facebook Instagram YouTube

PROGRESJA ZACZYNA SIĘ TUTAJ

Wykorzystując ten sam poziom technologiczny, jaki można znaleźć w pełnowymiarowej gamie motocrossowej, TC 50 charakteryzuje się najwyższą wydajnością w zredukowanych wymiarach, aby dopasować się do przyszłych gwiazd. Najwyższa jakość i dbałość o szczegóły są zawarte w TC 50, co zapewnia doskonały wygląd i sprawność.

28.000 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • rama

    Rama ze stali chromolowej o wysokiej wytrzymałości integruje starannie obliczone parametry podłużnego zginania i sztywności skrętnej, aby zwiększyć funkcjonalność obsługi i zawieszenia. Gwarantuje łatwą obsługę i precyzyjne pokonywanie zakrętów, a także doskonałą stabilność.

  • WIDOK Z PRZODU

    Wyposażone w najwyższej jakości elementy zawieszenia WP, widelce 35 mm USD cechują się wyjątkowymi właściwościami tłumienia i komfortu, dzięki czemu jeździec może z całą pewnością przekroczyć limit.

  • tylny amortyzator

    Monoshock WP połączony bezpośrednio z wahaczem jest idealnie dopasowany do przednich widelców, co zapewnia doskonałą równowagę i tłumienie drgań.

  • HAMULce

    Wyposażony w ten sam poziom technologii oferowany w pełnowymiarowej gamie motocrossów, TC 50 jest wyposażony w hydraulicznie sterowane zaciski hamulcowe i faliste tarcze hamulcowe przednie i tylne. System zapewnia zaawansowane wyczucie hamowania i zatrzymanie pracy w każdych warunkach.

  • SILNIK

    Nowoczesny i kompaktowy silnik wyposażony jest w najnowszą technologię 2-suwową, oferującą najlepsze w swojej klasie osiągi i komfort jazdy. Dzięki zastosowaniu 3-wałowej konstrukcji wał korbowy znajduje się w pobliżu środka ciężkości, co nie tylko zapewnia centralizację masy, ale także tworzy idealny kąt wlotu do zaworu kontaktronowego, zapewniając najwyższą wydajność. Dodatkowo, akcesoria Husqvarna są wyposażone w zestaw redukcji mocy, który ogranicza TC 50 do 5.5hp dla początkujących.

  • CYLINDER

    Wysokowydajny cylinder jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium. Zawiera zawór wydechowy sterowany ciśnieniem (PCEV), który zapewnia niezrównaną wydajność w wysoce konkurencyjnej klasie 50 cm3.

  • SPRZĘGŁO

    Kluczową cechą TC 50 jest automatyczne sprzęgło odśrodkowe. Dzięki temu młody zawodnik może skupić się na jeździe bez skomplikowanej obsługi ręcznego sprzęgła i skrzyni biegów. Sprzęgło wielotarczowe zapewnia precyzyjne i przewidywalne dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów

  • WYDECH

    Układ wydechowy został zaprojektowany tak, aby pasował do charakteru silnika TC 50 i został wyprodukowany przy użyciu trójwymiarowego procesu tłoczenia. Po ukształtowaniu komponentów są one spawane przez robota, aby zapewnić wysoki poziom jakości i trwałości.

  • NADWOZIE

    Nadwozie TC 50 wykorzystuje lata testów motocrossowych i doświadczenie, aby zapewnić perfekcyjne poczucie ergonomii, zapewniając poczucie pewności i komfortu w każdych warunkach jazdy.

  • KIEROWNICA

    Wykonane z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica zapewnia najwyższą stabilność i bezpieczeństwo. Ochraniacz na klamrze kierownicy chroni kierowcę przed uderzeniami.
  • KOŁA

    TC 50 wykorzystuje lekkie, czarne anodyzowane obręcze aluminiowe zapewniające najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Standardowe opony MAXXIS zapewniają stopniową przyczepność na różnych terenach.

  • CHŁODZENIE

    Wyposażony w najnowszą technologię, TC 50 wykorzystuje system chłodzenia cieczą do chłodzenia cylindra oraz skrzyń korbowych. Ze względu na swój rozmiar TC 50 wykorzystuje duże promienniki, które współpracują ze spojlerami, aby skutecznie kierować powietrze przez żebra chłodzące, zapewniając skuteczne chłodzenie we wszystkich warunkach.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Pojemność49 cm3

DesignSilnik 1-cylindrowy, 2-suwowy

Średnica39.5 mm

Suw40 mm

RozrusznikRozrusznik narożny

Skrzynia biegów1-biegowy tryb automatyki

SprzęgłoSprzęgło odśrodkowe (regulowane)

EMSSeletra 2p D36

WYMIARY

Konstrukcja ramyRama z centralną rurą ze stali chromowo-molibdenowej

Przednie zawieszenieXACT 35 WP Upside-Down fork, ø35 mm

Tylne zawieszenieXACT WP mono shock

Skok zawieszenia(przód)100 mm

Skok zawieszenia(tył)147 mm

Przedni hamulecHamulec tarczowy

Tylny hamulecHamulec tarczowy

Średnica przedniej tarczy hamulcowej160 mm

Średnica tylnej tarczy hamulcowej160 mm

Łańcuch1/2 x 3/16"

Kąt główki ramy66 °

Prześwit184 mm

Wysokość siedzenia558 mm

Pojemność zbiornika (ok.)2.3 l

Waga40 kg