facebook Instagram YouTube

INTELIGENTNE PODEJŚCIE

Mówiąc najprościej, nowy TE 300i jest idealną maszyną do odkrywania nowych terenów i udawania się tam, gdzie dotąd było niewielu. Zaufany dwusuwowy jest niezwykle prosty w zarządzaniu i na rok 2020, zawiera szereg nowych rozwiązań, które zwiększają jego wiodącą w swojej klasie wydajność. Dzięki elektronicznemu wtrysku paliwa, płynnemu dostarczaniu mocy i imponującemu momentowi obrotowemu i mocy, TE 300i zachowuje cechy, z których słynie. Jednak dzięki udoskonaleniom ramy i nadwozia oferuje jeszcze bardziej kontrolowaną i ekscytującą jazdę.

43.999 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Dwusuwowy silnik 300 cm3 w TE 300i jest flagowym modelem serii enduro Husqvarna Motorcycles. Dzięki precyzyjnie rozmieszczonym układom wałów zapewniającym optymalną centralizację masy, przeciwwagi wału redukującego wibracje, dwuzaworowy zawór sterujący mocą i elektroniczny wtrysk paliwa, jest to punkt odniesienia, jeśli chodzi o osiągi enduro.

  • CYLINDER

    Cylinder o średnicy 72 mm w TE 300i wyposażony jest w zawór zaworowy z podwójnym zaworem, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc w całym zakresie obrotów. Poprawiono synchronizację wydechu dzięki połączeniu zoptymalizowanego, regulowanego napędu zaworu. Cylinder posiada również dwie pozycje wlotowe z tyłu cylindra, w których zamontowano parę wtryskiwaczy paliwa. Zapewnia to wydajne spalanie, co prowadzi do zmniejszenia zużycia paliwa i emisji.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Odlewane skrzynie korbowe w silniku TE 250i zaprojektowane z myślą o minimalnej wadze mają konstrukcję cienkościenną. Aby scentralizować masę, układ wału został precyzyjnie ustawiony, aby wykorzystać oscylujące masy w idealnym środku ciężkości. Równoległy wał równoważący jest również zintegrowany, dzięki czemu jest kompaktowy. Dodatkowo nowa obudowa pompy wodnej poprawia chłodzenie poprzez optymalizację przepływu chłodziwa.

  • WYDECH

    Dostosowana specjalnie do każdego modelu przy użyciu innowacyjnego procesu projektowania 3D, rura rozgałęźna w TE 300i oferuje dalsze ulepszenia w geometrii i wydajności. Pozwala to na poprawę prześwitu, a pofałdowana powierzchnia sprawia, że rura rozgałęźna jest odporna na uderzenia na szlaku. Tłumik jest również wyposażony w nowy aluminiowy wspornik montażowy, nowe elementy wewnętrzne i mniej gęsty materiał opakowaniowy dla lepszego tłumienia hałasu i zmniejszenia masy.

  • RAMA

    Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej została fachowo wykonana przy użyciu laserowo wycinanych, spawanych przez robota, hydro formowanych rur, zapewniając najwyższy poziom precyzji i jakości. Zachowując zaawansowaną geometrię swojego poprzednika, silnik jest zamontowany o 1 ° niżej w osi obrotu wahacza, poprawiając przyczepność i uczucie tylnego koła. Charakteryzuje się zwiększoną sztywnością wzdłużną i skrętną, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne kierowcy, lepsze pochłanianie energii i większą stabilność. Mocowania głowicy cylindra wykonane są z kutego aluminium, co dodatkowo poprawia obsługę i komfort. Rama w kolorze niebieskim, lakierowana proszkowo, wyposażona jest w standardowe ochraniacze ramy, zapewniające dodatkową trwałość.

  • KOMPOZYTOWA RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Rama pomocnicza z kompozytu węglowego jest unikalna dla motocykli Husqvarna i prezentuje pionierską technologię i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa rama pomocnicza oszczędza 250 g przy całkowitej wadze nieco ponad 1 kg. Lekka, wytrzymała i teraz o 50 mm dłuższa, nowa rama pomocnicza zapewnia lepszą sztywność, obsługę i komfort kierowcy.

  • ZBIORNIK OLEJU I POMPA

    Elektroniczna pompa olejowa doprowadza do silnika ważny olej do silników dwusuwowych. Znajduje się tuż poniżej zbiornika oleju i zasila olej przez korpus przepustnicy, co oznacza, że olej jest mieszany tylko z powietrzem na tym etapie. Pompa jest sterowana przez EMS i dostarcza optymalną ilość oleju zgodnie z aktualnymi obrotami i obciążeniem silnika. Zbiornik oleju jest połączony z wężem wlewu, który przechodzi przez górną rurę ramy do korka wlewu, dogodnie umieszczonego w celu łatwego napełniania. Pojemność zbiornika wynosi 0,7 l i jest podłączony do czujnika niskiego poziomu, który świeci, gdy zbiornik wymaga uzupełnienia.

  • ZINTEGROWANE CHŁODZENIE I CHŁODNICE

    Grzejniki zostały fachowo wykonane przy użyciu wysokowytrzymałego aluminium z CFD (obliczeniową dynamiką płynów), aby efektywniej kierować powietrze przez grzejniki. System chłodzenia jest inteligentnie zintegrowany z ramą, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Nowością w 2020 roku jest 4 mm większa rura środkowa biegnąca przez ramę. Zmniejsza to ciśnienie w tym punkcie, umożliwiając bardziej spójny przepływ chłodziwa. Dodatkowo, nowe grzejniki są zamontowane o 12 mm niżej, bliżej środka ciężkości, aby poprawić zwinność prowadzenia. Opcjonalny wentylator chłodnicy można zamontować i jest dostępny w katalogu akcesoriów Husqvarna.

