facebook Instagram YouTube

ustaw swój wzrok na nowy horyzont

TC 65 to pierwszy raz, kiedy wielu młodych zawodników doświadczy pełnej maszyny wyścigowej z ręcznym sprzęgłem i skrzynią biegów. To przejście jest łatwe dzięki hydraulicznemu sprzęgłu i precyzyjnej 6-biegowej skrzyni biegów. TC 65 cechuje ten sam poziom jakości, co w przypadku większej gamy motocrossów, z komponentami premium montowanymi w standardzie.

20.799 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Wyposażony w najnowszą technologię 2-suwową, TC 65 jest bardzo konkurencyjny w klasie 65cc. Oprócz najlżejszych i najtrwalszych materiałów silnik wyposażony jest w zawór wydechowy sterowany ciśnieniem, który zapewnia najwyższą wydajność. Dodatkowo silnik wyposażony jest w ręczną 6-biegową skrzynię biegów i sprzęgło hydrauliczne, dzięki czemu kierowca ma pełną kontrolę nad dostarczaniem mocy.

  • CYLINDER

    Wysokowydajny cylinder jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium i jest wyposażony w zawór wydechowy sterowany ciśnieniem (PCEV), który zapewnia niezrównaną wydajność, dając młodemu kierowcy motocrossowi wyraźną przewagę.

  • SPRZĘGŁO

    Niezawodne hydrauliczne sprzęgło gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt ciśnienia i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach zimnych lub gorących, jak również w czasie.

  • RAMA

    Rama ze stali chromolowej o wysokiej wytrzymałości integruje starannie obliczone parametry podłużnego zginania i sztywności skrętnej, aby zwiększyć funkcjonalność obsługi i zawieszenia. Gwarantuje łatwą obsługę i precyzyjne pokonywanie zakrętów, a także doskonałą stabilność. Rama pomocnicza jest połączona z ramą za pomocą 4 śrub i wykonana z lekkiego aluminium.

  • ZAWIESZENIE

    Wyposażony w najnowszą technologię zawieszenia, TC 65 jest wyposażony w widły WP XACT. Poza bardzo lekkim widelcem 35 mm USD cechują się wyjątkowymi właściwościami tłumienia i komfortu, dzięki czemu jeźdźca może z całą pewnością przekroczyć limit. Przy 215 mm skoku koła, jednostka powietrza w lewej nodze widelca może być łatwo regulowana za pomocą pompy powietrza dla preferencji kierowcy, wagi lub warunków na torze.

  • tylny amortyzator

    Monoshock WP połączony bezpośrednio z wahaczem jest idealnie dopasowany do przednich widelców, co zapewnia doskonałą równowagę i tłumienie drgań. Dodatkowo amortyzator tylny oferuje 270 mm skoku zawieszenia i jest w pełni regulowany, co pozwala dostosować go do preferencji kierowcy lub warunków na torze.

  • HAMULce

    Wyposażony w ten sam poziom technologii oferowany w pełnowymiarowej gamie motocrossów, TC 65 jest wyposażony w hydraulicznie sterowane zaciski hamulcowe i duże faliste przednie (198 mm) i tylne (160 mm) tarcze hamulcowe. System zapewnia zaawansowane wyczucie hamowania i zatrzymanie pracy w każdych warunkach.

  • NADWOZIE

    Nadwozie TC 65 jest modelowane specjalnie dla mniejszych jeźdźców, aby doświadczyć idealnych punktów kontaktowych i ergonomicznego uczucia, które wzbudzają pewność siebie i komfort we wszystkich warunkach jazdy.

  • KIEROWNICA

    Wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica zapewnia najwyższą stabilność i bezpieczeństwo. Dodatkowo stworzono specjalne zagięcie kierownicy, aby zapewnić najlepszą ergonomiczną pozycję. Ochraniacz na klamrze kierownicy chroni kierowcę przed uderzeniami.

  • KOŁA

    TC 65 wykorzystuje lekkie, czarne anodyzowane obręcze aluminiowe zapewniające najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Standardowe opony MAXXIS zapewniają stopniową przyczepność na różnych terenach.

  • CHŁODZENIE

    Inteligentny układ chłodzenia ze zintegrowanym chłodzeniem skrzyni korbowej i dwoma grzejnikami zapewnia rozpraszanie ciepła, co zapewnia stałą równowagę temperaturową, co zapewnia stałą, wysoką wydajność.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność64,9 cm3

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica45 mm

Suw40,8 mm

RozrusznikRozrusznik narożny

Skrzynia biegów6-biegowa

Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, układ hydrauliczny

EMS AET digital

WYMIARY

Konstrukcja ramyRama z centralną rurą ze stali chromowo-molibdenowej

Przednie zawieszenieXACT 35 WP Upside-Down fork, ø35 mm

Tylne zawieszenieXACT WP mono shock

Skok zawieszenia(przód)215 mm

Skok zawieszenia(tył)270 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej198 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej160 mm

Łańcuch1/2 x 1/4"

Kąt główki ramy64,5 °

Prześwit280 mm

Wysokość siedzenia750 mm

Pojemność zbiornika (ok.)3,5 l

Waga53 kg