facebook Instagram YouTube

WYZWANIE STATUSU QUO

SVARTPILEN 701 jest prosty, surowy, autentyczny i ekscytujący do jazdy. Jego projekt oddaje część oryginalnego ducha, który pierwotnie sprawił, że motocykl jest świetny, a to wciąż napędza wyobraźnię dzisiejszych jeźdźców. Jego inspirowany jazdą na płaskiej powierzchni projekt emanuje ponadczasową estetyką, która przetrwa próbę czasu. Jazda tym potężnym, jednocylindrowym odkrywcą ulic to doświadczenie, które przywraca emocje tych pierwszych iskier inspiracji, a jednocześnie jest PROSTY. PROGRESYWNY. Design to paradoks, który kwestionuje status quo motocykli.

44.350 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • WYGLĄD

    Zamierzeniem w SVARTPILEN 701 było usunięcie wszystkich niepotrzebnych bajerów  i stworzenie prostej, progresywnej mieszanki klasycznego myślenia i nowoczesnego designu. Takie podejście jest synonimem szwedzkiego dziedzictwa motocykli Husqvarna i widać to wyraźnie w eleganckim, zredukowanym wyglądzie tego modelu. Lekka, wąska karoseria jest stylowo ukształtowana w konstrukcję SVARTPILEN 701 i pozwala na płynny ruch podczas jazdy. Projekt został zainspirowany surową i ponadczasową autentycznością jazdy na  płaskiej powierzchni, ale tchnięty duchem premium w sposób nowoczesny i progresywny.

  • KOŁA

    Lekkie 18-calowe przednie i 17-calowe tylne, czarne, odlewane, aluminiowe obręcze kół zapewniają minimalną masę nieresorowaną i sprawiają, , że motocykle wydają się  mroczne, tajemnicze. Insygnia Husqvarna Motorcycles dyskretnie osadzone w kole to gwarancja najwyższej jakości, wytrzymałości i trwałości. Opony PIRELLI MT60 RS oferują zaawansowaną przyczepność i trwałość w szerokim zakresie warunków, jednocześnie dając SVARTPILEN 701 bardziej wytrzymały charakter.

  • SIEDZENIE

    W siedzeniu SVARTPILEN 701 wykorzystano  wysokiej jakości materiały, które pomimo zredukowanego wyglądu, zapewniają najwyższy komfort i trwałość. Zintegrowane z minimalistycznym tyłem motocykla, płynnie unosi się nad tylnym kołem, co daje wyjątkowe wrażenia z jazdy na SVARTPILEN 701.

  • TYŁ

    Przesunięte od głównego nadwozia i unoszące się nad tylnym kołem to wyjątkowy tył modelu SVARTPILEN 701. Jego zredukowany wygląd jest wyróżniającym się elementem konstrukcji, a także jest wyposażony w panel boczny inspirowany płaskimi torami, który podkreśla jego ponadczasowy wygląd.

  • ZBIORNIK PALIWA I NAKRĘTKA

    Aluminiowa nakrętka wlewu siedzi dumnie na szczycie zbiornika paliwa o pojemności 12 litrów i wyświetla logo Husqvarna Motorcycles jako pieczęć najwyższej jakości. Zbiornik płynnie integruje się z ogólnym wyglądem i jest centralnym punktem stylu SVARTPILEN 701. Unikalnie ukształtowany profil pozwala jeździecowi bezproblemowo poruszać się między pozycjami jazdy, a czarne wykończenie i subtelne akcenty podkreślają jego progresywny wygląd.

  • STEROWANIE I POTRÓJNE ZACISKI

    Kierownice i piony w stylu offroad zapewniają wygodną pozycję do jazdy na wprost i doskonałą wizualną perspektywę.Najwyższej jakości kute aluminiowe potrójne zaciski zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić wysoką wytrzymałość i niezawodność, a także zapewniać zaawansowaną informację zwrotną i komfort kierowcy. Motocykl jest PROSTY. PROGRESYWNY. W konstrukcji brak owiewek lub niepotrzebnych dodatków utrudniających działanie strefy kontrolnej, motocykl wyposażony jest w cyfrowy wyświetlacz z niezbędnymi informacjami.

