facebook Instagram YouTube

Lekkie enduro

2020 TE 150i został podniesiony na zupełnie nowy poziom. Innowacyjna technologia wtrysku paliwa Husqvarna Motorcycles trafia do najlżejszego modelu w ofercie, czego rezultatem jest połączenie wyrafinowanej mocy i lekkiej zwinności, której po prostu nie można zignorować. Płynne dostarczanie mocy dzięki obudowie najnowszej generacji i zaawansowanemu zawieszeniu WP zapewnia doskonałe połączenie wydajności specyficznej dla enduro. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, bez potrzeby wtryskiwania lub wstępnego mieszania paliwa, w połączeniu z elektrycznym rozruchem, nowy TE 150i jest po prostu najłatwiejszym sposobem na opanowanie nowych tras

38.499 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    TE 150i odziedziczył tę samą technologię wtrysku paliwa z większych TE 250i i 300i. Daje to wygodę silnika 4-suwowego, eliminując konieczność wstępnego mieszania paliwa lub regulacji wysokości strumienia. Silnik wykorzystuje również specjalne układy wału, które mają za zadanie wykorzystać obrotową masę silnika, aby zapewnić sprawną obsługę. To, między innymi, sprawia, że jest to lekki i kompaktowy silnik zapewniający użyteczną moc charakterystyczną dla enduro, przy jednoczesnym zachowaniu taniego utrzymania 2-suwowego silnika.

  • CYLINDER I TŁOK

    TE 150i posiada cylinder z otworem 58 mm i innowacyjną konstrukcję zaworu mocy. Dzięki temu żywy silnik o pojemności 150 cm3 może sterować mocą w całym zakresie obrotów. Tłok został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do konturu komory spalania, zapewniając najwyższy poziom wydajności 2-suwowej. Dodatkowo cylinder posiada wtryskiwacze zamontowane w pozycjach wlotowych, które dostarczają paliwo w dół do portu transferu, gwarantując doskonałą atomizację paliwa. Zapewnia to bardziej wydajne spalanie paliwa, mniejsze zużycie paliwa i lepszą emisję spalin.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Skrzynie korbowe w silniku TE 150i zaprojektowano z myślą o minimalnej wadze. Aby scentralizować masę, układy wałów są precyzyjnie rozmieszczone, aby zaprzęgać masy obrotowe w idealnym środku ciężkości, podczas gdy ulepszone uszczelnienie jest zadbane przez trzcinowy blok, który ma zoptymalizowane płatki trzciny z włókna węglowego.

  • WYDECH

    Dostosowana specjalnie do każdego modelu przy użyciu innowacyjnego procesu projektowania 3D, rura rozgałęźna w TE 150i oferuje dalsze ulepszenia w geometrii i wydajności. Pozwala to na poprawę prześwitu, dzięki czemu rura hedera jest odporna na uderzenia na szlaku. Tłumik jest również wyposażony w nowy aluminiowy wspornik montażowy, nowe elementy wewnętrzne i mniej gęsty materiał opakowaniowy dla lepszego tłumienia hałasu i zmniejszenia masy.

  • RAMA

    Nowa rama ze stali chromowo-molibdenowej została fachowo wykonana przy użyciu laserowo wycinanych, spawanych przez robota, hydro formowanych rur, zapewniając najwyższy poziom precyzji i jakości. Zachowując zaawansowaną geometrię swojego poprzednika, cechuje się zwiększoną sztywnością wzdłużną i skrętną, co zapewnia lepsze sprzężenie zwrotne kierowcy, lepsze pochłanianie energii i większą stabilność. Mocowania głowicy cylindra wykonane są z kutego aluminium, co dodatkowo poprawia obsługę i komfort. Rama w kolorze niebieskim, lakierowana proszkowo, wyposażona jest w standardowe ochraniacze ramy, zapewniające dodatkową trwałość.

  • KOMPOZYTOWA RAMA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Rama pomocnicza z kompozytu węglowego jest unikalna dla motocykli Husqvarna i prezentuje pionierską technologię i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa rama pomocnicza oszczędza 250 g przy całkowitej wadze nieco ponad 1 kg. Lekka, wytrzymała i teraz o 50 mm dłuższa, nowa rama pomocnicza zapewnia lepszą sztywność, obsługę i komfort kierowcy.

