facebook Instagram YouTube

Młoda krew

Klasa 85cc wypełnia lukę między szeregami juniorów a pełnowymiarowymi motocrossami, dzięki czemu wschodzący zawodnicy są o krok bliżej wielkich lig. W związku z tym, zaawansowany sprzęt zastosowany w większej serii Husqvarna znajduje się w TC 85. Wyposażony w najnowszą technologię silnika i podwozia, TC 85 zapewnia młodym zawodnikom pewność, że będą pchać mocniej, zachowując jednocześnie maksymalny spokój na torze.

25.869 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • RAMA

    Wykonana w celu zapewnienia precyzyjnej informacji zwrotnej młodym zawodnikom, rama ze stali chromowo-molibdenowej jest wykonana przy użyciu zaawansowanego spawania robotów i hydroformowanych rur.

  • zawieszenie przód WP XACT

    WP XACT, podobnie jak widły w większej gamie MX, składa się z dzielonego widelca o średnicy 43 mm, wykorzystującego kapsułkę sprężyny powietrznej w lewej nodze i zaufanego systemu tłumienia oleju w prawej nodze. Komponenty te zapewniają niezwykłe osiągi zawieszenia przy skoku koła 280 mm.

  • tylni amortyzator WP XPLOR

    Amortyzator WP XPlore PDS jest montowany w TC 85. PDS, co oznacza, że „system tłumienia progresywnego” pozwala tylnemu tyłowi pozostać stabilnym na mniejszych nierównościach lub nierównym terenie, jednocześnie z łatwością wchłaniając większe uderzenia.

  • Ramka tył

    Wykonana z lekkiego aluminium rama pomocnicza ma krótki i zwarty profil. Profil nie tylko przyczynia się do ogólnej niskiej masy, ale także poprawia centralizację masy.

  • Filtr powietrza

    Filtr TWIN AIR można łatwo uzyskać bez użycia narzędzi, po prostu usuwając lewy panel boczny w celu szybkiej konserwacji. Konstrukcja airboxa pozwala na optymalny przepływ powietrza i maksymalną ochronę filtra.

  • CHŁODZENIE

    TC 85 wyposażony jest w chłodnice zaprojektowane z obliczeniową dynamiką płynu, aby zapewnić idealne przejście powietrza przez żebra chłodzące, aby uzyskać optymalną temperaturę silnika i najwyższą wydajność.

  • WAHACZ

    Ramię wahacza jest produkowane z jednego kawałka aluminium przy użyciu procesu produkcji odlewu grawitacyjnego. Daje to wyjątkową wytrzymałość wahacza, utrzymując ciężar na minimalnym poziomie. Oznaczenia regulacji łańcucha są również widoczne z góry, aby umożliwić szybszą i prostszą regulację.

  • WYDECH

    Układ wydechowy w TC 85 jest idealnie dopasowany do charakterystyk mocy silnika i przyczynia się do doskonałych osiągów i komfortu jazdy. Dodatkowo, krótki i lekki tłumik poprawia centralizację masy, utrzymując poziom hałasu na minimalnym poziomie.

  • SILNIK

    Wykorzystując najnowszą technologię 2-suwową, silnik TC 85 zapewnia niezrównaną wydajność w konkurencyjnej klasie 85 cm3. Dzięki żywemu, ale kontrolowanemu zasilaniu silnik zapewnia niezrównaną wydajność i komfort jazdy w całym zakresie obrotów.

  • CYLINDER

    Cylinder jest zaprojektowany w oparciu o innowacyjny system zaworów mocy, system steruje zarówno zaworem wydechowym, jak i portem wydechowym, zapewniając imponującą moc, moment obrotowy i sterowalność. W rezultacie TC 85 zapewnia znaczną wydajność w średnim zakresie, zmniejszając potrzebę używania sprzęgła w warunkach gliniastych lub piaszczystych.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Produkowane przy użyciu wysokociśnieniowego procesu produkcji odlewów ciśnieniowych skrzynie korbowe zostały zaprojektowane z cieńszą ścianką, aby zaoszczędzić na wadze, zachowując jednocześnie wytrzymałość i trwałość. Taka konstrukcja pomaga również w bardziej zwartym układzie, ustawiając układy wałów bliżej środka ciężkości, aby poprawić obsługę.

  • SPRZĘGŁO

    TC 85 posiada membranowe sprzęgło sprężynowe. Konstrukcja jest lekka, kompaktowa i zapewnia dodatkową trwałość. Sprzęgło jest uruchamiane za pomocą układu hydraulicznego FORMULA, co oznacza, że luz jest zawsze kompensowany, a punkt sprzęgła pozostaje taki sam w różnych warunkach, a także w czasie.

  • UCHWYTY ODI LOCK-ON

    TC 85 jest standardowo wyposażony w wysokiej jakości zamek ODI na uchwytach. System zawiera wulkanizowany uchwyt na uchwycie przepustnicy, a blokowany uchwyt po lewej stronie nie wymaga kleju ani drutu do zamocowania go na kierownicy

  • KOŁA

    Czarne obręcze EXCEL i piasty obrabiane CNC są wyposażone w opony MAXXIS, które zapewniają wyjątkową wydajność w szerokim zakresie terenu.

  • NADWOZIE

    TC 85 ma nadwozie skalowane tak, aby precyzyjnie pasowało do proporcji 85 jeźdźca. Punkty kontaktowe i uczucie zapewniają wyjątkową ergonomię, wzbudzając pewność siebie, a jednocześnie pozostawiając miejsce na swobodny i nieograniczony ruch.

  • HAMULCE

    Czterotłokowy zacisk hamulca FORMULA i tarcza o średnicy 240 mm z przodu oraz dwusuwowy zacisk i tarcza o średnicy 210 mm z tyłu zapewniają mocne i pewne hamowanie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

RozrusznikRozrusznik nożny

Skrzynia biegów6-biegowa

SprzęgłoSprzęgło wielotarczowe mokre, układ hydrauliczny Formula

EMSMEDJ digital

WYMIARY

Konstrukcja ramyPodwójna kratownicowa z centralną poprzeczką, wykonana ze stali 25CrMo4

Tylne zawieszenieXACT WP PDS mono shock

Skok zawieszenia (przód)278 mm

Skok zawieszenia (tył)305 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej240 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej210 mm

Łańcuch1/2 x 5/16"

Kąt główki ramy66 °

Prześwit362 mm

Wysokość siedzenia890 mm

Pojemność zbiornika (ok.)5.2 l

Weight without fuel68 kg