facebook Instagram YouTube

Postęp zaczyna się tutaj

Model TC 50, wzorowany na pełnowymiarowych motocyklach, ma ten sam efektowny wygląd i ergonomię w mniejszym rozmiarze, aby pomieścić przyszłe gwiazdy jutra. Podobieństwa między TC 50 i większym asortymentem motocrossów nie kończą się, najwyższy poziom jakości i dbałość o szczegóły są włączone do TC 50, zapewniając najwyższy poziom wydajności i wygląd i styl premium.

 

15.990 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Nowoczesny i kompaktowy silnik wyposażony jest w najnowszą technologię 2-suwową zapewniającą najlepszą w klasie wydajność i zdolność jezdną. Dzięki zastosowaniu konstrukcji z trzema wałami, wał korbowy znajduje się blisko środka ciężkości, co nie tylko sprzyja centralizacji masy, ale również tworzy idealny kąt wlotowy do zaworu trzcinowego, zapewniającego najwyższy poziom wydajności. Dodatkowo dostępny jest zestaw do redukcji mocy z akcesoriów Husqvarna, który ogranicza TC 50 do 5.5hp dla nowicjuszy  i kompletnie początkujących.

  • CYLINDER

    Cylinder o wysokiej wydajności jest wykonany z lekkiego i wytrzymałego aluminium i zawiera zawór wydechowy sterowany ciśnieniem (PCEV), który zapewnia niezrównaną wydajność w wysoce konkurencyjnej klasie 50cc.

  • AUTOMATYCZNE SPRZĘGŁO

    Kluczową cechą TC 50 jest automatyczne sprzęgło odśrodkowe. Pozwala to młodym jeźdźcom skupić się na jeździe bez złożoności obsługi ręcznego sprzęgła i skrzyni biegów. Sprzęgło wielotarczowe zapewnia precyzyjne i przewidywalne dostarczanie mocy w całym zakresie obrotów.

  • WYDECH

    Układ wydechowy został zaprojektowany tak, aby dokładnie odpowiadał charakterowi silnika TC 50 i został wyprodukowany przy użyciu trójwymiarowego procesu tłoczenia według systemów wydajności WP. Po ukształtowaniu elementów są one spawane automatycznie, aby zapewnić wysoką jakość i trwałość.

  • NADWOZIE

    Nadwozie TC 50 wykorzystuje lata testów i doświadczenia w jeździe motocrossowej, oferując doskonałe ergonomiczne uczucie, które zapewnia poczucie pewności i komfort w każdych warunkach jazdy.

  • KIEROWNICA

    Wykonana z wysokiej jakości stopu aluminium, kierownica zapewnia najwyższą stabilność i bezpieczeństwo. Poduszka bezpieczeństwa na wsporniku kierownicy chroni kierowcę przed każdym uderzeniem.

  • CHŁODZENIE

    Wyposażony w najnowszą technologię, TC 50 wykorzystuje system chłodzenia cieczą do chłodzenia cylindra, jak również skrzyń korbowych. Ze względu na swoją wielkość, TC 50 wykorzystuje duże promienniki, które współpracują ze spoilerem, aby skutecznie przepływać powietrze przez żebra chłodzące, zapewniając wystarczające chłodzenie w każdych warunkach.

  • KOŁA

    Odzwierciedlając pełnowymiarowy asortyment motocross, TC 50 wykorzystuje lekkie, czarne anodowane obręcze aluminiowe zapewniające najwyższą wytrzymałość i niezawodność. Standardowe opony MAXXIS zapewniają progresywną przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • RAMA

    Rama ze stali chromowanej o wysokiej wytrzymałości jest produkowana przez firmę WP Performance Systems i integruje dokładnie obliczone parametry wzdłużnego flexu i sztywności skrętnej, aby zwiększyć funkcjonalność i funkcjonalność zawieszenia. Gwarantuje łatwą obsługę i precyzyjne pokonywanie zakrętów, a także wyjątkową stabilność.

  • ZAWIESZENIE

    Wyposażony w najnowszą technologię zawieszenia, TC 50 jest wyposażony w rewolucyjny widelec WP AER 35. Oprócz tego, że są bardzo lekkie, widły o średnicy 35 mm charakteryzują się wyjątkową amortyzacją i komfortem, co pozwala jeździć z całkowita pewnością. Z 205 mm skoku koła, jednostka powietrzna w lewej nóżce widelca może być również łatwo regulowana za pomocą pompy powietrznej dla preferencji kierowcy, wagi lub warunków na torze.

  • TYLNE ZAWIESZENIE

    Połączony bezpośrednio z wahaczem, monoshock WP idealnie pasuje do przednich wideł, zapewniając idealną równowagę i tłumienie. Dodatkowo amortyzator tylny oferuje skok zawieszenia wynoszący 185 mm i jest w pełni regulowany, dzięki czemu można go dostosować do preferencji jeźdźca lub warunków na torze.

  • HAMULEC

    Wyposażony w taką samą technologię jak pełnowymiarowa seria motocross, TC 50 jest wyposażony w hydraulicznie uruchamiane zaciski hamulcowe i falowane przednie i tylne tarcze hamulcowe. System zapewnia zaawansowane hamowanie i hamowanie w każdych warunkach.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 49 cm³

Bore 39,5 mm

Stroke 40 mm

Starter Kickstarter

Transmission Single-speed automatic

Primary drive 61:33

Secondary gear ratio 11:40

Clutch Centrifugal clutch (adjustable)

EMS Seletra 2p D36

PARAMETRY

Frame design CCentral-tube frame with double-cradle

Front suspension WP-USD, AER 35, Ø 35 mm

Rear suspension WP shock absorber

Suspension travel (front) 205 mm

Suspension travel (rear) 185 mm

Front brake Disc brake

Rear brake Disc brake

Front brake disc diameter 160 mm

Rear brake disc diameter 160 mm

Chain 1/2 x 3/16"

Steering head angle 66 °

Wheelbase 1032 ± 10 mm

Ground clearance 252 mm

Seat height 684 mm

Tank capacity (approx.) 2.3 l

Weight without fuel 41.5 kg