  • ZBIORNIK OLEJU I POMPA

    Elektroniczna pompa olejowa doprowadza do silnika ważny olej do silników dwusuwowych. Znajduje się tuż poniżej zbiornika oleju i zasila olej przez korpus przepustnicy, co oznacza, że olej jest mieszany tylko z powietrzem na tym etapie. Pompa jest sterowana przez EMS i dostarcza optymalną ilość oleju zgodnie z aktualnymi obrotami i obciążeniem silnika. Zbiornik oleju jest połączony z wężem wlewu, który przechodzi przez górną rurę ramy do korka wlewu, dogodnie umieszczonego w celu łatwego napełniania. Pojemność zbiornika wynosi 0,7 l i jest podłączony do czujnika niskiego poziomu, który świeci, gdy zbiornik wymaga uzupełnienia.

  • ZINTEGROWANE CHŁODZENIE I CHŁODNICE

    Grzejniki zostały fachowo wykonane przy użyciu wysokowytrzymałego aluminium z CFD (obliczeniową dynamiką płynów), aby efektywniej kierować powietrze przez grzejniki. System chłodzenia jest inteligentnie zintegrowany z ramą, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży. Nowością w 2020 roku jest 4 mm większa rura środkowa biegnąca przez ramę. Zmniejsza to ciśnienie w tym punkcie, umożliwiając bardziej spójny przepływ chłodziwa. Dodatkowo, nowe grzejniki są zamontowane o 12 mm niżej, bliżej środka ciężkości, aby poprawić zwinność prowadzenia. Opcjonalny wentylator chłodnicy można zamontować i jest dostępny w katalogu akcesoriów Husqvarna.

  • ZAWIESZENIE PRZÓD WP XPLOR

    Przedni widelec WP Xplor 48 został zaprojektowany specjalnie do jazdy enduro. Otwarty układ naboju ma sprężynę w każdej nodze z funkcją dzielonego tłumienia. Tłumienie kompresji w lewej nodze i tłumienie odbicia w prawo. Regulacja odbywa się za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków (30 kliknięć) na górze każdej nogi widelca. W 2020 r. Standardowe regulatory napięcia wstępnego umożliwiają łatwiejszą regulację bez użycia narzędzi. Zaktualizowany tłok w środkowym zaworze widelca zapewnia bardziej równomierne tłumienie, podczas gdy nowe ustawienie pozwala widelcowi pracować wyżej w suwie, aby poprawić sprzężenie zwrotne kierowcy i opór dolny.

  • ZAWIESZENIE TYŁ WP

    Wyposażony w nowy główny tłok i zaktualizowane ustawienie podstawy w celu dopasowania do nowej ramy i przodu, wstrząs WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia w nowej gamie. Kompaktowy i lekki amortyzator zapewnia równowagę ciśnieniową wewnątrz, zapewniając stałe tłumienie i doskonały komfort kierowcy. Wykorzystując tę samą progresję połączeń, jaka występuje w serii motocrossów Husqvarna, tylny koniec jest teraz niższy, co poprawia kontrolę w ekstremalnych warunkach enduro. W pełni regulowany element zapewnia 300 mm przesuwu tylnego koła, a także niezrównaną przyczepność, uczucie i pochłanianie energii.

  • KOŁA I OPONY

    Czarne obręcze ze stopów metali lekkich D.I.D są połączone z piastami obrabianymi CNC za pomocą lekkich szprych i srebrnych anodowanych aluminiowych złączek. Do kół pasują opony Dunlop Geomax AT81, które zapewniają doskonałą przyczepność w szerokim zakresie terenu.

  • MAGURA HAMULCE

    Układ hamulcowy Magura został zaprojektowany z myślą o wysokiej czułości, zapewniając modulowane wrażenie, zapewniając jednocześnie doskonałą siłę hamowania. Dyski falowe GSK (przednia tarcza 260 mm i tylna 220 mm) uzupełniają wysokiej jakości pakiet hamulcowy, zapewniając pełną pewność.

