facebook Instagram YouTube

PRZEWAGA 2SUWA

Prosto z salonu nowy TX 300 jest wyposażony w najnowszą technologię do obsługi najtrudniejszych terenów. Jest lekki i zwrotny dzięki specjalnie skonstruowanemu silnikowi dwusuwowemu, który zapewnia płynną i ciągłą moc przy minimalnych wibracjach. Dzięki innowacyjnej konstrukcji podwozia, TX 300 ma odpowiednią sztywność ramy, w połączeniu z zaawansowanym, łatwym do dostrojenia pakietem zawieszenia, aby zapewnić doskonałą obsługę i użyteczność. Dzięki dużej pojemności paliwa i możliwości dostosowania charakterystyki silnika do preferencji kierowcy przy jednym naciśnięciu przełącznika, TX 300 jest preferowanym wyborem dla zawodników off-road z zakresu Husqvarna Motorcycles.

 

42.550 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    Silnik TX 300 charakteryzuje się najnowszymi 2-suwowymi osiągnięciami architektonicznymi, których celem jest centralizacja mas wirujących i redukcja drgań, przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu wydajności w swojej klasie. Prostota i niskie koszty utrzymania silnika 2-suwowego sprawiają, że jest on ulubionym wśród  jeźdźców motocross od pokoleń.

  • CYLINDER

    Cylinder o średnicy 72 mm wyposażony jest w innowacyjny system zaworu mocy, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc w całym zakresie obrotów. Port wylotowy ma teraz również wykończonie maszynowe, co poprawia czas i wydajność.

  • SKRZYNIA KORBOWA

    Silnik TX 300 został zaprojektowany z myślą o centralizacji masy. W rezultacie lekkie, odlewane obudowy silnika są zaprojektowane tak, aby pomieścić kompaktowy układ wałów, utrzymując niską i wyśrodkowaną masę oscylującą, zwiększając ogólną równowagę, zwinność i zdolność jezdną.

  • WAŁEK PRZECIWWAGI

    TX 300 ma innowacyjny, bocznie osadzony wałek przeciwwagi. Wałek ten znacznie zmniejsza drgania silnika, zapewniając płynniejszą i wygodniejszą jazdę.

  • RAMA

    Precyzjnie zaprojektowana dla uzyskania dokładnej równowagi sztywności i sztywności skrętnej, rama, ma zwiększoną sztywność wzdłużną, poprawiając reakcję kierowcy, reakcję na manewrowanie, pochłanianie energii i stabilność w linii prostej. Rama wykończona jest w wysokiej jakości niebieskiej powłoce proszkowej i standardowymi ochraniaczami ramy, zapewniającymi doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Wyjątkowe dla motocykli Husqvarna jest złożona rama pomocnicza, składająca się w 70% z poliamidu i 30% z włókna węglowego. Nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej zapewnia dodatkową oszczędność ciężaru 250 g w 2019 roku. Solidny i odporny na zderzenia tylny koniec, zapewnia równowagę, stabilność i lepsze informacje zwrotne do kierowcy.

  • HAMULEC

    System hamowania Magura charakteryzuje się zaawansowaną czułością, która zapewnia bardziej modulowany komfort, zachowując przy tym najwyższy poziom wydajności. 260 mm przód tarczy i 220 mm tył.

  • KOŁA I OPONY

    Piasty obrabiane CNC i wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D wykończone są czarną farbą. Są one wyposażone w logo grawerowane laserowo i są wyposażone w opony DUNLOP GEOMAX, które mają progresywne skręty i doskonałą przyczepność w różnych warunkach terenowych.

  • ZAWIESZENIE

    Widły 48 mm mają nowe ustawienia i można je łatwo regulować za pomocą pojedynczego zaworu wstępnego ciśnienia powietrza, umieszczonego na lewej nodze, a także w łatwo dostępnych zatrzaskach, które regulują tłumienie i kompresję. Dodatkowo, pompa powietrza potrzebna do regulacji ciśnienia powietrza jest zawarta w standardzie.

  • TYLNE ZAWIESZENIE WP DCC

    Tylne zawieszenie WP DCC ma nowy główny tłok i 300 mm ruch tylnego koła. Dzięki równowadze ciśnienia wewnątrz amortyzatora, tłumienie jest spójne, co zapewnia najwyższy komfort i obsługę. Tylny amortyzator jest w pełni regulowany i dopasowany do systemu dźwigni wspierającego określoną geometrię, aby zapewnić maksymalną przyczepność i optymalną amortyzację.

  • SPRZĘGŁO HYDRAULICZNE MAGURA

    Niezawodny, wysokiej jakości i wykonany w Niemczech system sprzęgła MAGURA jest niemal bezobsługowy. Gwarantuje to równomierne zużycie i idealną modulację w każdych warunkach, ze stałą kompensowaną modulacją i luzem na dźwigni, dzięki czemu punkt nacisku i sprzęgło pozostają niezmienne w zimnych lub gorących warunkach, a także w czasie.

  • KOMPONENTY

    Najbardziej postępowe techniki inżynieryjne i technologia uzupełniają długą listę standardowych  komponentów w TX 300.

  • KIEROWNICA PRO TAPER

    Cechując się wytrzymałością na zmęczenie przy minimalnej wadze, kierownica PRO TAPER jest dopasowana do całej serii off-roadu 2019 Husqvarna Motorcycles i jest wytwarzana zgodnie z wymagającymi standardami, aby zapewnić wyjątkowy komfort i kontrolę kierowcy.

  • GAZNIK

    Model TX 300 wyposażony jest w 38 mm płaski gaźnik MIKUNI TMX, który zapewnia płynną i kontrolowaną moc z optymalną wydajnością w całym zakresie obrotów.

  • SPRZEGŁO DDS

    Czarne, wysokowytrzymałe felgi ze stopów lekkich D.I.D są sprzężone z piastami obrabianymi techniką CNC przy użyciu lekkich szprych i srebrnych aluminiowych anodyzowanych nakrętek.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 293.2 cm³

Stroke 72 mm

Starter Kick and electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 26:73

Secondary gear ratio 13:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Kokusan

PODWOZIE

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 12.2 inch

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1485 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 10 l

Weight without fuel 98.4 kg