  • ZAWIESZENIE PRZÓD WP XPLOR

    Przedni widelec WP Xplor 48 został zaprojektowany specjalnie do jazdy enduro. Otwarty układ naboju ma sprężynę w każdej nodze z funkcją dzielonego tłumienia. Tłumienie kompresji w lewej nodze i tłumienie odbicia w prawo. Regulacja odbywa się za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków (30 kliknięć) na górze każdej nogi widelca. W 2020 r. Standardowe regulatory napięcia wstępnego umożliwiają łatwiejszą regulację bez użycia narzędzi. Zaktualizowany tłok w środkowym zaworze widelca zapewnia bardziej równomierne tłumienie, podczas gdy nowe ustawienie pozwala widelcowi pracować wyżej w suwie, aby poprawić sprzężenie zwrotne kierowcy i opór dolny.

  • zawieszenie tył WP REAR

    Wyposażony w nowy główny tłok i zaktualizowane ustawienie podstawy w celu dopasowania do nowej ramy i przodu, wstrząs WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia w nowej gamie. Kompaktowy i lekki amortyzator zapewnia równowagę ciśnieniową wewnątrz, zapewniając stałe tłumienie i doskonały komfort kierowcy. Wykorzystując tę samą progresję połączeń, jaka występuje w serii motocrossów Husqvarna, tylny koniec jest teraz niższy, co poprawia kontrolę w ekstremalnych warunkach enduro. W pełni regulowany element zapewnia 300 mm przesuwu tylnego koła, a także niezrównaną przyczepność, uczucie i pochłanianie energii.

  • MAGURA HAMULCE

    Układ hamulcowy Magura został zaprojektowany z myślą o wysokiej czułości, zapewniając modulowane wrażenie, zapewniając jednocześnie doskonałą siłę hamowania. Dyski falowe GSK (przednia tarcza 260 mm i tylna 220 mm) uzupełniają wysokiej jakości pakiet hamulcowy, zapewniając pełną pewność.

  • NADWOZIE

    TE 300i ma nowe nadwozie, które wyraźnie pokazuje pionierskie podejście Husqvarna Motorcycles do projektowania motocykli terenowych. Ergonomia jest specjalnie dostosowana, aby zapewnić większy komfort i kontrolę. W wyniku szeroko zakrojonych testów punkty styku zostały odchudzone, dzięki czemu przesunięcie między pozycjami jazdy jest łatwiejsze i pozwala kierowcy płynąć z ruchem. Dzięki ulepszonemu opakowaniu wiązki przewodów, nowy profil siedzenia zmniejsza wysokość siedziska o 10 mm i wraz z nową osłoną siedzenia, zapewniając najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • PRZEŁĄCZNIK MAP

    Za pomocą PRZEŁĄCZNIKA WYBORU MAP, charakterystyka silnika może być dostosowana do modyfikacji dostarczanej mocy w zależności od preferencji kierowcy, warunków i terenu. Ma dwa ustawienia, które można przełączać w locie, a mianowicie, Mapa 1, dla standardowej i pełnej mocy oraz Mapa 2, dla bardziej miękkiej mocy i opóźnionego zapłonu dla terenu z mniejszą przyczepnością.

  • PRZEPUSTNICA

    TE 300i wykorzystuje 39-milimetrowy korpus przepustnicy, który reguluje ilość powietrza wpływającego do silnika przez motyl napędzany podwójnymi linkami przepustnicy podłączonymi do nowego zespołu przepustnicy kierownicy. Olej 2-suwowy jest mieszany z powietrzem i wchodzi do silnika w celu smarowania wału korbowego, cylindra i tłoka. Dodatkowo czujnik położenia przepustnicy (TPS) przekazuje dane dotyczące przepływu powietrza do ECU, który z kolei oblicza ilość oleju i paliwa dostarczonego do silnika, podczas gdy śruba obejściowa reguluje prędkość na biegu jałowym, a urządzenie do rozruchu zimnego otwiera obejście zapewniające więcej powietrza na zimno zaczyna się.

  • rozrusznik

    Wszystkie modele TE są standardowo wyposażone w elektryczny rozrusznik. System wykorzystuje kompaktowy i lekki akumulator litowo-jonowy, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalny akumulator. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu i doskonaleniu rozruchu elektrycznego, sprawdzona niezawodność modeli 2020 nie ma sobie równych, zapewniając szybki i bezproblemowy rozruch w każdych warunkach. Ponadto w 2020 r. Zoptymalizowana wiązka przewodów poprawia opakowanie i koncentruje wszystkie potrzebne elementy elektryczne we wspólnym obszarze pod siedzeniem, co ułatwia dostęp.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    TE 300i posiada elektroniczną jednostkę sterującą (ECU), która odpowiada za wiele funkcji. Jednostka określa czas zapłonu, ilość paliwa i oleju wtryskiwanego do cylindra, a ponadto przekłada informacje otrzymane z różnych czujników, aby dostosować wartości i dokonać korekt w celu automatycznej kompensacji temperatury i wysokości. Oznacza to, że silnik zawsze pracuje z optymalną mieszanką paliwa i powietrza na dowolnej wysokości.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 293,2 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica72 mm

Suw72 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSContinental EMS

CO2 emissions 64,5

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieAmortyzator WP z dźwigniami i łącznikami

Skok zawieszenia (przód)300 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

ŁańcuchPierścień X 5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.5 °

Prześwit360 mm

Wysokość siedzenia950 mm

Pojemność zbiornika (ok.)8.5 l

Waga105,4kg