  • NADWOZIE

    W TE 150i zastosowano nowe nadwozie, które wyraźnie ukazuje pionierskie podejście Husqvarna Motorcycles do projektowania motocykli terenowych. Ergonomia jest specjalnie dostosowana, aby zapewnić większy komfort i kontrolę. W wyniku szeroko zakrojonych testów punkty styku zostały odchudzone, dzięki czemu przesunięcie między pozycjami jazdy jest łatwiejsze i pozwala kierowcy płynąć z ruchem. Dzięki ulepszonemu opakowaniu wiązki przewodów, nowy profil siedzenia zmniejsza wysokość siedziska o 10 mm, a wraz z nową osłoną siedzenia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • ZACISK CNC

    Potrójne zaciski potrójne z anodyzowanym CNC, 22 mm, oferują najwyższą jakość i styl we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Potrójne zaciski zostały fachowo wykonane przy użyciu najlepszych technik i materiałów, aby zapewnić wysoki poziom jakości i niezawodności. Dwudrożna regulacja kierownicy jest standardem i pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY

    Za pomocą PRZEŁĄCZNIKA WYBORU MAP, charakterystyka silnika może być dostosowana do modyfikacji dostarczanej mocy w zależności od preferencji kierowcy, warunków i terenu. Ma dwa ustawienia, które można przełączać w locie, a mianowicie, Mapa 1, dla standardowej i pełnej mocy oraz Mapa 2, dla bardziej miękkiej mocy i opóźnionego zapłonu dla terenu z mniejszą przyczepnością.

  • PRZEPUSTNICA

    TE 150i wykorzystuje 39-milimetrowy korpus przepustnicy, który reguluje ilość powietrza wpływającego do silnika przez motyl napędzany podwójnymi linkami przepustnicy podłączonymi do nowego zespołu przepustnicy kierownicy. Olej 2-suwowy jest mieszany z powietrzem i wchodzi do silnika w celu smarowania wału korbowego, cylindra i tłoka. Dodatkowo czujnik położenia przepustnicy (TPS) przekazuje dane dotyczące przepływu powietrza do ECU, który z kolei oblicza ilość oleju i paliwa dostarczonego do silnika, podczas gdy śruba obejściowa reguluje prędkość na biegu jałowym, a urządzenie do rozruchu zimnego otwiera obejście zapewniające więcej powietrza na zimno zaczyna się.

  • URUCHOMIENIE ELEKTRYCZNE I WIĄZKI OKABLOWANIA

    Wszystkie modele TE są standardowo wyposażone w elektryczny rozrusznik. System wykorzystuje kompaktowy i lekki akumulator litowo-jonowy, który jest o 1 kg lżejszy niż konwencjonalny akumulator. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w rozwijaniu i doskonaleniu rozruchu elektrycznego, sprawdzona niezawodność modeli 2020 nie ma sobie równych, zapewniając szybki i bezproblemowy rozruch w każdych warunkach. Ponadto w 2020 r. Zoptymalizowana wiązka przewodów poprawia opakowanie i koncentruje wszystkie potrzebne elementy elektryczne we wspólnym obszarze pod siedzeniem, co ułatwia dostęp.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    TE 150i posiada elektroniczną jednostkę sterującą (ECU), która odpowiada za wiele funkcji. Jednostka określa czas zapłonu, ilość paliwa i oleju wtryskiwanego do cylindra, a ponadto przekłada informacje otrzymane z różnych czujników, aby dostosować wartości i dokonać korekt w celu automatycznej kompensacji temperatury i wysokości. Oznacza to, że silnik zawsze pracuje z optymalną mieszanką paliwa i powietrza na dowolnej wysokości.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 143.99 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica58 mm

Suw54.5 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSContinental EMS

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieAmortyzator WP z dźwigniami i łącznikami

Skok zawieszenia (przód)300 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

ŁańcuchPierścień X 5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.5 °

Prześwit360 mm

Wysokość siedzenia950 mm

Pojemność zbiornika (ok.)8.5 l

Weight without fuel99.6 kg