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa rama pomocnicza oszczędza 250 g przy całkowitej wadze nieco ponad 1 kg. Lekka, wytrzymała i teraz o 50 mm dłuższa, nowa rama pomocnicza zapewnia lepszą sztywność, obsługę i komfort kierowcy.

  • CHŁODZENIE

    Grzejniki zostały fachowo wykonane przy użyciu wysokowytrzymałego aluminium z CFD (obliczeniową dynamiką płynów), aby efektywniej kierować powietrze przez grzejniki. System chłodzenia jest inteligentnie zintegrowany z ramą, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Nowością w 2020 roku jest 4 mm większa rura środkowa biegnąca przez ramę. Zmniejsza to ciśnienie w tym punkcie, umożliwiając bardziej spójny przepływ chłodziwa. Dodatkowo, nowe grzejniki są zamontowane o 12 mm niżej, bliżej środka ciężkości, aby poprawić zwinność prowadzenia. Opcjonalny wentylator chłodnicy można zamontować i jest dostępny w katalogu akcesoriów Husqvarna.

  • ZACISK CNC

    Anodowane na czarno potrójne zaciski obrabiane CNC zapewniają najwyższy standard jakości we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Mają starannie obliczone przesunięcie 22 mm i zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić idealną harmonię między nową dynamiką ramki a zaktualizowanymi ustawieniami wideł. Fachowo wykonane przy użyciu najlepszych technik i materiałów zapewniają najwyższy poziom jakości i niezawodności. Oferują również 2-kierunkową regulację kierownicy w standardzie, co pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • ZAWIESZENIE PRZÓD WP XPLOR

    Przedni widelec WP Xplor 48 został zaprojektowany specjalnie do jazdy enduro. Otwarty układ naboju ma sprężynę w każdej nodze z funkcją dzielonego tłumienia. Tłumienie kompresji w lewej nodze i tłumienie odbicia w prawo. Regulacja odbywa się za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków (30 kliknięć) na górze każdej nogi widelca. W 2020 r. Standardowe regulatory napięcia wstępnego umożliwiają łatwiejszą regulację bez użycia narzędzi. Zaktualizowany tłok w środkowym zaworze widelca zapewnia bardziej równomierne tłumienie, podczas gdy nowe ustawienie pozwala widelcowi pracować wyżej w suwie, aby poprawić sprzężenie zwrotne kierowcy i opór dolny.

  • zawieszenie tył WP REAR

    Wyposażony w nowy główny tłok i zaktualizowane ustawienie podstawy w celu dopasowania do nowej ramy i przodu, wstrząs WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia w nowej gamie. Kompaktowy i lekki amortyzator zapewnia równowagę ciśnieniową wewnątrz, zapewniając stałe tłumienie i doskonały komfort kierowcy. Wykorzystując tę samą progresję połączeń, jaka występuje w serii motocrossów Husqvarna, tylny koniec jest teraz niższy, co poprawia kontrolę w ekstremalnych warunkach enduro. W pełni regulowany element zapewnia 300 mm przesuwu tylnego koła, a także niezrównaną przyczepność, uczucie i pochłanianie energii

  • HAMULCE

    Układ hamulcowy Magura został zaprojektowany z myślą o wysokiej czułości, zapewniając modulowane wrażenie, zapewniając jednocześnie doskonałą siłę hamowania. Dyski falowe GSK (przednia tarcza 260 mm i tylna 220 mm) uzupełniają wysokiej jakości pakiet hamulcowy, zapewniając pełną pewność.

  • NADWOZIE

    W FE 250 zastosowano nowe nadwozie, które wyraźnie ukazuje pionierskie podejście Husqvarna Motorcycles do projektowania motocykli terenowych. Ergonomia jest specjalnie dostosowana, aby zapewnić większy komfort i kontrolę. W wyniku szeroko zakrojonych testów punkty styku zostały odchudzone, dzięki czemu przesunięcie między pozycjami jazdy jest łatwiejsze i pozwala kierowcy płynąć z ruchem. Dzięki ulepszonemu opakowaniu wiązki przewodów, nowy profil siedzenia zmniejsza wysokość siedziska o 10 mm i wraz z nową osłoną siedzenia, zapewniając najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY I KONTROLA TRAKCJI

    Zaprojektowany do łatwej obsługi, standardowy przełącznik mapy wybiera pomiędzy 2 mapami EFI i aktywuje funkcję kontroli trakcji. Funkcja TC (kontrola trakcji) ma zaktualizowane ustawienie dla lepszej kontroli na śliskim terenie. Kontrola trakcji może być włączona lub wyłączona z przełącznika mapy. Funkcjonuje poprzez analizę sygnału wejściowego przepustnicy kierowcy i prędkości, z jaką prędkość obrotowa silnika wzrasta. Jeśli prędkość obrotowa wzrasta zbyt szybko, EMS rejestruje utratę przyczepności i zmniejsza ilość mocy na tylnym kole, zapewniając maksymalną przyczepność.

  • PRZEPUSTNICA

    FE 250 ma 42 mm korpus przepustnicy Keihin zoptymalizowany pod kątem reakcji na przepustnicę. Wtryskiwacz jest umieszczony tak, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ do komory spalania, podczas gdy linka przepustnicy jest zamontowana bezpośrednio bez połączenia przepustnicy. Zapewnia to natychmiastową reakcję przepustnicy i lepsze wyczucie.

  • URUCHOMIENIE ELEKTRYCZNE I WIĄZKI OKABLOWANIA

    FE 250 jest standardowo wyposażony w elektryczny rozrusznik. System wykorzystuje kompaktowy i lekki akumulator litowo-jonowy, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalny akumulator. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu i doskonaleniu rozruchu elektrycznego, sprawdzona niezawodność modeli 2020 nie ma sobie równych, zapewniając szybki i bezproblemowy rozruch w każdych warunkach. Ponadto w 2020 r. Zoptymalizowana wiązka przewodów poprawia opakowanie i koncentruje wszystkie potrzebne elementy elektryczne we wspólnym obszarze pod siedzeniem, co ułatwia dostęp.

  • AIRBOX

    Nowy airbox w FE 250 ma precyzyjnie rozmieszczone kanały wlotowe, których celem jest zapobieganie deformacji powietrza i zapewnienie maksymalnego przepływu powietrza i ochrony filtra. Filtr powietrza można łatwo uzyskać bez użycia narzędzi, usuwając lewy panel boczny. Konstrukcja filtra Twin Air i klatki filtra zawiera prosty, odporny na uszkodzenia system montażu, gwarantujący bezpieczną i łatwą konserwację.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 249,9 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica78 mm

Suw52,3 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSKeihin EMS

CO2 emissions 80,4

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieAmortyzator WP z dźwigniami i łącznikami

Skok zawieszenia (przód)300 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

ŁańcuchPierścień X 5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.5 °

Prześwit360 mm

Wysokość siedzenia950 mm

Pojemność zbiornika (ok.)9 l

Waga105,5 kg