facebook Instagram YouTube

Lekka wszechstronność

Ultra lekki i kompaktowy offroad'owy motocykl jest idealną odskocznią do świata enduro. Model TX 125 wyposażony jest w najnowszą technologię silnika dwusuwowego, koncentrującą się na idealnej centralizacji masy, zapewniającej bezwysiłkową jazdę i minimalne zmęczenie kierowcy. TX12 posiada progresywne, wyróżniające go nadwozie, które zdobi cały asortyment, a także najnowocześniejsze podwozie, wahacz i zawieszenie.

33.650 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • Silnik

    Silnik TX 125 ma zaawansowaną konstrukcję z najnowszą technologią 2-suwową. W rezultacie silnik jest mocny, lekki i bardzo kompaktowy. Dodatkowo, silnik zaprojektowano tak, aby zcentralizować masę, zapewniając wyjątkową zdolność jezdną i minimalne zmęczenie kierowcy.

  • Cylinder i tłok

    Cylinder ma otwór o średnicy 54 mm i innowacyjną konstrukcję zaworu mocy, który zapewnia wiodącą w klasie moc i moment obrotowy. Tłok został zaprojektowany tak, aby idealnie pasował do układu cylindrów, oferując najwyższą niezawodność.

  • Skrzynia

    Proces produkcji odlewu wysokociśnieniowego zapewnia cienką grubość ścianki i niską masę całkowitą. Układ wału znajduje się w idealnej pozycji, zmniejszając efekt masy oscylacyjnej dla dokładniejszej manipulacji. Historyczne logo Husqvarna zdobi wykończone brązem pokrywy skrzyni korbowej.

  • Gaźnik

    TX 125 cechuje 38 mm płaski gaźnik Mikuni TMX. Dzięki zaktualizowanemu ustawieniu dla MY18 gaźnik zapewnia płynne i kontrolowane dostarczanie mocy z optymalną wydajnością w całym zakresie obrotów.

  • Rama

    Hydroformowana, wycinana laserowo i spawana przez robota rama jest profesjonalnie wykonana przez WP Performance Systems. Elastyczny charakter ramy jest specjalnie dostosowany, aby zapewnić funkcjonalnosc, wygodę i obsługe zawieszenia. Rama wyposażona w standardowe ochraniacze ramy i ochraniacz silnika, który montuje się bezpośrednio na ramie, gwarantując doskonałą ochronę i trwałość.

  • Carbon

    Złożona rama pomocnicza to unikalna konstrukcja firmy Husqvarna, prezentująca pionierskie technologie i innowacje. Ten 3-częściowy komponent składa się w 30% z włókna węglowego, dzięki czemu jest wyjątkowo lekka (1,4 kg). Szczególną uwagę poświęcono opracowaniu obliczonej sztywności dla optymalnej obsługi i ergonomii kierowcy.

  • Funkcjonalne nadwozie

    Wyróżniające się  futurystyczne nadwozie podkreśla gamę enduro, a efektownie perłowy błękity i elektryczna żółta grafika stylowo zdobią szwedzki design. Zaawansowana ergonomia zapewnia najwyższy komfort i kontrolę, pozwalając kierowcy na osiąganie maksymalnych wartości przez dłuższy czas.

  • Aluminiowy wahacz

    Wydrążony, aluminiowy wahacz ma zapewniać optymalną sztywność i niezawodność przy jednoczesnym dodawaniu minimalnej wagi. Obróbka nad tylną osią pozwala widzieć od góry znaczniki regulatora łańcucha, co ułatwia konserwację.

  • WP Xplor 48

    Przedni widelec WP Xplor 48 został opracowany przez firmę WP Performance Systems specjalnie do jazdy typu enduro. Widły składają się z otwartego układu kasety ze sprężyną w każdym obwodzie i podzielonymi funkcjami tłumienia. W przypadku MY18, widły mają nowe zewnętrzne rury o ulepszonej charakterystyce flex i zmniejszonym tarciu, a nowe sztywniejsze ustawienie zapewnia większą czułość i większy opór.

  • WP DCC

    Tylny amortyzator WP DCC został zaprojektowany, aby zapewnić zaawansowane właściwości tłumienia przy zachowaniu zwartej i lekkiej konstrukcji. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz wstrząsu skok jest bardziej płynny, co zapewnia większy komfort jazdy i obsługę, a falisty kontur zewnętrzny zbiornika poprawia chłodzenie.

  • Opony i koła

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych nakrętek anodowanych. Do kół montowane są opony Metzeler które zapewniają doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • Zaciski

    22-milimetrowe, potrójnie mocowane zaciski obrabiane CNC z czarną anodą oferują najwyższą jakość i styl we wszystkich modelach Husqvarna enduro. Potrójne zaciski są fachowo wykonane przy użyciu najlepszych technik i materiałów, aby zapewnić wysoką jakość i niezawodność. Dwukierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i umożliwia dostosowanie ergonomii.

  • Zbiornik paliwa

    Godziny jazdy są zapewnione dzięki lekkiemu zbiornikowi paliwa wykonanemu z półprzezroczystego plastiku. Konstrukcja pozwala jeździecowi łatwo widzieć poziom paliwa, a 10-litrowy zbiornik pozwala na szybkie otworzenie korka wlewu  paliwa  co umożliwia szybkie tankowanie.

  • Sprzęgło hydrauliczne MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że gra jest stale kompensowana, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • Filtr powietrza

    Airbox został zaprojektowany z precyzyjnie rozmieszczonymi kanałami wlotowymi, które zapobiegają deformacji powietrza i zapewniają maksymalny przepływ powietrza i ochronę filtra. Dostęp do filtra powietrza jest łatwy, bez użycia narzędzi, po zdjęciu lewego panelu bocznego. Łatwa konserwacja jest gwarantowana przez filtr Twin Air i konstrukcję klatki filtra, która posiada prosty system mocowania odpornego na awarie, zapewniający bezpieczną i dokładną instalację filtra.

  • Układ hamulcowy MAGURA

    Nowością w MY18 jest przedni i tylny układ hamulcowy Magura. System ma podobny układ do poprzedniego projektu z lepszą czułością, aby uzyskać bardziej modulowane czucie, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 2-stroke engine

Displacement 124.8 cm³

Bore 54 mm

Stroke 54.4 mm

Starter Kickstarter

Transmission 6-speed

Primary drive 26:73

Secondary gear ratio 13:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMSMEDJ digital

PODWOZIE

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD Xplor 48 with preload adjuster

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 300 mm

Suspension travel (rear) 330 mm

Front brakeMagura two-piston floating calliper, brake disc

Rear brakeMagura single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain W-Ring 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.5 °

Wheelbase 1495 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 10 l

Weight without fuel 92.2 kg