facebook Instagram YouTube

LEKKA WILGOTNOŚĆ

Dzięki mocy 40 KM i bezkonkurencyjnej zwinności, TC 125 może mieć małą pojemność, ale nadrabia ją dzięki dużej mocy. Zastosowanie najnowszej technologii 2-suwowej poddanej niezliczonym godzinom testów daje więcej mocy i momentu obrotowego niż cokolwiek innego w swojej klasie. TC 125 cechuje się doskonałą jakością wykonania i komponentami, co czyni go prawdziwym rywalem zarówno dla doświadczonych zawodników, jak i początkujących.

35.799 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Z mocą 40 KM i całkowitą masą zaledwie 17,2 kg, TC 125 jest na najwyższym poziomie osiągów w konkurencyjnej klasie 125 cm3. Lekki silnik został zaprojektowany, aby zapewnić obfity moment obrotowy, dzięki czemu TC 125 jest łatwiejszy w obsłudze zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych profesjonalistów. Silnik TC 125 posiada układy wału, które centralizują masę obrotową, zapewniając optymalną pracę z podwoziem, co zapewnia lekkie i zwinne prowadzenie.

  • CYLINDER I TŁOK

    Cylinder ma innowacyjną konstrukcję zaworu mocy i otwór 54 mm. Zarówno główne, jak i boczne otwory wylotowe są dopasowane do wykończonego obrzeża górnego konturu portu wydechowego, co zapewnia dokładniejsze czasy rozrządu, zapewniając niezrównaną wydajność 2-suwową.

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest tak lekki, jak to tylko możliwe i doskonale wyważony, aby zredukować wibracje. Element jest precyzyjnie umieszczony, aby zapewnić, że masa obrotowa ma bardzo mały wpływ na ogólną obsługę motocykla.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Procesy odlewania pod wysokim ciśnieniem utrzymują całkowitą wagę na minimalnym poziomie. Kultowy emblemat motocykli Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej jako współczesne pozdrowienie dla 2-suwowych legend przeszłości.

  • RAMA Z MOLIBDENU CHROMOWEGO

    Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystuje zaawansowane geometrie i właściwości giętkie, aby zapewnić niezrównane sprzężenie zwrotne kierowcy, pochłanianie energii i wyjątkową stabilność na linii prostej. Rama wykończona jest niebieską powłoką proszkową premium ze standardowymi ochraniaczami ramy, co zapewnia doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA TYLNIA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Wyjątkowa rama pomocnicza, wykonana z 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, ma inteligentną, 2-częściową konstrukcję, zapewniającą wyjątkową wytrzymałość i trwałość przy ogólnej wadze nieco ponad 1 kg. Szczególną uwagę przywiązuje się do stworzenia idealnej sztywności dla optymalnej obsługi i komfortu kierowcy.

  • WP XACT ZAWIESZENIE PRZEDNIE

    Widelec z dzielonym powietrzem o średnicy 48 mm wyposażony jest w kapsułkę ze sprężyną powietrzną i ciśnieniową komorę olejową zapewniającą stopniowe i stabilne tłumienie. Widły mają zmienione ustawienia i można je łatwo regulować za pomocą pojedynczego zaworu wstępnego obciążenia powietrzem, a także za pomocą łatwych w użyciu zatrzasków do kompresji i odbijania. Dodatkowo, pompa powietrza potrzebna do regulacji ciśnienia powietrza w widelcu jest dostarczana w standardzie.

  • WP XACT ZAWIESZENIE TYLNE

    Dzięki zaktualizowanym ustawieniom tylny amortyzator WP XACT zapewnia zaawansowane charakterystyki tłumienia dla niezrównanej przyczepności i pochłaniania energii. Równowaga ciśnieniowa wewnątrz amortyzatora zapewnia równomierne tłumienie, co zapewnia doskonały komfort i uczucie kierowcy.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    6-biegowa skrzynia biegów jest produkowana wyłącznie przez PANKL Racing Systems i zapewnia najwyższy poziom trwałości i niezawodności. Skrzynia biegów ma specyficzną przekładnię motocrossową, a dźwignia zmiany biegów ma innowacyjną konstrukcję końcówki, która zapobiega gromadzeniu się brudu.

  • SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE

    Niezawodny, wysokiej jakości, wykonany w Niemczech system sprzęgła MAGURA gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz dźwigni jest stale kompensowany, utrzymując punkt ciśnienia i funkcję sprzęgła spójne w warunkach zimnych lub gorących, jak również w czasie.

  • SAMOOCZYSZCZAJĄCE SIĘ PODNÓŻKI

    Z powodzeniem przetestowane i sprawdzone w najtrudniejszych warunkach, samoczyszczące uchwyty na stopy zapobiegają gromadzeniu się brudu i zatkaniu kołków podczas jazdy po głębokim i błotnistym terenie.

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Produkowane zgodnie z najwyższymi standardami kierownice PRO TAPER charakteryzują się wiodącą w swojej klasie wytrzymałością i odpornością na zmęczenie przy minimalnej wadze.

  • WYSOKIE PROCESY PRODUKCJI TECH

    Procesy odlewania ciśnieniowego pod wysokim ciśnieniem utrzymują całkowitą masę silnika na minimalnym poziomie, co skutkuje cieńszą, ale ogólnie silniejszą obudową silnika. Od strony ramy hydroformowanie, cięcie laserowe i spawanie robotów łączą wysokiej jakości materiały i zaawansowane techniki produkcyjne, a innowacyjna rama z kompozytu węglowego zapewnia najwyższą wytrzymałość przy minimalnej wadze.

  • gaźnik

    TC 125 posiada 38 mm płaski gaźnik MIKUNI TMX. Gaźnik zapewnia płynne i kontrolowane dostarczanie mocy przy optymalnej wydajności w całym zakresie obrotów.

  • NADWOZIE FUNKCJONALNE

    Czyste, inspirowane szwedzką stylistyką i ergonomią są dostosowane tak, aby zapewniać wyjątkowy komfort i kontrolę, umożliwiając jeźdźcom wykonywanie pracy na najwyższym poziomie przez dłuższy czas. Przystosowane po niezliczonych godzinach testów, punkty kontaktowe są specjalnie ustawione, aby umożliwić płynny ruch wokół motocykla.

  • FILTR POWIETRZA AIRBOX

    Zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi mającymi na celu zmniejszenie oporu i deformacji przepływu powietrza, nowy airbox zapewnia nieograniczony przepływ powietrza z maksymalną ochroną filtra. Filtr TWIN AIR jest łatwo dostępny bez użycia narzędzi, po prostu usuwając lewy panel boczny w celu łatwej konserwacji.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność skokowa124.8 cm³

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica54 mm

Suw54.5 mm

RozrusznikRozrusznik nożny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre, układ hydrauliczny Magura

EMSKokusan

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Przednie zawieszenieWP XACT-USD, Ø 48 mm

Tylne zawieszenieWP XACT Monoshock z łącznikami

Skok zawieszenia (przód)310 mm

Skok zawieszenia (tył)300 mm

Średnica przedniej tarczy hamulcowej260 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej220 mm

Łańcuch5/8 x 1/4"

Kąt główki ramy63.9 °