facebook Instagram YouTube

NIEZRÓWNANIE WSZECHSTRONNY

Dzięki lepszemu stosunkowi mocy do masy w porównaniu z większością 450-tych, FX 350 nowej generacji jest lżejszy, bardziej zwrotny, co czyni go trudnym do pokonania motocyklem do użytku w terenie zamkniętym. Zaawansowany układ elektroniczny z przełączanymi mapami silnika i kontrolą trakcji pozwala użytkownikowi łatwo zmieniać charakterystykę silnika w locie. Dzięki wysokowydajnemu, lekkiemu silnikowi i nowatorskiemu zawieszeniu WP, FX 350 zapewnia kierowcy doskonałą kontrolę nad pojazdem i płynną, ciągłą moc, pozwalającą pokonywać najtrudniejsze tereny.

43.890 PLN
Cena zawiera 23 % VAT, ma charakter informacyjny.
Kontakt

Cechy motocykla

  • SILNIK

    350-centymetrowy silnik DOHC waży tylko 60 funtów i ma maksymalną moc, która rywalizuje z większością maszyn z serii 450cc. Silnik jest specjalnie zaprojektowany z uwzględnieniem centralizacji osiągów, wagi i masy jako kluczowych kryteriów. W rezultacie wszystkie układy wałów są ustawione tak, aby umożliwić oscylującym masom zajęcie idealnego środka ciężkości, podczas gdy wszystkie części zostały zaprojektowane tak, aby zapewniały najlepszą możliwą wydajność przy jednoczesnym dodawaniu najmniejszego możliwego ciężaru

  • GŁOWICA CYLINDRA

    FX 350 oferuje zaktualizowany proces odlewania głowic cylindrów, który zapewnia mu zmniejszenie masy o 200 g. Elementy wewnętrzne są wyposażone w polerowane wałki rozrządu i powlekane  DLC, co powoduje minimalne tarcie i niezrównaną ogólną wydajność, umożliwiając silnikowi swobodne obroty do 13 400 obr./min.

  • CYLINDER I TŁOK

    Przewód o średnicy 88 mm i cylinder 57,5 ​​mm mają  współczynnik kompresji 14: 1 i lekki, kuty tłok o kształcie mostkowym. W rezultacie niska masa oscylacyjna zapewnia wyjątkową moc, wysokie obroty i bardzo szeroki zakres mocy.

  • WAŁ KORBOWY

    Sercem wysoko wydajnego, wysokoobrotowego silnika FX 350 jest wał korbowy z płaskim łożyskiem z dwoma przymocowanymi na łożysku powłokami, zapewniającymi maksymalną niezawodność i trwałość, co gwarantuje długie interwały serwisowe przez 100 godzin.

  • FUNKCJONALNE NADWOZIE

    Model 2019 FX 350 charakteryzuje się świeżym, nowym nadwoziem prezentującym szwedzką kolorystykę, wyrafinowaną ergonomię i odchudzoną konstrukcję. Nowy profil fotela zmniejsza całkowitą wysokość siedziska o 10 mm w połączeniu z pokryciem siedzenia o wysokiej przyczepności, aby zapewnić najwyższy komfort i kontrolę w każdych warunkach.

  • RAMA

    Zaprojektowana ze starannie dobranymi parametrami zginania wzdłużnego i skrętnego, rama,  posiada ulepszone sprzężenie zwrotne dla motocyklisty, pochłanianie energii i stabilność w linii prostej. Rama wykończona jest w wysokiej jakości niebieską powłoką proszkową i standardowymi ochraniaczami ramy, gwarantującymi doskonałą ochronę i trwałość.

  • RAMA POMOCNICZA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO

    Unikalna dla motocykli Husqvarna i wykorzystująca 70% poliamidu i 30% włókna węglowego, nowa 2-częściowa konstrukcja ramy pomocniczej zabiera dodatkowe 250 g całkowitej masy. Oprócz tego, że są solidna, szczególną uwagę zwraca się na uzyskanie idealnej sztywności zapewniającej optymalną obsługę i komfort jazdy.

  • WAHACZ

    Wydrążony, aluminiowy wahacz ma zapewniać optymalną sztywność i niezawodność przy najniższej możliwej wadze. W 2019 r. szczelina regulacji łańcucha zwiększyła się o 5 mm, aby pomóc w przedłużeniu całkowitej długości rozstawu osi w celu poprawy stabilności linii prostej.

