facebook Instagram YouTube

NAJLEPSZA WYDAJNOŚĆ

Rozpocznij jazdę offroad na potężnym, ale bardzo łatwym w obsłudze FX 450. Zaprojektowany, aby zapewnić wydajność z wyjątkową łatwością użytkowania dzięki szerokiemu poziomowi dostarczania mocy i najnowszej technologii kontroli trakcji, ten motocykl pozwala bez trudu wytyczać własny szlak. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom inżynieryjnym i komponentom klasy premium, całkowicie nowy FX 450 oferuje wyjątkową obsługę i łatwość obsługi, przyciągając zarówno amatorów, jak i profesjonalnych kierowców.

44.890 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • POTĘŻNY SILNIK

    Silnik SOHC jest doskonałym przykładem zaawansowanych technik inżynieryjnych stosowanych w motocyklach Husqvarna, oferujących wiodące w swojej klasie HP o łącznej wadze zaledwie 61,3 funta. Centralizacja masy ma kluczowe znaczenie w konstrukcji silnika, umożliwiając inżynierom ustawienie silnika bliżej środka ciężkości, co zapewnia optymalną obsługę i zwrotność.

  • SKRZYNIA BIEGÓW

    Nowa lekka 5-biegowa skrzynia biegów wyprodukowana przez PANKL Racing Systems zapewnia najwyższy poziom wytrzymałości i niezawodności. Dźwignia zmiany biegów ma również unikalną konstrukcję, która zapobiega gromadzeniu się zanieczyszczeń i utrzymuje końcówkę dźwigni w pierwotnej pozycji, nawet w najtrudniejszych warunkach, podczas gdy zaawansowany czujnik przekładni wybiera idealną mapę silnika dla każdego biegu.

  • LEKKA RAMA

    Hydroformowane, wycinane laserowo i spawane przez roboty  ramy w Husqvarna Motorcycles są fachowo zaprojektowane z obliczonymi parametrami zgięć. Rama ma zwiększoną sztywność wzdłużną, co poprawia sprzężenie zwrotne, pochłanianie energii i stabilność linii prostej. Dodatkowo rama 4suwa zawiera teraz nowe wsporniki do montażu płyty poślizgowej dostępnej w katalogu akcesoriów.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Złożona rama pomocnicza jest wyjątkowa dla motocykli Husqvarna, która prezentuje pionierskie technologie i innowacje. Dzięki zastosowaniu 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej pozwala zaoszczędzić 250 g przy całkowitej masie wynoszącej niewiele ponad 1 kg. Oprócz tego, że są solidne, szczególną uwagę zwraca się na uzyskanie idealnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i komfort jazdy.

  • WAŁ KORBOWY

    Wał korbowy jest specjalnie ustawiony, aby wykorzystać obracającą się masę w idealnym środku ciężkości, co daje lekką i zwinną obsługę. W związku z tym bezwładność wytwarzana przez wał korbowy jest starannie obliczana w celu zapewnienia optymalnej przyczepności i zdolności jezdnej z mocnej 450-centymetrowej instalacji. Zwykłe duże łożysko czołowe składające się z dwóch przymocowanych na łożyskach panewek zapewnia maksymalną niezawodność i trwałość, gwarantując długie interwały serwisowe wynoszące 100 godzin.

  • ZACISKI CNC

    22-milimetrowe odsunięte, obrabiane maszynowo potrójne zaciski są wyposażone w zintegrowany gumowy system tłumienia, który zmniejsza wibracje i zwiększa komfort jazdy. Ze względu na zwiększoną sztywność wzdłużną ramy głównej, górny potrójny zacisk jest teraz sztywniejszy i działa w harmonii z przednimi widłami, oferując doskonałą obsługę i stabilność. 3-kierunkowa regulacja kierownicy jest standardem i pozwala na dostosowanie ergonomii.

