facebook Instagram YouTube

NIEKOMPROMISOWA ZDOLNOŚĆ

Husqvarna FC 250, najbardziej znany motocykl czterosuwowy klasy 250, dostępny jest z myślą o utrzymaniu przewagi nad konkurencją. Wyposażony w lekki i kompaktowy silnik oraz skrzynię biegów PANKL z zaawansowaną elektroniką i ergonomią, FC 250 utrzymuje wiodącą pozycję w klasie 250 4-suwowej.

41.399 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • LEKKA RAMA

    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystuje zaawansowane geometrie i właściwości giętkie, aby zapewnić niezrównane sprzężenie zwrotne kierowcy, pochłanianie energii i wyjątkową stabilność na linii prostej. Rama wykończona jest niebieską powłoką proszkową premium ze standardowymi ochraniaczami ramy, co zapewnia doskonałą ochronę i trwałość.

  • ZACISKI CNC

    Potrójne zaciski obrabiane CNC mają 22 mm przesunięcie i zintegrowany gumowy system tłumienia, który redukuje wibracje i zwiększa komfort kierowcy. Dodatkowo przednia tablica rejestracyjna zawiera potrójną osłonę zacisku.

  • WP XACT ZAWIESZENIE PRZEDNIE

    Widelec WP XACT jest lekki i łatwy do regulacji za pomocą pojedynczego zaworu powietrza do wstępnego obciążenia, za pomocą dostarczonej pompy widelca. Kompresja i dostrajanie odbicia są obsługiwane przez narzędzia do regulacji kliknięć bez użycia narzędzi. Wraz z w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem WP XACT, Husqvarna oferuje doskonałą wydajność zawieszenia, uczucie i komfort.

  • RAMA WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Włókno węglowe znane jest z lekkości i wysokiej wytrzymałości. Z tych powodów seria Husqvarna MX zawiera unikalną kompozytową ramę pomocniczą wykonaną z 30% włókna węglowego. Specjalna sztywność została zaprojektowana w ramie pomocniczej, aby zapewnić optymalną obsługę i ergonomię kierowcy.

  • SILNIK

    Zaprojektowane, aby zapewnić najlepsze w swojej klasie osiągi i właściwości jezdne, wszystkie główne podzespoły silnika i układy wałów są starannie ustawione bliżej środka ciężkości, aby zmniejszyć skutki bezwładności obrotowej. 4-suwowy silnik o pojemności 250 cm3 jest również lekki, przechylając wagę tylko na 26,1 kg, ale jest również niezwykle mocny o całkowitej mocy 46 KM.

  • GŁOWICA DOHC

    Głowica cylindrów DOHC jest wyposażona w popychacze na palec pokryte powłoką diamentowo-podobną do węgla (DLC), dzięki czemu zapewnia wysoką wydajność. Duże tytanowe zawory - wlot 32,5 mm i wydech 26,5 mm - pomagają silnikowi swobodnie obracać się w kierunku limitu 14 000 obr./min, zachowując płynną, wydajną moc w całym zakresie obrotów.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Skrzynie korbowe są przeznaczone do ustawiania obracających się elementów w idealnej pozycji, aby osiągnąć idealny środek ciężkości przy najniższej możliwej wadze. Obudowy są wytwarzane w procesie produkcji wysokociśnieniowego odlewu ciśnieniowego, co skutkuje cieńszą ścianką przy zachowaniu wyjątkowej wytrzymałości. Kultowy emblemat motocykli Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • system wydechowy

    Zaprojektowany z lekkiego aluminium układ wydechowy w FC 250 wyposażony jest w zaprojektowaną z przepływem komorę rezonansową, która jest zintegrowana w rurze nadproża. Tłumik ma krótką i zwartą konstrukcję, zapewniając imponującą moc wyjściową przy jednoczesnym zachowaniu jak najniższych decybeli.

  • PRZEŁĄCZNIK MAP

    Standardowy przełącznik mapowania aktywuje kontrolę uruchamiania i pozwala zawodnikom przełączać się między 2 mapami silnika. Uaktywnia również funkcję kontroli trakcji. Zarówno kontrola trakcji, jak i kontrola startu zapewniają lepszą trakcję dla lepszych startów i lepszą kontrolę na śliskich torach.

  • START ELEKTRYCZNY

    Wygoda lekkiego rozrusznika i kompaktowa konfiguracja akumulatora oznacza, że uruchomienie silnika lub wyjście z przeciągnięcia bez wysiłku jest tak proste, jak naciśnięcie przycisku.

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Wyposażone w odporność na zmęczenie przy minimalnej wadze, standardowe kierownice PRO TAPER są produkowane zgodnie z rygorystycznymi standardami, aby zapewnić wyjątkowy komfort i kontrolę kierowcy.

  • UCHWYTY ODI

    Uchwyty blokowane ODI wyposażone są w innowacyjny zintegrowany mechanizm przepustnicy i aplikację bez kleju. Zespół przepustnicy posiada również łatwą regulację luzu i regulację krzywki przepustnicy.

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Działanie sprzęgła ze światłem piórkowym i niemal bezobsługowa eksploatacja to tylko niektóre z zalet układu sprzęgła hydraulicznego MAGURA. Dodatkowo, luz jest stale kompensowany, tak że punkt ciśnienia i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach gorących lub zimnych, jak również w czasie.

  • Sprzęgło ze stali membranowej

    FC 250 posiada sprzęgło ze stali membranowej (DS). Kosz sprzęgła został zaprojektowany z jednego kawałka stali obrabianej CNC, co pozwala na zastosowanie cienkich stalowych wkładek i przyczynia się do zwartej konstrukcji silnika.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    Nowa pięciobiegowa skrzynia biegów, wyprodukowana przez PANKL RACING SYSTEMS, została zaprojektowana tak, aby była wyjątkowo lekka i wytrzymała, a jednocześnie charakteryzowała się specyficznymi i sprawdzonymi przełożeniami dla poszczególnych motocrossów.

  • HAMULce

    Najwyższy poziom jakości gwarantują najlepsze w swojej klasie zaciski i elementy sterujące Brembo. Przednie tarcze o średnicy 260 mm i solidne tylne tarcze o średnicy 220 mm zapewniają doskonałą moc hamowania, dzięki czemu są w każdym stanie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa249.9 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 4-suwowy

Średnica78 mm

Suw52.3 mm

RozrusznikRozrusznik elektryczny

Skrzynia biegów 5-biegowa

EMSKeihin EMS

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Przednie zawieszenieWP XACT-USD, Ø 48 mm

Tylne zawieszenieWP XACT Monoshock z łącznikami

Skok zawieszenia (przód)310 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

Łańcuch5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.9 °