facebook Instagram YouTube

MISTRZOWSKIE POSUNIĘCIE

Szczytowy model motocrossowy Husqvarna, model FC 450 wykorzystuje zaawansowane techniki inżynieryjne, aby nie tylko czerpać moc 63 KM z silnika 450 cm3, ale także ustawić układy wału silnika w idealnym środku ciężkości, co znacznie ułatwia obsługę i zwrotność. Dodanie kontroli startu oznacza doskonałe przyspieszenie poza linią, podczas gdy najlepsza w klasie ergonomia i kontrola trakcji zapewniają kierowcy pełną kontrolę.

45.399 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • POTĘŻNY SILNIK

    Głowica cylindrów SOHC jest niewiarygodnie kompaktowa i lekka dzięki krótkiemu profilowi z wałkiem rozrządu umieszczonym tak blisko środka ciężkości, jak to możliwe, znacznie poprawiając obsługę i zwinność. Lekkie zawory są uruchamiane za pomocą wahacza i taktowania specjalnie zaprojektowanego, aby zapewnić precyzyjny poziom momentu obrotowego i reakcję przepustnicy.

  • WYMIENNA POKRYWA SKRZYNKI POWIETRZNEJ

    Zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi mającymi na celu zmniejszenie oporu i deformacji przepływu powietrza, airbox zapewnia nieograniczony przepływ powietrza z maksymalną ochroną filtra. Filtr TWIN AIR jest łatwo dostępny bez użycia narzędzi, po prostu usuwając lewy panel boczny w celu łatwej konserwacji. MY20 FC 450 oferuje dodatkowe możliwości personalizacji, ale jest wyposażony w dodatkową osłonę airbox, którą można zmienić bez użycia jakichkolwiek narzędzi, aby uzyskać ostrzejszą reakcję przepustnicy w zależności od preferencji kierowcy lub warunków na torze.

  • RAMA

    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystuje zaawansowane geometrie i właściwości giętkie, aby zapewnić niezrównane sprzężenie zwrotne kierowcy, pochłanianie energii i wyjątkową stabilność na linii prostej. Rama wykończona jest niebieską powłoką proszkową premium ze standardowymi ochraniaczami ramy, co zapewnia doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Włókno węglowe znane jest z lekkości i wysokiej wytrzymałości. Z tych powodów seria Husqvarna MX zawiera unikalną kompozytową ramę pomocniczą wykonaną z 30% włókna węglowego. Specjalna sztywność została zaprojektowana w ramie pomocniczej, aby zapewnić optymalną obsługę i ergonomię kierowcy.

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest specjalnie ustawiony, aby wykorzystać obrotową masę w idealnym środku ciężkości, co zapewnia lekkość i zwinność. W związku z tym bezwładność wytwarzana przez wał korbowy jest starannie obliczana, aby zapewnić optymalną trakcję i właściwości jezdne z potężnej instalacji 450 cm3. Proste, duże łożysko czołowe składające się z dwóch dopasowanych siłowo panewek łożyskowych zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie okresy międzyobsługowe wynoszące 100 godzin.

  • ZACISKI CNC

    Potrójne zaciski obrobione maszynowo CNC o średnicy 22 mm są wyposażone w zintegrowany gumowy system tłumienia, który redukuje wibracje i zwiększa komfort kierowcy. Potrójny zacisk działa w harmonii z przednimi widłami, zapewniając doskonałą obsługę i stabilność. 3-kierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości system sprzęgła wykonany w Niemczech gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt ciśnienia i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach gorących lub zimnych, a także w czasie.

  • SPRZEGŁO DDS

    FC 450 wyposażony jest w sprzęgło ze stalową membraną tłumioną, które obejmuje tradycyjną stalową płytkę dociskową zamiast tradycyjnych sprężyn śrubowych. Integruje system tłumienia dla lepszej trakcji i trwałości. Kosz sprzęgła to jednoczęściowy element stalowy obrabiany CNC, który pozwala na stosowanie cienkich stalowych wkładek i przyczynia się do zwartej konstrukcji silnika.
  • NADWOZIE

    Czyste, inspirowane szwedzką stylistyką i ergonomią są dostosowane tak, aby zapewniać wyjątkowy komfort i kontrolę, umożliwiając jeźdźcom wykonywanie pracy na najwyższym poziomie przez dłuższy czas. Przystosowane po niezliczonych godzinach testów, punkty kontaktowe są specjalnie ustawione, aby umożliwić płynny ruch wokół motocykla.

  • WP XACT ZAWIESZENIE PRZEDNIE

    Widelec WP XACT jest lekki i łatwy do regulacji za pomocą pojedynczego zaworu powietrza do wstępnego obciążenia, za pomocą dostarczonej pompy widelca. Kompresja i dostrajanie odbicia są obsługiwane przez narzędzia do regulacji kliknięć bez użycia narzędzi. Wraz z w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem WP XACT, Husqvarna oferuje doskonałą wydajność zawieszenia, uczucie i komfort.

  • KOŁA I OPONY

    Wykonane z wysokowytrzymałych felg aluminiowych D.I.D i wyposażone w piasty obrabiane CNC, koła FC 450 są wyposażone w opony DUNLOP MX3S Motocross ze sprawdzoną konstrukcją „blok-w-bloku” dla bardziej progresywnego pokonywania zakrętów i doskonałej przyczepności.

  • HAMULce

    Najwyższy poziom jakości gwarantują najlepsze w swojej klasie zaciski i elementy sterujące Brembo. Przednie tarcze o średnicy 260 mm i solidne tylne tarcze o średnicy 220 mm zapewniają doskonałą moc hamowania, dzięki czemu są w każdym stanie.

  • PRZEŁĄCZNIK MAP

    Zaprojektowany do łatwego obsługiwania jednym palcem, przełącznik mapy jest standardem w FC 450. Pozwala to zawodnikom na łatwy wybór pomiędzy 2 mapami silnika, aktywację kontroli uruchamiania lub przełączanie funkcji kontroli trakcji.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany jako mały, lekki i szybki w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę startu dla doskonałych startów, możliwość wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy oraz kontrolę trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FC 450 ma korpus przepustnicy Keihin 44 mm. Wtryskiwacz jest umieszczony tak, aby zapewnić najbardziej efektywny przepływ do komory spalania, a dla zapewnienia optymalnej reakcji przepustnicy linka przepustnicy jest montowana bezpośrednio bez połączenia przepustnicy zapewniającego bardziej natychmiastową reakcję przepustnicy i uczucie.

  • Akumulator

    Wraz z łatwym elektrycznym układem rozruchowym do FC 450 zamontowano lekki akumulator Li-Ion 2.0 Ah. Akumulator litowo-jonowy waży około. 1 kg mniej niż w konwencjonalnym akumulatorze ołowiowym, co zapewnia wygodę rozruchu elektrycznego przy jednoczesnym zachowaniu minimalnej masy całkowitej.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 449,9 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica95 mm

Suw63,4 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów5-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSKeihin EMS

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Przednie zawieszenieWP XACT-USD, Ø 48 mm

Tylne zawieszenieWP XACT Monoshock z łącznikami

Skok zawieszenia (przód)310 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

Łańcuch5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.9 °