facebook Instagram YouTube

ZRÓWNOWAŻONA WYDAJNOŚĆ

Dzięki zwinności 250 i 450-stopniowemu współczynnikowi mocy do masy, FC 350 osiąga równowagę konkurencyjną pomiędzy mocą i obsługą. Odnosi się to zarówno do zawodowców, jak i amatorów, zapewniając bardziej przyjazne dla użytkownika wrażenia z jazdy w każdych warunkach. Ta wszechstronność w połączeniu z inteligentną trakcją i kontrolą startu sprawia, że FC 350 jest jednym z najbardziej wszechstronnych motocrosserów na rynku.

43.899 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Ważący zaledwie 27,2 kg i wytwarzający maksymalną moc 58 KM, silnik FC 350 został zaprojektowany z myślą o wydajności. Jest to również jeden z najlżejszych silników w swojej klasie.

  • GŁOWICA CYLINDRA

    FC 350 wyposażony jest w zaawansowany układ głowicy cylindrów DOHC starannie opracowany, aby zapewnić każdą część wydajności. Elementy wewnętrzne wyposażone są w polerowane wałki rozrządu i nakładki na palce z powłoką DLC, co powoduje minimalne tarcie i niezrównaną ogólną wydajność, umożliwiając silnikowi swobodne obroty do 13 400 obr./min.

  • CYLINDER I TŁOK

    Cylinder o średnicy 88 mm i skoku 57,5 mm charakteryzuje się stopniem sprężania 14: 1 i tłokiem o dużej średnicy, ale lekkim kutym mostkiem. W rezultacie niska masa oscylacyjna zapewnia wyjątkową moc, wysokie obroty i bardzo szeroki zakres mocy.

  • WAŁ KORBOWY

    W centrum wysokowydajnego, wysokowydajnego silnika FC 350 znajduje się wał korbowy ze zwykłym łożyskiem o dużym końcu, obracającym się na dwóch siłownikach, zapewniających maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie okresy międzyobsługowe wynoszące 100 godzin.

  • NADWOZIE FUNKCJONALNE

    Czyste, inspirowane szwedzką stylistyką i ergonomią są dostosowane tak, aby zapewniać wyjątkowy komfort i kontrolę, umożliwiając jeźdźcom wykonywanie pracy na najwyższym poziomie przez dłuższy czas. Przystosowane po niezliczonych godzinach testów, punkty kontaktowe są specjalnie ustawione, aby umożliwić płynny ruch wokół motocykla.

  • RAMA

    Zaprojektowany ze starannie obliczonymi parametrami podłużnego i skrętnego flexu, rama charakteryzuje się ulepszonym sprzężeniem zwrotnym kierowcy, pochłanianiem energii i stabilnością linii prostej. Rama wykończona jest niebieską powłoką proszkową premium i standardowymi ochraniaczami ramy gwarantującymi doskonałą ochronę i trwałość.
  • RAMKA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Włókno węglowe znane jest z lekkości i wysokiej wytrzymałości. Z tych powodów seria Husqvarna MX zawiera unikalną kompozytową ramę pomocniczą wykonaną z 30% włókna węglowego. Specjalna sztywność została zaprojektowana w ramie pomocniczej, aby zapewnić optymalną obsługę i ergonomię kierowcy.

  • RAMIĘ WAHACZA

    Ramię jest produkowane z jednego kawałka aluminium przy użyciu procesu produkcji odlewu grawitacyjnego. Daje to wyjątkową wytrzymałość wahacza, utrzymując ciężar na minimalnym poziomie. Oznaczenia regulacji łańcucha są również widoczne od góry, aby ułatwić regulację.

  • PRZEŁĄCZNIK MAP

    Zaprojektowany z myślą o łatwej obsłudze jednym palcem, przełącznik map jest standardem w FC 350. Dzięki temu zawodnicy mogą łatwo wybierać między 2 mapami silnika, aktywować kontrolę uruchamiania lub przełączać funkcję kontroli trakcji.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany jako mały, lekki i szybki w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę startu dla doskonałych startów, możliwość wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy oraz kontrolę trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FC 350 wyposażony jest w korpus przepustnicy KEIHIN o średnicy 44 mm, zapewniający najbardziej efektywny przepływ paliwa do komory spalania, przy zachowaniu optymalnej reakcji przepustnicy.

  • Akumulator

    Podobnie jak w przypadku wszystkich 4 suwów w serii motocrossów Husqvarna, FC 350 rozpoczyna się od łatwości naciśnięcia przycisku dzięki elektrycznemu rozruchowi. Lekki akumulator Li-Ion o pojemności 2,0 Ah zapewnia wygodę rozruchu elektrycznego przy zachowaniu minimalnej masy całkowitej.

  • CHŁODZENIE

    System chłodzenia w modelu FC 350, wykonany z wysokowytrzymałego aluminium, charakteryzuje się obliczeniową dynamiką płynów w celu wydajniejszego kierowania powietrza przez grzejniki. System chłodzenia jest również zintegrowany z ramą, co pozwala na lepsze chłodzenie poprzez kierowanie chłodziwa przez ramę, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży.

  • Filtr powietrza

    Łatwy dostęp do filtra TWIN AIR jest możliwy bez użycia narzędzi, dla szybszego czyszczenia i łatwiejszej konserwacji. Precyzyjne kanały wlotowe maksymalizują przepływ powietrza i zapewniają wyższy poziom ochrony filtra.

  • SAMOCZYSZCZACE PODNÓŻKI

    Rama FC 350 zawiera innowacyjny, samoczyszczący uchwyt na nóżkę, który zapobiega gromadzeniu się błota, powracając do pierwotnej pozycji, zapewniając pewną postawę w każdej chwili.

  • MAGURA HYDRAULICZNY SPRZĘGŁO

    Niezawodne, wysokiej jakości i wyprodukowane w Niemczech, sprzęgło hydrauliczne MAGURA jest prawie bezobsługowe i gwarantuje równomierne zużycie i doskonałe wyczucie w każdych warunkach jazdy. Oznacza to, że modulacja i luz na dźwigni są stale kompensowane, tak że punkt ciśnienia i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach zimnych lub gorących.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa 349.7 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica88 mm

Suw57.5 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów5-biegowa

EMSKeihin EMS

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Przednie zawieszenieWP XACT-USD, Ø 48 mm

Tylne zawieszenieWP XACT Monoshock z łącznikami

Skok zawieszenia (przód)310 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

Łańcuch5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.9 °