facebook Instagram YouTube

CZYSTA INTENSYWNOŚĆ

TC 250 wygodnie mieści najwyższy stopień w klasie 2-suwowych motocrossów o pojemności 250 cm3. Wyposażony w najnowszą technologię 2-suwowego motocrossu i zapewniający najwyższy poziom wydajności i jakości. W połączeniu z nowoczesną zabudową, zaawansowaną ergonomią i standardem części premium, TC 250 zapewnia najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach jazdy.

38.799 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Silnik TC 250 wykorzystuje najnowsze udoskonalenia architektury 2-suwowej, mające na celu centralizację mas wirujących i redukcję wibracji, zapewniając jednocześnie najwyższy poziom wydajności w swojej klasie. Prostota i niskie koszty utrzymania silnika dwusuwowego sprawiły, że od pokoleń jest ulubieńcem motocyklistów.

  • CYLINDER

    Cylinder o średnicy 66,4 mm wyposażony jest w innowacyjny system zaworów mocy, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc w całym zakresie obrotów. Otwór wydechowy ma teraz również wykończoną maszynowo w celu poprawy czasu i wydajności portu.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Silnik TC 250 został zaprojektowany z myślą o masowej centralizacji. W rezultacie lekkie, odlewane obudowy silnika zostały zaprojektowane tak, aby mieściły się w kompaktowym układzie wału, utrzymując masę oscylacyjną na niskim i wyśrodkowanym poziomie, zwiększając ogólną równowagę, zwinność i zdolność jazdy.

  • WAŁEK PRZECIWWAGI

    TC 250 wyposażony jest w innowacyjny, zamontowany z boku wałek przeciwwagi. Ten wał znacznie redukuje wibracje silnika, co zapewnia płynniejszą i bardziej komfortową jazdę.

  • RAMA

    Precyzyjna konstrukcja zapewniająca dokładną równowagę sztywności i elastyczności skrętnej, rama charakteryzuje się zaawansowanymi geometriami mającymi na celu dostarczenie dokładnych informacji zwrotnych od kierowców, reakcji na manewry, pochłaniania energii i stabilności na linii prostej. Rama jest wykończona niebieską powłoką proszkową premium i standardowymi ochraniaczami ramy, co zapewnia doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA TYLNIA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Wyjątkowa rama pomocnicza, wykonana z 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, ma inteligentną, 2-częściową konstrukcję, zapewniającą wyjątkową wytrzymałość i trwałość przy ogólnej wadze nieco ponad 1 kg. Szczególną uwagę przywiązuje się do stworzenia idealnej sztywności dla optymalnej obsługi i komfortu kierowcy.

  • WYDECH

    Rura rozgałęźna w modelu 2020 TC 250 została zaprojektowana z wykorzystaniem innowacyjnego modelowania 3D. Rezultatem jest idealny kształt, który ma na celu zapewnienie optymalnych właściwości użytkowych, a jednocześnie jest bardzo kompaktowy, zapewniając wystarczający prześwit w ciasnych zakrzywionych narożnikach.

  • KOŁA I OPONY

    Obrabiane maszynowo piasty i obręcze ze stopu o wysokiej wytrzymałości według D.I.D są wykończone na czarno. Są one wyposażone w logo grawerowane laserowo i są wyposażone w opony DUNLOP MX3S Motocross, które mają konstrukcję „blok-w-bloku”, umożliwiającą progresywne pokonywanie zakrętów i doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • WP XACT ZAWIESZENIE PRZEDNIE

    Widelec z dzielonym powietrzem o średnicy 48 mm wyposażony jest w kapsułkę ze sprężyną powietrzną i ciśnieniową komorę olejową zapewniającą stopniowe i stabilne tłumienie. Widły mają zmienione ustawienia i można je łatwo regulować za pomocą pojedynczego zaworu wstępnego obciążenia powietrzem, a także za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków do kompresji i odbijania. Dodatkowo, pompa powietrza potrzebna do regulacji ciśnienia powietrza w widelcu jest dostarczana w standardzie.

  • WP XACT ZAWIESZENIE TYLNE

    Dzięki zaktualizowanym ustawieniom tylny amortyzator WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia dla niezrównanej przyczepności i pochłaniania energii. Równowaga ciśnieniowa wewnątrz amortyzatora zapewnia równomierne tłumienie, co zapewnia doskonały komfort i uczucie kierowcy.

  • MAGURA HYDRAULICZNY SPRZĘGŁO

    Niezawodny, wysokiej jakości i wyprodukowany w Niemczech system sprzęgła MAGURA jest prawie bezobsługowy. Gwarantuje to równomierne zużycie i idealną modulację w każdych warunkach, przy stale kompensowanej modulacji i grze na dźwigni, dzięki czemu punkt nacisku i sprzęgło pozostają niezmienne zarówno w warunkach zimnych, jak i gorących, a także w miarę upływu czasu.

  • KOMPONENTY

    Najbardziej postępowe techniki inżynieryjne i technologia uzupełniają długą listę standardów jakościowych w TC 250.

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Wyposażone w odporność na zmęczenie przy minimalnej wadze, standardowe kierownice PRO TAPER są produkowane zgodnie z rygorystycznymi standardami, aby zapewnić wyjątkowy komfort i kontrolę kierowcy.

  • MIKUNI GAŹNIK

    TC 250 wyposażony jest w 38 mm płaski gaźnik MIKUNI TMX, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc przy optymalnej wydajności w całym zakresie obrotów.

  • SPRZEGŁO DDS

    TC 250 wyposażony jest w tłumione sprzęgło ze stali membranowej lub DDS, wykorzystujące sprężynę membranową zamiast bardziej powszechnej konfiguracji sprężyny śrubowej. To sprawia, że sprzęgło jest lżejsze i pozwala na system tłumienia, który zwiększa przyczepność i trwałość

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa249 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica66.4 mm

Suw72 mm

RozrusznikRozrusznik nożny

Skrzynia biegów5-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre DDS, układ hydrauliczny Magura

EMSKokusan

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Przednie zawieszenieWP XACT-USD, Ø 48 mm

Tylne zawieszenieWP XACT Monoshock z łącznikami

Skok zawieszenia (przód)310 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

Łańcuch5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.9 °