facebook Instagram YouTube

Nowy era

Podnosząc poprzeczkę w konkurencyjnej klasie 85cc, nowa generacja TC 85 ma wiele cech tej samej technologii, co udane pełnowymiarowe zestawy motocrossowe Husqvarna. Dzięki nowej ramie i najnowocześniejszemu zawieszeniu WP, młodzi mini-jeźdźcy mogą pewnie przekroczyć granicę, podczas gdy nowy silnik zapewnia mocniejsze i bardziej kontrolowane dostarczanie mocy, zapewniając najwyższą wydajność i wytrzymałość przyszłym gwiazdom jutra.

25.500 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • RAMA

    Profesjonalnie wykonane przez WP Performance Systems ramy stalowe Chromium Molibden są konstruowane z wykorzystaniem hydroformowanych rur połączonych precyzyjnym spawaniem robota, aby zapewnić najwyższy poziom stałej jakości.

  • ZAWIESZENIE

    WP AER 43 składa się z rozłupanej konstrukcji widelca za pomocą sprężyny powietrznej z poduszką powietrzną w lewej nodze i sprawdzonego systemu tłumienia oleju w prawej nodze. Nowe komponenty zapewniają znaczną poprawę wydajności zawieszenia przy wzroście przełożenia kół do 280 mm (+10 mm).

  • TYLNE ZAWIESZENIE

    Z tyłu, specjalna wersja nowego amortyzatora WP XPlor PDS jest dopasowana do TC 85. Konstrukcja oferuje ulepszony postęp i reakcję, która jest dodatkowo poprawiona poprzez obniżenie kąta montażu o 3 °. Ruch kół jest zwiększony o 5 mm i wynosi łącznie 305 mm.

  • PODRAMKA

    Wykonana z lekkiego aluminium nowa rama pomocnicza ma krótszy i bardziej zwarty profil. Ogólnie rzecz biorąc, komponent jest teraz o 75 mm krótszy i o 0,2 kg lżejszy, co nie tylko przyczynia się do ogólnej redukcji wagi, ale także poprawia centralizację masy.

  • AIRBOX

    Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra.

  • CHŁODZENIE

    Nowe grzejniki produkowane przez WP Performance Systems zostały zaprojektowane z wykorzystaniem CFD (obliczeniowej dynamiki płynów), aby zapewnić idealne przejście powietrza przez żebra chłodzące. W połączeniu ze zmienionym przebiegiem obiegu płynu chłodzącego, nowy system zapewnia optymalną temperaturę silnika dla najwyższej wydajności.

  • WAHACZ

    Wykonane w procesie grawitacyjnego odlewania, jednoczęściowy aluminiowy wahacz oferuje wyjątkową wytrzymałość przy najniższej możliwej wadze. Aby ułatwić konserwację, znaczniki regulacji łańcucha są widoczne od góry, co jeszcze bardziej ułatwia regulację łańcucha.

  • WYDECH

    Nowy układ wydechowy doskonale nadaje się do charakterystyki mocy silnika i przyczynia się do wyjątkowej wydajności i zdolności jezdnej dookoła. Dodatkowo, nowy tłumik jest krótszy o 50 mm, co poprawia centralizację masy.

  • SILNIK

    Silnik TC 85 wykorzystuje najnowszą technologię 2-suwową, aby zapewnić niezrównaną wydajność w konkurencyjnej klasie 85cc. Dzięki niezmienionemu otworowi i skokowi, silnik jest lżejszy o 0,69 kg i zapewnia lepszą moc i zdolność jezdną w całym zakresie obrotów.

  • CYLINDER

    Cylinder jest zaprojektowany wokół nowego systemu zaworu zasilania. Nowy system steruje zarówno zaworem wydechowym, jak i przyłączem wydechowym, aby znacząco poprawić moc, moment obrotowy i sterowność. W rezultacie TC 85 otrzymuje znaczny wzrost wydajności w średnim zakresie, zmniejszając potrzebę użycia sprzęgła w warunkach gliniastych lub piaszczystych.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Skrzynie korbowe są produkowane przy użyciu wysokociśnieniowego procesu odlewania ciśnieniowego, zachowując minimalną grubość ścianki, zachowując jednocześnie wytrzymałość i trwałość. Konstrukcja nowych skrzyń jest bardziej zwarta i ma na celu umiejscowienie układów wału jak najbliżej środka ciężkości, co zapewnia lepszą obsługę.

  • SPRZĘGŁO

    Zastępując poprzednią konstrukcję sprężyny śrubowej, TC 85 posiada nowe sprzęgło sprężynowe membranowe. Nowa konstrukcja jest lżejsza o 0.4 kg, bardziej kompaktowa, a także ma większą trwałość. Sprzęgło jest uruchamiane za pomocą układu hydraulicznego Formula, co oznacza, że ​​luz jest zawsze kompensowany, a punkt sprzęgła pozostaje taki sam w różnych warunkach, a także w czasie

  • UCHWYTY ODI LOCK-ON

    TC 85 jest wyposażony w wysokiej jakości zamek uchwytu ODI w standardzie. System zawiera wulkanizowany uchwyt po prawej stronie, natomiast blokada uchwytu po lewej stronie nie wymaga kleju ani drutu do montażu.

  • KOŁA

    Felgi Black Excel i obrabiane CNC piasty są wyposażone w opony Maxxis, które zapewniają wyjątkową wydajność w różnych warunkach terenowych. Wzór bloku i mieszanka gumy zapewniają wyjątkową stabilność w linii prostej oraz doskonałą przyczepność i przewidywalność.

  • RAMA

    TC 85 oferuje wszystkie nowe nadwozia skalowane, aby precyzyjnie dopasować proporcje 85 jeźdźca. Punkty kontaktowe i uczucie zapewniają wyjątkową ergonomię, która wpaja w atmosferę, a jednocześnie pozostawia miejsce dla swobodnego i nieograniczonego ruchu.

  • HAMULEC

    Suwmiarka z tłokiem Formuły 4 i dysk falowy 240 mm z przodu i 2 suwmiarki tłokowe oraz 210 mm dysk z tyłu zapewniają mocne i pewne hamowanie. Wielkość tłoka na tylnym zacisku zmniejsza się o 2 mm do 22 mm, aw połączeniu z nową dźwignią hamulca tylnego zapewnia lepszą modulację i uczucie.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement84.9 cm³

Bore39.5 mm

Stroke40 mm

StarterKickstarter

Transmission6-speed

Primary drive20:64

Secondary gear ratio13:46

ClutchWet, multi-disc clutch, Formula hydraulics

EMSMEDJ digital

PARAMETRY

Frame design Chrome-molybdenum steel central-tube frame

Front suspensionWP-USD, AER 43, Ø 43 mm

Rear suspension WP WP Xplor PDS shock absorber

Suspension travel (front)280 mm

Suspension travel (rear)305 mm

Front brake Formula disc brakes

Rear brake Formula disc brakes

Front brake disc diameter220 mm

Rear brake disc diameter210 mm

Steering head angle66 °

Wheelbase1290 ± 10 mm

Seat height850 mm

Tank capacity (approx.)5 l

Weight without fuel67 kg