  • ŚWIATŁA

    Wysokiej klasy reflektor LED w modelu SVARTPILEN 701 ma niepowtarzalny wygląd. Jest on zintegrowany z przednim panelem tablicy numerycznej, co jest kolejnym subtelnym elementem inspiracji w płaskiej jeżdzie. Wokół obwodu znajduje się światło do jazdy w dzień, dzięki czemu SVARTPILEN 701 jest wyraźnie widoczny w każdych warunkach. Tylne światło LED jest zintegrowane z elegancką karoserią, a wraz z zamontowaną na wahaczu tablicą rejestracyjną i kierunkowskazami nadaje tylnemu końcowi czysty, ciągły wygląd.

  • WYDECH

    Układ wydechowy w SVARTPILEN 701 ma stalowy przedni tłumik, starannie ukryty w ramie motocykla, oraz finalny tłumik, z dumą wyeksponowany i stylowo wykończony na czarno, aby dopełniać całości wyglądu. Układ wydechowy został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do osiągów silnika,a także spełniał rygorystyczne przepisy dotyczące emisji spalin.

  • SILNIK

    SVARTPILEN 701 napędzany jest nowoczesnym, jednocylindrowym silnikiem o pojemności 692,7 cm3, chłodzonym cieczą, który charakteryzuje się najnowszą technologią projektowania i elektroniki. Przy maksymalnej mocy 55 kW (75 KM) i momencie obrotowym 72 Nm przy 6750 obr./min, nie ma wątpliwości co do możliwości tego motocykla. Elektroniczny wtrysk paliwa jest obsługiwany za pomocą systemu jazdy z drutu i zapewnia natychmiastową, ostrą i wyrafinowaną moc, kontrolowaną przez standardowy system kontroli trakcji. Wyposażony w najnowsze rozwiązania techniczne, takie jak standardowa zmiana biegów w górę iw dół, silnik ten zapewnia wyjątkową zdolność jezdną. Stworzony z wykorzystaniem innowacyjnych procesów produkcyjnych i najwyższej jakości materiałów, zapewnia niezawodność i wydajność najwyższej jakości. Ta jakość zapewnia również wygodnie długi okres serwisowy wynoszący 10 000 km.

     

  • HAMULCE

    SVARTPILEN 701 jest wyposażony w hydrauliczne zaciski hamulcowe BREMBO, które są produkowane zgodnie z najwyższymi standardami, a w połączeniu z przednimi i perforowanymi stalowymi tarczami o średnicy 320 mm z przodu i 240 mm z tyłu zapewniają kontrolowane i pewne ich działanie. SVARTPILEN 701 jest również wyposażony w najnowocześniejszy system ABS firmy BOSCH, zapewniający najwyższy poziom bezpieczeństwaw różnych warunkach hamowania. Ta funkcja może zostać całkowicie wyłączona dla bardziej zaawansowanych motocyklistów.

  • ZAWIESZENIE

    Zawieszenie  SVARTPILEN 701 jest produkowane przez WP i jest wykonane zgodnie z wymagającymi normami, zapewniając najwyższy poziom jakości i kunsztu. Przód ma odwrócone widelce o średnicy 43 mm z dzieloną funkcją tłumienia, natomiast z tyłu znajduje się monoshock połączony za pomocą dźwigni z wahaczem. Oba wysokiej jakości komponenty są w pełni regulowane i można je ustawić tak, aby idealnie poradziły sobie w zmieniających się warunkach miejskich.

  • DODATKI / TORBA

    Nowoczesny, subtelny i ponadczasowy design sprawia, że ​​torba jest praktycznym towarzyszem eksploracji w mieście i poza miastem. Wodoodporna.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 692.7 cm³

Bore 105mm

Stroke 80 mm mm

Power 55kW


Starter Electric starter

Lubrication Wet sump

Transmission 6-speed

Primary drive 30:60

Secondary fear ratio 15:45

Cooling Liquid cooled

Clutch APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated

EMS Keihin EMS, twin ignition

PARAMETRY

Frame design Chromium-Molybdenum steel trellis frame, powder coated

Front suspension WP upside-down Ø 43 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 150 mm

Suspension travel (rear) 150 mm

Front brake Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 320 mm

Rear brake disc diameter 240 mm

ABS BBosch 9M+ two-channel ABS

Chain X-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 65 °

Ground clearance 164 mm

Seat height 835 mm

Tank capacity (approx.) 12l

Weight without fuel 158,5 kg