  • SPRZEGŁO HYDRAULICZNE

    Niezawodny, wysokiej jakości, niemiecki system sprzęgła gwarantuje równomierne zużycie, niemal bezobsługową pracę i doskonałą modulację w każdych warunkach. Oznacza to, że luz jest stale kompensowany, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach wysokiej lub niskiej temperatury, a także w miarę upływu czasu.

  • SPRZEGŁO DDS

    FX 450 wyposażony jest w sprzęgło ze zwilżoną membraną stalową, które zamiast tradycyjnej sprężyny śrubowej zawiera stalową płytę dociskową z pojedynczą membraną. Integruje system tłumienia dla lepszej trakcji i trwałości. Kosz sprzęgła jest jednoczęściowym elementem stalowym obrabianym CNC, który umożliwia stosowanie cienkich wkładek stalowych i przyczynia się do zwartej budowy silnika

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Nowość na rok 2019, prezentuje Husqvarna Motorcycles, pionier szwedzkiego wzornictwa, nadwozie w ofercie offroad. Ergonomia  nadwozia została zmieniona tak,  by  zapewnienić większy komfort i kontrolę,  umożliwiając motocyklistom osiąganie najwyższego poziomu jazdy przez dłuższy czas. Po wielu testach punkty styku również zostały odchudzone, aby zapewnić płynny ruch między pozycjami jazdy

  • ZAWIESZENIE WP AER 48

    Widelec WP AER 48 jest lekki i łatwy w regulacji dzięki łatwo dostępnym przyciskom kompresji i odbicia oraz pojedynczemu zaworowi powietrznemu i dostarczonej pompie widłowej do wstępnego obciążenia. Wraz z w pełni regulowanym tylnym amortyzatorem WP DCC, Husqvarna Motorcycles oferuje doskonałe właściwości zawieszenia, uczucie i komfort.

  • KOŁA I OPONY

    Wykonane z wysokowytrzymałych felg ze stopów lekkich D.I.D i wyposażone w piasty obrabiane CNC, koła FX 450 są wyposażone w opony DUNLOP GEOMAX o sprawdzonej konstrukcji do progresywnego pokonywania zakrętów i doskonałej przyczepności w różnych warunkach terenowych.

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Przełącznik mapowania w standardzie obsługuje wiele funkcji. Może być użyty do zainicjowania kontroli startu, pozwala motocyklistom przełączać się pomiędzy 2 mapami silnika lub aktywować kontrolę trakcji. Zarówno kontrola trakcji, jak i kontrola uruchamiania posiadają zaktualizowane ustawienia poprawiające trakcję na śliskich trasach, co zapewnia lepszą obsługę i szybsze uruchamianie

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany, aby być mniejszym, lżejszym i szybszym w przetwarzaniu danych. Integruje kontrolę uruchamiania dla idealnego startu, do wyboru mapy silnika za pomocą przełącznika na kierownicy, a także kontroli trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FX 450, podobnie jak reszta 4-suwowego zakresu motocross, ma korpus przepustnicy 44 mm KEIHIN i ​​system wtryskiwaczy, który zapewnia optymalną reakcję przepustnicy. Reakcja przepustnicy jest również lepsza dzięki bardziej bezpośredniemu montażowi w celu obejścia cięgna przepustnicy. Umożliwiło to nowe prowadzenie linki przepustnicy, co ułatwia konserwację i zmniejsza zużycie.

  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I AKUMULATOR LI-JONOWY

    Nowa bateria Li-Ion 2.0 Ah nowej generacji została zamontowana na FX 450, waży o 1 kg mniej niż konwencjonalna bateria ołowiowa. Zapewnia to dodatkowe zmniejszenie masy całkowitej ciężaru motocykla. Dodatkowo rozruch elektryczny umożliwia szybsze ponowne uruchomienie w przypadku zgaśnięcia silnika.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 449.9 cm³

Stroke 63.4 mm

Starter Electric starter

Transmission 5-speed

Primary drive 37:76

Secondary gear ratio 13:48

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

PODWOZIE

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 310 mm

Suspension travel (rear) 300 mm

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1485 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel 101.6 kg