  • CHŁODZENIE

    Wykonane z aluminium o wysokiej wytrzymałości system chłodzenia w FX 350 cechuje się obliczeniową dynamiką płynów, dzięki której powietrze jest efektywniej przepuszczane przez chłodnice. Układ chłodzenia jest również zintegrowany z ramą, co pozwala na lepsze chłodzenie poprzez kierowanie chłodziwa przez ramę, eliminując potrzebę stosowania dodatkowych węży.

  • DOSTĘP BEZ NARZĘDZI

    Łatwy dostęp do filtra TWIN AIR jest możliwy bez użycia narzędzi, co zapewnia szybsze czyszczenie i łatwiejszą konserwację. Precyzyjne kanały wlotowe maksymalizują przepływ powietrza i zapewniają podwyższony poziom ochrony filtra.

  • SAMOCZYSZCZACE PODNÓŻKI

    Rama FX 350 wyposażona jest w innowacyjne, samoczyszczące mocowanie podnóżka, które zapobiega gromadzeniu się błotaoraz przywraca pierwotną pozycje zapewniając komfort.

  • SPRZĘGŁO MAGUR

    Niezawodny, wysokiej jakości i wykonany na zamówienie niemiecki system sprzęgła hydraulicznego MAGURA jest prawie bezobsługowy i gwarantuje równomierne zużycie i doskonałe wyczucie w każdych warunkach jazdy. Oznacza to, że modulacja i gra na dźwigni są stale kompensowane, tak że punkt nacisku i funkcja sprzęgła pozostają identyczne w warunkach zimnych lub gorących

  • PRZEŁĄCZNIK MAPY SILNIKA

    Zaprojektowany dla łatwej obsługi jednym palcem, przełącznik map jest standardem w FX 350. Pozwala to  łatwo wybierać między 2 mapami silnika, aktywować sterowanie uruchamianiem lub przełączać funkcję kontroli trakcji.

  • SYSTEM ZARZĄDZANIA SILNIKIEM

    KEIHIN EMS został zaprojektowany, aby być mniejszym, lżejszym i szybszym w przetwarzaniu danych. Integruje sterowanie zwalnianiem w celu uzyskania idealnych startów, wyboru map silnika za pomocą przełącznika na kierownicy oraz kontroli trakcji.

  • PRZEPUSTNICA

    FX 350 posiada korpus przepustnicy KEIHIN o średnicy 44 mm, zapewniający najbardziej wydajny przepływ paliwa do komory spalania przy zachowaniu optymalnej odpowiedzi przepustnicy. Nowe prowadzenie linki przepustnicy również ułatwia konserwację.
  • ROZRUCH ELEKTRYCZNY I AKUMULATOR LI-JONOWY

    Podobnie jak w przypadku wszystkich modeli 4-suwowych w gamie 2019, FX 350 rozpoczyna od łatwości wciśnięcia przycisku dzięki elektrycznemu startowi. Zastosowano nową generację lekkiej baterii Li-Ion 2.0 Ah, zapewniającej wygodę rozruchu elektrycznego przy zachowaniu ogólnej wagi do minimum.

Specyfikacja techniczna

SILNIK

Design 1-cylinder, 4-stroke engine

Displacement 349.7 cm³

Stroke 57.5 mm

Starter Electric starter

Transmission 6-speed

Primary drive 24:73

Secondary gear ratio 14:50

Clutch Wet, multi-disc clutch, Magura hydraulics

EMS Keihin EMS

PODWOZIE

Frame design 25CrMo4 steel central-tube frame

Front suspension WP-USD, AER 48, Ø 48 mm

Rear suspension WP shock absorber with linkage

Suspension travel (front) 310 mm

Front brake Brembo twin-piston floating calliper, brake disc

Rear brake Brembo single-piston floating calliper, brake disc

Front brake disc diameter 260 mm

Rear brake disc diameter 220 mm

Chain 5/8 x 1/4"

Steering head angle 63.9 °

Wheelbase 1485 ± 10 mm

Ground clearance 370 mm

Seat height 960 mm

Tank capacity (approx.) 8.5 l

Weight without fuel 100.6 kg