facebook Instagram YouTube

Wzrok na nowe horyzonty

TC 65 to pierwszy raz, kiedy wielu młodych zawodników doświadcza pełnego wyścigu z ręcznym sprzęgłem i skrzynią biegów. To przejście jest łatwe dzięki hydraulicznemu sprzęgłu i precyzyjnej 6-biegowej skrzyni biegów. Model TC 65 cechuje ten sam poziom jakości, co w przypadku większego asortymentu motocross, z wyposażeniem seryjnym w standardzie.

20.390 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Wyposażony w najnowszą technologię 2-suwową, TC 65 jest bardzo konkurencyjny w klasie 65cc. Oprócz najlżejszych i najtrwalszych materiałów, silnik wyposażony jest w regulowany ciśnieniem zawór wydechowy, który zapewnia najwyższą wydajność. Dodatkowo silnik wyposażony jest w manualną 6-biegową skrzynię biegów i hydrauliczne sprzęgło pozwalające kierowcy na pełną kontrolę nad zasilaniem.

  • CYLINDER

    Cylinder o wysokiej wydajności jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium i zawiera zawór wylotowy z regulacją ciśnienia (PCEV), który zapewnia niezrównaną wydajność, dając młodemu kierowcy motocross wyraźną przewagę.

  • SPRZĘGŁO

    Niezawodny układ sprzęgła hydraulicznego gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • RAMA

    Rama ze stali chromowanej o wysokiej wytrzymałości jest produkowana przez firmę WP Performance Systems i integruje dokładnie obliczone parametry wzdłużnego flexu i sztywności skrętnej, aby zwiększyć funkcjonalność i funkcjonalność zawieszenia. Gwarantuje łatwą obsługę i precyzyjne pokonywanie zakrętów, a także wyjątkową stabilność. Rama pomocnicza jest przymocowana do ramy za pomocą 4 śrub i wykonana jest z lekkiego aluminium.

  • ZAWIESZENIE

    Wyposażony w najnowszą technologię zawieszenia, TC 65 jest wyposażony w rewolucyjny widelec WP AER 35. Oprócz tego, że są bardzo lekkie, widły o średnicy 35 mm charakteryzują się wyjątkową amortyzacją i komfortem, co pozwala jeździć z pełną pewnością. Z 215 mm skoku koła, jednostka powietrzna w lewej nóżce widelca może być również łatwo regulowana za pomocą pompy powietrza dla preferencji jeźdźca, wagi lub warunków na torze.

  • TYLNE ZAWIESZENIE

    Połączony bezpośrednio z wahaczem, monoshock WP idealnie pasuje do przednich widelców, zapewniając idealną równowagę i tłumienie. Dodatkowo amortyzator tylny oferuje skok zawieszenia wynoszący 270 mm i jest w pełni regulowany, dzięki czemu można go dostosować do preferencji jeźdźca lub warunków na torze.

  • HAMULEC

    Wyposażony w tę samą technologię, co pełnowymiarowa seria motocross, TC 65 jest wyposażony w hydraulicznie uruchamiane zaciski hamulcowe i szerokie przednie (198 mm) i tylne (160 mm) tarcze hamulcowe. System zapewnia zaawansowane  czucie hamowania i hamowanie w każdych warunkach.

  • KOMPONENTY

    Karoserię modelu TC 65 zaprojektowano specjalnie dla mniejszych motocyklistów, aby doświadczyć idealnych punktów styku i ergonomicznego odczucia, wnosząc pewność i komfort w każdych warunkach jazdy.

  • KIEROWNICA

    WykonanA z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica zapewnia najwyższą stabilność i bezpieczeństwo. Dodatkowo tworzone jest specjalne wygięcie kierownicy zapewniające najlepszą ergonomiczną pozycję. Poduszka bezpieczeństwa na wsporniku kierownicy chroni kierowcę przed każdym uderzeniem.

  • CHŁODZENIE

    Inteligentny obieg chłodzenia ze zintegrowanym chłodzeniem skrzyni korbowej i dwoma radiatorami zapewnia rozpraszanie ciepła, co zapewnia stałą równowagę temperatury, co zapewnia stałą i wysoką wydajność.

  • KOŁA

    Odzwierciedlając pełnowymiarowy asortyment motocross, TC 65 wykorzystuje lekkie, czarne, anodowane aluminiowe felgi zapewniające najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Standardowe opony MAXXIS zapewniają progresywną przyczepność w różnych warunkach terenowych.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 64.9 cm³

Bore 45 mm

Stroke 40.8 mm

Starter Kickstarter

Transmission 6-speed

Primary drive 23:75

Secondary gear ratio 14:48

Clutch Wet, multi-disc clutch, Formula hydraulics (adjustable)

EMS AET digital

PARAMETRY

Frame design CCentral-tube frame with double-cradle

Front suspension WP-USD, AER 35, Ø 35 mm

Rear suspension WP shock absorber

Suspension travel (front) 215 mm

Suspension travel (rear) 270 mm

Front brake Disc brake

Rear brake Disc brake

Front brake disc diameter 198 mm

Rear brake disc diameter 160 mm

Chain 1/2 x 1/4"

Steering head angle 64.5 °

Wheelbase 1137 ± 10 mm

Ground clearance 280 mm

Seat height 750 mm

Tank capacity (approx.) 3.5 l

Weight without fuel 53 kg